Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Dremel]Ervaringen van type Multipro 396PH

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 22:29

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Topicstarter
Beste tweakers. Ik hoor hier vaak mensen praten over dremels om te modden e.d. Nou ben ik via de search in veel topics geweest waar dremels werden besproken.
Nou ben ik deze bovenstaande dremel nog niet tegengekomen. Wie van jullie heeft ervaring met de bovenstaande dremel en wat vinden jullie van de prijs.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huricane/dremel.jpg

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Misschien geen dremel, maar toch: morgen bij de AL-DI (nu is het geen reclame :)) is er een kloon te koop voor 30/40 euro. Heel veel Gotters liggen morgen voor de deur van de AL-DI D'r is een topic over ...

==
hoi

• Eusebius
  • Niet online
Hierissie dan:

[topic=535638/1/50]

==
hoi

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Ja klopt dat topic heb ik gezien maar ik ga toch liever voor de echte dremel ipv een kloon.

• Eusebius
  • Niet online
't is een echte dremel toch? Anders zetten ze niet zomaar 'dremel'neer ...

Het lijkt me dat je het meeste geld op den duur uitgeeft aan accesoires. Bij mij slijten vooral die schijven zo snel, zodat je om de zoveel tijd nieuwe moet halen. Ik ben nu eigenlijk niet zo thuis op de dremelmarkt, maar wat voor opties heb jij?

En daarbij, wil je voor al die accesoires extra betalen? 't staat er wel bij dat het gratis is, maar ga er maar van uit dat het gewoon bij de prijs erbij in zit. Als je je dremel maar voor 1 doel gebruikt, kun je beter een "kale" kopen, plus de benodigde setjes. Anders liggen sommige setjes niets te doen

==
hoi

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Dremel is een merknaam dus ik denk niet dat een anderen producent die naam mag (mis)gebruiken. Ik snap ook dat je beter een kale kan kopen als je hem voor maar 1 ding gaat gebruiken. Nu heb ik net een huis gekocht samen met mijn GF en ik denk dat ik heb voor wel veel meer dingen ga gebruiken dan dat ik nu kan bedenken. Ook mijn vriendin gaat hem gebruiken. Ik wil dus niet een kale dremel hebben en elke keer weer hulpstukken moeten kopen omdat ik weer wat anders wil gaan doen. Hulpstukken zitten echt bij de prijs is.

Verwijderd

ikzou hem kopen
heb de mijne net naar de eeuwige jachtvelden geholpen (multi)

en overweeg om deze te kopen, dit is denk ik het 3e beste model ofzo

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Ik ga zo even kijken bij de bigboss kijken of ze hem er nog hebben liggen.

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 07:23
Is idd niet zo duur en een van de betere in de serie. Vroeger (de rood/zwarte) hadden geen type met alleen maar een aantal standen, de huidige serie (blauw/zwart/wit) wel weer. Onder deze zit geloof ik het model zonder koffer en met 15 accessoires. Maar dat is ie het prijs verschil wel waard aangezien de koffer los al rond de 15 euro kost.
Een kwaaltje van de oude (zwart/rode) dremel is dat een bepaalde serie nogal snel doorbrandde bij langdurig gebruik. Werd door Bosch dan ook gewoon gerepareerd.
Pagina: 1