Toon posts:

Indianapolis 500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die dit spel nog kent? :) Ik wel! Was de eerste race-game die ik echt tot "schele-ogen-aan-toe" het gespeeld. Maar das natuurlijk alweer een hele lange tijd geleden.

Ik zou dat spel nog weleens een keertje willen spelen, maar het 't spel allang niet meer. (hoewel ik het in die tijd wel origineel gekocht had!!) Weet iemand misschien nog een verzamel-CD waar dit spel op staat. Of misschien een site waar het te downloaden is. Geloof dat ik hier gewoonlijk niet om mag vragen op dit forum maar dit is al zo'n oud spel, dan moet dat wel mogen lijkt mij... :+

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmmmmm, niemand... :S

Zeg wel in een ander forum dat Lister_Storm het spel heeft, stond op z'n monitor namelijk. :) Iemand die mij in contact kan brengen met hem? Of kan dat ook gewoon via het forum?

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ik heb het nog wel hoor..kickass spel

tampert, kriminalpolizei

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Ken dat zeker nog, beste tactiek was tegen richting in rijden en iedereen uitschakelen en dan 10 rondjes rijden :+ :P

En ik zou niet hier op het forum gaan vragen, krijg je problemen mee :)

En is denk ik Weet ik zeker via google te vinden :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Doodsaai spel :O

Alleen maar gasgeven en over een kort circuit rondjes rijden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 02 juli 2002 13:09 schreef Exirion het volgende:

Ja, maar wel het eerste racespel dat ik intensief gespeeld heb :P 'k Heb het nog op m'n HDD staan :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36

Daarom moest je ook tegen richting rijden anders was het niet leuk :P

• Devster
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Dat heb ik nog uren gespeeld op een 286, zo snel mogelijke ronde rijden. Ik gebruikte daarvoor een antieke analoge joystick, want met toetsenbord rijden was waardeloos....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:36
Geweldig spel, mooie crashes :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 13:10 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Ja, maar wel het eerste racespel dat ik intensief gespeeld heb :P 'k Heb het nog op m'n HDD staan :)
Zou je het dan misschien ff op je site/server kunnen zetten? :)
En ik zou niet hier op het forum gaan vragen, krijg je problemen mee :)
Hmmmm, ik heb het spel vroeger echt gekocht, dus dan ben ik nu toch niet illegaal bezig. Daarbij is het spel nu niet eens meer de verkrijgen volgens mij.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Wom

Ik heb hem ook. Ik kreeg hem toen bij mijn Escom 486 geloof ik. Heb ik heel vaak gespeeld. Ik heb ook de originele handleiding volgens mij nog. Stond info in over wie de Indy 500 gewonnen had. Lyendijk stond er net wel of net niet in/ dat weet ik niet meer.

[edit]

Was niet de Escom , maar een G2 Computer Systems AT :)

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Google, en gij zult vinden.

Naam van het spel, en dan dat andere woord als je iets van internet wil halen.

(zit ik zo safe? :))

Heusinkveld Engineering

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022

Overigens zou ik het op prijs stellen als je Indy500 aanspreekt met 'simulatie' in plaats van spel.

Als spel zal het inderdaad zijn doel niet bereiken nee.

Heusinkveld Engineering

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
Ik vond mezelf altijd heel 1337 als ik meer dan 10 rondjes in een niet-getweakte lola (die gele geloof ik) kon rijden. Die was echt snel!

tampert, kriminalpolizei

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Op dinsdag 02 juli 2002 19:55 schreef Evilernie het volgende:
Ik vond mezelf altijd heel 1337 als ik meer dan 10 rondjes in een niet-getweakte lola (die gele geloof ik) kon rijden. Die was echt snel!
Ik ree altijd in di blauwe of rode, die gele was voor mij echt niet te berijden gewoon :P

En die taktiek van 10 rondjes, tegen de richting in werkte wel goed :P maar moest je wel genoeg ongelukken maken wat me niet altijd lukte

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden!!! Lachuh man... :)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38
Dat was inderdaad een heel gaaf spel, heb ik ook tijden gespeeld.. VOlgens mij moet ik hem nog wel ergens op een flop hebben staan....

Toch haal ik hem maar niet meer uit de kast, het valt altijd weer zo tegen. Nu is het een mooie herrinering.. ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Was wel leuk, in wat voor kleur auto ik reed... éhr, geel... de monitor was namelijk zwart/geel :+
Magoed, je mag hier niet vragen om een downoad link naar abandonware, of er moet geen © op zitten, ik geloof dat bij indy500 er wel één op zit :)

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 09:41

J.apiooo

FWN

Deze simulatie was echt super!!! De LOLA was de snelste in de race, maar wel het moeilijkste te rijden van de 3. Het geluid van de LOLA was ook echt 8-)!

Het uitrijden van de 200 ronden, zonder startcrashes, heb ik altijd als zeer moeilijk ervaren. Dat is denk ik ook waarom het zo goed was en is...

Jaap

Pagina: 1