Toon posts:

Quake3 Team Arena krijg ik niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Quake 3 Team Arena installeren, maar elke keer krijg ik op precies 93% deze foutmelding:

Ik heb deze foutmelding al ooit vaker gehad maar hoe ik dat ook al weer heb opgelost weet ik niet meer.
Wat heb ik al gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thomas.peters/Quake3%20Team%20Arena%20installatie%20foutmelding.jpg

Quake3 helemaal opnieuw geinstalleerd, nu al meerdere malen.
Point Release 1.17 geinstalleerd
Point Release 1.25 geinstalleerd.
Missionpack van Quake3 Team Arena gekopieerd naar Quake3 map.

P.S. Ik heb Quake3 Team Arena dus legaal voordat mensen daar over beginnen te zeiken. En de cd is goed want hij werkt wel gewoon bij andere mensen
en van te voren heeft hij het hier ook altijd goed gedaan, ik weet zeker dat hier meer mensen last van hebben gehad.

Verwijderd

lijkt een probleem van je windows installatie.. volgens mij is de enige oplossing een herinstallatie met een format c:\

Verwijderd

"An error occured during the move data process: -115

Resolution

Reboot your workstation and try the installation again. The message "An error occurred during the move data process:-115" is usually caused when the Installer program didn't unlock files properly. Rebooting your computer will "unlock" the files and allow the installation to proceed normally."
Helaas is dit #115. #117 kan ik niet vinden :(

Is het misschien een domme afhandeling van een volle partitier?

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Schijfruimte heb je genoeg neem ik aan? En ik weet niet of je een tweede cd-rom drive hebt, probeer het daar eens mee. Als ik het goed heb lees je de cd nu met je brander?

Ik heb ooit in een ver verleden ook zoiets gehad... was gewoon m'n brander die weigerde een beveiligd ceedeetje te lezen |:(

Verwijderd

Als dat niet lukt kan je de addon altijd installeren bij iemand anders, en dan de missionpack/ dir op CD branden

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 10:45 schreef Pickatchoo het volgende:
Schijfruimte heb je genoeg neem ik aan? En ik weet niet of je een tweede cd-rom drive hebt, probeer het daar eens mee. Als ik het goed heb lees je de cd nu met je brander?

Ik heb ooit in een ver verleden ook zoiets gehad... was gewoon m'n brander die weigerde een beveiligd ceedeetje te lezen |:(
Van mijn pioneer 16x40x dvd speler
Pagina: 1