Toon posts:

--->>>>> :) Branden en tegelijk Spelen!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een 6X A-Open 9624. Ik heb since kort ook ene nieuwe PC gekocht (AMD 750) in theorie zou deze PC gelijk kunnen branden en een PC spel spelen, maar naar een minut of 5 kapt ie er mee. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen???

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Ik weet niet welk spel je dan wilt spelen maar als ik met mijn scsi plextor 12 speed gaat fikken op 12 speed dan kan ik alleen nog maar psycho pinball spelen (wereld spel)

als ik UT gaat spelen doed i het ook niet IDD maar dan weet je ook wat je vraagt van je pc of niet ??

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik kan Quake2 spelen of The Sims en dan tegelijkertijd een cd fikken. Op een T-Bird 800 met 256 Mb intern en een 4 speed Yamaha CDR400t (SCSI fikker)
Hehe, ok, het is maar speed, maar ik kon zelfs op m'n K6-2 300 met 64 Mb Quake2 spelen wanneer ik on the fly fikte.. :) (Was wel onder NT4)
En op m'n P2 450, die 320 Mb intern had, kon ik m'n Yamaha CDR400t tegelijkertijd met een Plextor 8x 4x 32x laten schrijven (dat was onder Windows 2000) Of schrijven en DiVX'en kijken, deed ik ook wel es.
Hehe, ik heb er vanalles mee geprobeerd. Is wel leuk en cdr's kosten toch niks meer. Maar ja, ik ga binnenkort m'n 4 speed Yammie maar es vervangen door een 12x Plex (ide, want scsi is way te duur). Dan zal het spellen spelen wel afgelopen zijn vrees ik.

Verwijderd

Met een plextor 12x10x32 met burn-proof techniek of een soortgelijke drive kan je alles doen tijdens het branden. Een buffer underrun kan voorkomen, maar de cd is dan niet mislukt. Burn-proof zorgt er gewoon voor dat de cd gewoon weer wordt beschreven vanaf het moment dat de drive was gestopt.

Quake 3 online en branden en weet ik veel wat is dan mogelijk. Je hebt dan wel kans de cd er langer over doet dan 6 minuten :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
hehe, ja, ok.. dat klopt wel, maar ja, waarom koop je een snellere brander ?? Om sneller cdr's te branden.
Vriend van mij heeft ook zo'n Plex 12x IDE en een Ultraplex40. Dus hij ging een supergaar cd'tje on the fly fikken. Haha, hij heeft het cd'tje er maar na 3 uur uitgehaald ofzo... :)

Verwijderd

Ik vind dit ontzettend domme topics.

Als je brandt, brand je.
En als je speelt, speel je.

PUNT UIT

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 22:24 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:

Als je brandt, brand je.
En als je speelt, speel je.

PUNT UIT[/quote]EEEHH, jou post is dom, heb je niks te melden, dan ga je dan maar ergens je agressie tonen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Tuurlijk is dit mogelijk... wel alleen ff een fatsoenlijk OS installeren... Mijn oude 486 fikt cd'z onder linux.. terwijl hij dit doet.. draaid ie ook samba server, web,ftp mail quake II....

>:)

Verwijderd

No Problem here ik kan alles tegelijk doen :) spelle fikke scandisk op de achtergrond virusscan :) cd verneukt nie goed systeem en het goeie OS hebbe daz alles :)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 11:13 schreef syntony het volgende:
Met een plextor 12x10x32 met burn-proof techniek of een soortgelijke drive kan je alles doen tijdens het branden. Een buffer underrun kan voorkomen, maar de cd is dan niet mislukt. Burn-proof zorgt er gewoon voor dat de cd gewoon weer wordt beschreven vanaf het moment dat de drive was gestopt.

Quake 3 online en branden en weet ik veel wat is dan mogelijk. Je hebt dan wel kans de cd er langer over doet dan 6 minuten :)[/quote]Dit is natuurlijk de goden verzoeken. Kijk ik heb ABS op mijn auto, maar dat wil niet zeggen, dat ik constant op het laatste moment op mijn remmen trap. Burn-proof kan een heleboel sessies redden, maar het lijkt me niet, dat dit ten goede van de kwaliteit van de CD komt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 22:24 schreef D.A.R.R.Y.L. het volgende:
Als je brandt, brand je.
En als je speelt, speel je.[/quote]Deze opmerking, hoe ongelukkig geplaatst dan ook, heeft weldegelijk inhoud. Wanneer je speelt, dan wil je optimaal genieten van het spel en de gameplay. UT bijv slurpt toch ongeveer wel alle beschikbare systemresource, waar het zijn handen op kan leggen.
Als je een CD bakt met een razend snelle bakker, dan wil je dat de CD zo snel mogelijk af is en zonder fouten natuurlijk.
Zeker met ATAPI CD bakkers zal het toch een kwestie worden van of/of...Maar zelfs de gebruikers van SCSI bakkers moeten wel goed oppassen, dat ze niet door een systemcrash oid een CD verpesten...

* FoolZero heeft een aparte CD-bak-PC dus kan wel gamen en bakken tegelijk! :)

edit:
typo |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1