printer en LCD gescheiden houden.

Pagina: 1
Acties:

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:32

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
Nadat ik mee ga doen aan de inkoopactie van de LCD`s voor $7.50, vroeg ik me af hoe je je printer en LCD gescheiden houdt.

Zet je ze geoon paralel op de printerpoort of moet er een printje tussen?
Of kan het helemaal niet?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 22:18
Op dinsdag 02 juli 2002 09:53 schreef decramy het volgende:
Nadat ik mee ga doen aan de inkoopactie van de LCD`s voor $7.50 7 $ :P , vroeg ik me af hoe je je printer en LCD gescheiden houdt.

Zet je ze geoon paralel op de printerpoort of moet er een printje tussen?
Of kan het helemaal niet?
wil ik eigenlijk ook wel weten maar heb geen idee

Verwijderd

nou... als je ze er alle2 op hangt en je gaat je lcd gebruiken dan gaat je printer raar printen :D (en andersom)

dus:
-je koopt zo'n kastje met zo'n schakelaar en zet die er tussen (dan kun je niet tegelijkertijd printen en lcd aan hebben)
-je koopt een extra lpt-kaart (dan kun je wel alle2 tegelijk doen maar is wel beetje duurder)

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 22:32

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
laat ik nou net nog zo`n kaartje hebben liggen :+

maar ok...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

je zou natuurlijk ook iets kunnen bakken zodat het lcd alleen reageert bij bepaalde stuurcodes, die weer niet gebruikt worden door de printer (zoals een scanner dat doet bijvoorbeeld)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 12:19
Of je koopt een USB->LPT kabeltje voor je printer. Is wel een erg dure oplossing. Gelukkig heeft mijn printer een USB aansluiting.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Pagina: 1