Blaupunkt TV R.I.P.?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:15
ik heb een blaupunkt tv en deze doet het niet meer. nu is mijn vraag is ie nog te maken of wat is er aan de hand?
het zit namelijk zo mijn broertje was een x tv aan het kijken en toen begaf mijn tv het opeens. volgens mijn broertje werd het beeld opeens kleiner en kleiner.
Nu geeft de tv geen beeld meer, wel geluid.
er staat nu in het beeld, in het midden een dunne horizontale gele streep.....
kan ik nog wat met mijn tv of is ie naar de eeuwige jachtvelden???

Verwijderd

had mijn tante ook met haar TV.

Was al eerder stuk geweest maar hij moest naar de eeuwige blauwpunkt TV kerkhoven

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Je afbuiger is waarschijnlijk stuk. Je moet het ff vragen wat het kost. (hangt van de leeftijd van je tv af)

kan iets van 100 euro kosten

• chrissis
hmzzz weet niet of ie dat waar is... heb de tv namelijk gekregen van vrienden. het was wel een heel mooi toestel. 72 cm, ik kon hem draaien met behulp van de afstandsbedieng. heb er maar een week van mogen genieten..... :'(

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

er staat nu in het beeld, in het midden een dunne horizontale gele streep.....

Dit is een afbuigprobleem, ga nou maar es vragen wat het koste om voor jou Tvtype een nieuwe afbuiger erin te laten zetten.

(niet zelf doen want je heb dan in het ergste geval voor de rest van je leven geen gel meer nodig)

Verwijderd

Hey, dat klinkt bekend... zelfde met mijn tv. Als je hem een kwartiertje aan hebt staan stoort het beeld en krijg ik ook zo'n lijn precies in het midden. Niet geel, het lijkt er op dat het beeld gewoon op dat lijntje zit... maar ja.

Zet je hem dan weer een tijdje uit dan doet ie het weer even... (weer zo'n 15 minuten). Misschien idd maar eens informeren wat zoiets zou kosten (oude philips).

• chrissis
tya bij mij krijg ik dus helemaal geen beeld meer. gewoon een zwart beeld met daar in het midden een horinzontale oranje/gele lijn. dus verder helemaal geen beeld....

• Muttley
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2025
Probleem met de stuurspanning in de verticale afbuiging. Hoeft op zich geen probleem te zijn om te repareren. Hangt er vanaf hoe oud het toestel is, maar zal rond de 100 euro liggen.

An 11 is a 10 that swallows

Pagina: 1