Toon posts:

Mogelijk beter oplossing voor alle fototopics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom openen wij al GOT'ers geen newsgroep om al onze fotos in de dumpen? Zijn we gelijk af van het zoeken naar upload sites en al dat soort problemen meer. Messages zijn netjes geordend en replies etc hangen netjes aan fotos etc.
Modemmers zijn happy want die zijn niet meer verplicht de plaatjes ook al zijn ze 640x480 binnen te halen en kunnen selectief plaatjes downloaden.
Misschien een idee om alt.binaries.pictures.got.digiphotos te openen? (ik heb btw geen idee hoe je een newsgroep aanmaakt maar er zijn ongetwijfeld gotters die dat wel weten/kunnen/willen).
Spui je gedachten.....

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
om het aan de naam van GoT te koppelen zal je wel toestemming nodig hebben denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij mag je ze noemen zoals je wilt als je de lijst met newsgroepen doorloopt kom je de meest bizarre namen tegen ook veel met spellingvauten dus het lijkt mij dat er niet al te hard gecontroleerd word.... kijk maar is naar de lijst : alt.binareis.......

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
tja leuk, maar dan heeft het nix meer met got te maken...
beetje jammer dat je dan perse een nieuwsreader moet hebben om wat te kunnen bekijken.

En met een forum heeft het ook niks meer te maken, laat staan dat je nog kunt zoeken.

Een nono dus ;)