Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Volgens mij helpt SMD aan de zijkant plaatsen. Alleen heb je dan niet een mooie gelijkmatige verdeling van het licht.
kan je niet zelf op die stikker gaan solderen???? kun je die leds vervangen door blauwe SMD uitvoering (als je aan beetje kan solderen natuurlijk)
Anders haal je die sticker eraf en maak je zelf iets ofzo...
Heb ik ook aan zitten denken, een printplaatje er onder met LEDs er op... maar ik weet niet of dat gaat lukken...Op dinsdag 02 juli 2002 10:59 schreef 3lmowww het volgende:
kan je niet zelf op die stikker gaan solderen???? kun je die leds vervangen door blauwe SMD uitvoering (als je aan beetje kan solderen natuurlijk)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
gewoon van dat EL folie halen hebben ze wel bij de conrad
Kan je dat spul bijknippen eigenlijk? Want dan is het wel een mooie oplossing... anders past het waarschijnlijk nietOp dinsdag 02 juli 2002 13:16 schreef The_Resetter het volgende:
gewoon van dat EL folie halen hebben ze wel bij de conrad
ja, dat kan, ff linkje opzoeken, heb ik pas nog ergens gezien...Op woensdag 03 juli 2002 10:45 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Kan je dat spul bijknippen eigenlijk? Want dan is het wel een mooie oplossing... anders past het waarschijnlijk niet
edit:
ze hebben het dus bij regenboog, en ja het is knipbaar

linkje:
http://www.regenboog.net/docs/pd-968942946.htm[quote]
Matje, flexibel materiaal, naar eigen ontwerp te knippen met een gewone schaar of je tekent of plakt je eigen ontwerp er op.
[/quote]
kost trouwens 30 euro
ze hebben het dus bij regenboog, en ja het is knipbaar

linkje:
http://www.regenboog.net/docs/pd-968942946.htm[quote]
Matje, flexibel materiaal, naar eigen ontwerp te knippen met een gewone schaar of je tekent of plakt je eigen ontwerp er op.
[/quote]
kost trouwens 30 euro
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
zie post hierboven btw conrad is goedkoperOp woensdag 03 juli 2002 10:45 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Kan je dat spul bijknippen eigenlijk? Want dan is het wel een mooie oplossing... anders past het waarschijnlijk niet
Pagina: 1