• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb nu al een tijdje geleden de Olypmus c-220 besteld via internet.

Maar nu kreeg ik vandaag weer mail dat het midden july zou worden.

Ik ga 15 july op vakantie dus baal daar wel van.
Weet iemand een winkel (Online of gewoon) die de c-220 wel aanbied en hem op voorraad heeft?

Ik zou hem _graag_ voor 15 july hebben namenlijk!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mail eens naar wat andere internetshops, lijkt me dat je er in de pricewatch genoeg kunt vinden.

/me of the Pentium heeft alle shops in de pricewatch bezocht en gemaild voor de Canon A40 (oh ja ik heb beet, bij de op 1 na laatste >:) )

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

hoi,
ik heb de mijne gekocht via Foto Erhard in Duitsland.

Volgens mij heeft De Reuver in Velsen-Noord er ook nog enkele.

Bel maar even!
Perfecte camera trouwens.

• Cootje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 21:33
vorige week had ik gebeld met olympus nederland en vrouwtje daar in Rotjeknor vertelde dat ze nu bezig waren met bestellingen van april (inmiddels dan hopelijk nu met die van mei), dus voor degenen die hem pas geleden besteld hebben kan het nog wel even duren..... Ook andere 'populaire' modellen als c300 hebben lange levertijden.
* Cootje wacht inmiddels iets meer dan 3 weken op zijn c220 en hoopt dat ie nog voor de 19de binnen is.

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
slecht nieuws dus.

Ik heb hem bij een fotoplus zaak besteld. Ze vertelden me daar dat het 3 weken levertijd was. Dat zou dus deze week moeten zijn. Laten we het dan maar hopen.

www.fotoplus.nl

• Mir
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 14:49 schreef WhoMe het volgende:
hoi,
ik heb de mijne gekocht via Foto Erhard in Duitsland.

Volgens mij heeft De Reuver in Velsen-Noord er ook nog enkele.

Bel maar even!
Perfecte camera trouwens.
Ej dank je!
Maar kan je even contact met me opnemen dmv 1 van de dingen die in mijn profiel staan?

tnx

• Mir
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 20:13 schreef Auke het volgende:
slecht nieuws dus.

Ik heb hem bij een fotoplus zaak besteld. Ze vertelden me daar dat het 3 weken levertijd was. Dat zou dus deze week moeten zijn. Laten we het dan maar hopen.

www.fotoplus.nl
Dan ga ik die morgen even bellen! :) Bedankt

• Mir
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 20:13 schreef Auke het volgende:
slecht nieuws dus.

www.fotoplus.nl
Kan jij misschien hier even posten als je hem binnen hebt?
Eveneens als Cootje?

tnx

Verwijderd

Ik heb Reuver en Konijnenberg gebeld; beiden zeiden dat het zo'n 2/3 weken kan duren....:(

• Mir
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 12:12 schreef Owen het volgende:
Ik heb Reuver en Konijnenberg gebeld; beiden zeiden dat het zo'n 2/3 weken kan duren....:(
Kan je misschien ook http://www.fotoplus.nl/ bellen?
Ik zit namenlijk (onverwachts) op mn werk :-/

en gvd..zoveel tijd heb ik niet...nog 12 dagen.. *D

• Mir
  • Niet online
Ok, Ik heb nu voor €325,- bij http://www.hafo.nl mijn c-220 'besteld'

Ben vandaag opgebeld; hij ligt voor me klaar in Den Haag. Ik ga er morgen met de trein (OV) heen!! :)

Het kost me nu 40 euro extra :-/
tja..

Het geheugen laat ik gewoon nog wel via internet komen voor 44 euro!

• Cootje
Morgen maar eens winkel bellen waar ik em besteld heb, als ze nog niks weten van levertijden maar eens contact met die zaak opnemen dan maar :D

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:55 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Mail eens naar wat andere internetshops, lijkt me dat je er in de pricewatch genoeg kunt vinden.

/me of the Pentium heeft alle shops in de pricewatch bezocht en gemaild voor de Canon A40 (oh ja ik heb beet, bij de op 1 na laatste >:) )
Bij welke was dat als ik vragen mag ? ik ben namelijk ook HARD op zoek naar de A40

• Auke
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 18:52 schreef Mir het volgende:

Het geheugen laat ik gewoon nog wel via internet komen voor 44 euro!
Wat voor merk geheugen en hoeveel mb, en waar?

Thanx:)

• Auke
  • Niet online
Tot nu toe is www.norrod.nl volgens mij het goedkoopst met een 128mb kaartje.

128Mb Smart Media Card 66.00

• Mir
  • Niet online
Op donderdag 04 juli 2002 00:01 schreef Auke het volgende:

[..]

Wat voor merk geheugen en hoeveel mb, en waar?

Thanx:)
64 MB
Olympus
www.foto-video-shop.nl

Yw :)

• Auke
  • Niet online
Ja die Olympus kaarten maken een aantal functies van de olympus camera actief. Het moet ook te kraken zijn met niet olympus kaartjes.

Ik wacht nog even af of ik die extra fucties het extra geld waard vindt.

extra functies zijn (volgens mij) mogelijkheid tot panorama foto,s die je met de computer samen moet voegen. ik geloof max 10 foto,s.

Nog een voordeel moet zijn dat in panorama mode de zelfde instellingen dan bewaard blijven. Maar ik als fotodigibeet heb nog geen idee wat dat voordeel dan inhoud.

• Mir
  • Niet online
Ik heb hem nu in mijn broekzak zitten *D

Helaas nog met 8Mb maar die 64 Mb komt eraan (internet).
Wat een klote stad dat Den Haag zeg ;)

Ik zal binnen kort eens leuke foto's posten; heb die nu nog niet echt.

Verder slurpt 'ie batterijen maar dan heb ik wel al 4 niet oplaadbare gebruikt.
En nu heb ik er 2 hema 750 mAh inzitten.
Ik wil eigenlijk die gpower dingen kopen.

• Auke
  • Niet online
objectief heeft een Varta oplader met druppellader en 4 x 1900 batterijen voor 31 Euro.

Net nog gebeld met de zaak. De 220 is op dit moment niet leverbaar, kan nog wel een paar weekjes duren :(

Verwijderd

www.photoshoppingcenter.de

270 euro
op voorraad

wel in Duitsland maar ok, ik heb em daar ook besteld (geen Olympus, Minolta).

Verwijderd

hij staat hier voor me neus..is van een gebruiker en ik zoek de usb drivers voor win95 van dat ding..

• Mir
  • Niet online
Ok hier dan 1 foto dmv self timer.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~profoon/plaatjes/alexmaartenklein.jpg *421K

HQ 1600*1280

hij kan nog op SHQ dan wordt je plaatje 1,5 MB groot ongeveer. Maar ik heb mij 64Mb kaart nog niet binnen en moet het dus met mijn 8 Mb doen :P

• Auke
  • Niet online
Op vrijdag 05 juli 2002 16:22 schreef Binne het volgende:
hij staat hier voor me neus..is van een gebruiker en ik zoek de usb drivers voor win95 van dat ding..
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/downloads.cfm

Verwijderd

Weet iemand waar deze NU of zsm te leveren is? Ik zou'm heeeel graag voor 16 juli willen hebben....

Verwijderd

Niemand een tip voor mij waar de C-220 snel te leveren is?

:?

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Op vrijdag 12 juli 2002 00:13 schreef Owen het volgende:
Niemand een tip voor mij waar de C-220 snel te leveren is?

:?
probeer het eens bij
http://www.photoshoppingcenter.de

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• Cootje
Op woensdag 03 juli 2002 11:02 schreef Mir het volgende:

[..]

Kan jij misschien hier even posten als je hem binnen hebt?
Eveneens als Cootje?

tnx
Owkee hier mijn bericht als ik hem binnen zou hebben.....
Had mijn oly 220 in eerste instantie bij Foto Nispeling in Spakenburg besteld (voor machtig mooi bedrag van €270).
Heb ik meer dan 5 weken op gewacht, maar aangezien ik mijn camera voor vrijdag 19 juli wilde hebben, kon ik niet langer wachten. In spakenburg was die camera nog altijd niet geleverd. Ik kreeg nogal het idee dat die mensen me daar aan het lijntje hielden om een vage reden. Maar zal wel aan mij liggen, ofzo. Maar ik vond het vreemd dat ik die camera bij andere winkels wel af en toe zag staan.
Tenslotte heb ik gister (woensdag) een flink aantal winkels gebeld, om te vragen wie hem nog op voorraad had. In Lelystad bij RAF hadden ze er nog 1 en die staat nu hier voor me te glimmen :D (prijs was wel wat hoog: €339) maar ja je wilt wat he :D

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-02 09:30
Ik zal er nog maar een wachttijd aan toe voegen. Heb dus ook een c-220 besteld. Ik heb hem besteld bij Informatique op 25-6. Heb gisteren nog maar eens gebeld. Ondanks eerdere beloftes van hun leverancier heb ik nog steeds niets :'(. Nu geven ze aan dat hun leverancier ook niet weet wanneer zij kunnen leveren. Ik wacht dus nu al drie weken. Maar het eind is volgens mij nog niet in zicht.

Als er meer mensen zijn die de camera besteld hebben of geleverd hebben gekregen dan hoor ik dat natuurlijk graag.

A life lived in fear is a life half lived

• Auke
  • Niet online
Nee ook nog niet ontvangen:(

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:14
Ik had em ook bij verschillende zaken in bestelling staan, maar heb dat allemaal afgeblazan omdat ik em hier bij de lokale fotoboer heb gekocht aangezien ik volgende week op vakantie ga.
Betaalde wel iets meer € 325, maar ja dan heb ik em wel. En ik ben er blij mee!! :)

Stop chasing the dream, you're already living it

• Aike
  • Niet online
Op donderdag 18 juli 2002 16:07 schreef Qosmic het volgende:
Ik had em ook bij verschillende zaken in bestelling staan, maar heb dat allemaal afgeblazan omdat ik em hier bij de lokale fotoboer heb gekocht aangezien ik volgende week op vakantie ga.
Betaalde wel iets meer ¤ 325, maar ja dan heb ik em wel. En ik ben er blij mee!! :)
/me of the Pentium heeft hem ook gewoon lokaal gekocht bij foto klein :)

• Not_Disclosed
Zag er zaterdag nog een bij V&D in Leidschendam. Ze vroegen er alleen 349 euro :? voor. Het prijsverschil met m'n bestaande offerte was zo wel erg groot. Misschien voor mensen die hoge nood hebben. Maar niet voor mij.

Verwijderd

Ik heb hem! Vandaag gekocht bij Dixons. Hij was daar eigenlijk belachelijk duur (¤ 349), maar met een beetje onderhandelen kreeg ik er voor die prijs ook een 64Mb kaartje bij.

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:33
Ik had hetzelfde probleem...

Ik had hem bij Informatique besteld (294 euro, volgens mij op zondag 7 juli) maar het duurde nogal lang... op een gegeven moment had ik genoeg van het wachten, dus maar eens even gebeld hoe lang het nog zou duren. Nou, kon zo nog wel een paar weken duren. Dus ik naar het centrum (van Groningen) om te kijken of ie daar ergens voor een redelijke prijs te krijgen was. Heb verscheidene winkels gezien waar ze hem hadden (weet zo niet welke, in ieder geval zat er een Media Markt bij, waren allemaal wat grotere en bekendere landelijke ketens waar ik geweest ben en nog een aantal fotografen).

Maar overal voor 350 euro en dat verschil was me toch iets te groot. Kwam ik op een gegeven moment bij een fotograaf en die had hem ook voor 350 euro staan (kreeg ik er wel een tas bij), dus ik mijn verhaal daar ophangen dat ik hem via internet had besteld, voor 294 euro, maar dat het me eigenlijk wat te lang duurde. Dus die man loopt nog even naar achteren en komt even later terug en zei dat ik hem mee mocht nemen voor 310 euro maar dan zonder tasje. Nou, dat heb ik toen maar gedaan en geen spijt van gehad.

Heb al aardig wat foto's gemaakt.

Dus mijn tip is, zoek gewoon in de stad waar je woont, er zijn vast winkels die hem hebben en als je een winkel gevonden hebt kun je altijd nog proberen wat af te dingen, ik heb het idee dat ze heel redelijke marges op die camera's hebben.

The Flying Dutchman

• Not_Disclosed
Ik heb vanmorgen bevestigd gekregen dat ze welgeteld 1 exemplaar hebben binnengekregen. En ik ga hem vanmiddag ophalen.

• Aike
  • Niet online
Zoals ik al zei, ik heb hem ook gewoon lokaal gehaald, wel 350 voor betaald bijna een maand geleden. Wel >1500 foto's gemaakt >:)

Verwijderd

Lord of the Pentium schreef op 26 augustus 2002 @ 19:48:
Zoals ik al zei, ik heb hem ook gewoon lokaal gehaald, wel 350 voor betaald bijna een maand geleden. Wel >1500 foto's gemaakt >:)
En....tevreden?

• Not_Disclosed
Hij bevalt erg goed. Zover ik dat kan beoordelen na 1 dag. Ik heb er gelukkig geen 350 voor betaald maar 282 (was wel met korting).

Verwijderd

Ik heb "mijn" camera c220 op 3 augustus besteld bij www.norrod.nl. Inmiddels na twee gebeld te hebben nog steeds geen camera. Ze zeggen dat het aan olympus ligt die niet kan leveren... klopt dat...????

• Not_Disclosed
Klopt,

Heb mijn c220 op 25-6 besteld. Kon hem vorige week (26-8) pas afhalen. Naar het schijnt was de laatste boot met camera's niet eens voldoende om aan alle bestellingen in europa te voldoen. (weet niet meer waar ik dat gelezen heb). Er waren bij informatique 4 bestellingen en ze konden er op dit moment maar 1 uitleveren. (lucky me)

Ik ben bang dat je nog even moet wachten. De enige vergelijkbare camera (prijs kwaliteit) is de Nikon Coolpix E2000. Maar die heeft volgens Informatique last van dezelfde leveringsproblemen.

Pagina: 1