Het gaat dus om dit moederbord, de rest is geen probleem alleen dat moederbord me die riser erop kan dat?
dit mobo ken ik
je hebt net een nieuwe compaq gekocht?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Maak eens een plaatje vanaf bovenaf!!! 
Ik weet niet of hij in die kast past, misschien dat compaq weer andere afmetingen en de plaatsing van schroefgaten anders is.
Ik weet niet of hij in die kast past, misschien dat compaq weer andere afmetingen en de plaatsing van schroefgaten anders is.
Kon dat niet gewoon in je andere topic, maar goed.
Het is toch gewoon een atx mobo of niet?
Volgens mij moet het geen probleem zijn hoor om hem over te zetten.
Het is toch gewoon een atx mobo of niet?
Volgens mij moet het geen probleem zijn hoor om hem over te zetten.
neej een 2e handsjuh, klik hier voor de specsOp dinsdag 02 juli 2002 09:25 schreef decramy het volgende:
dit mobo ken ik
neej kan niet zit nu op me werk ik doe het vanaaf welOp dinsdag 02 juli 2002 09:25 schreef Heideroosje het volgende:
Maak eens een plaatje vanaf bovenaf!!!
Als het ATX is dan past het. Het is niet voor niets een standaard...
PC dumpdag geweest in de RAI zaterdag of zo ?
neej had een goedkoop pctje nodig voor op me eigen kamer om te kunnen internetten en 100 euro vond ik wel goedkoopOp dinsdag 02 juli 2002 09:31 schreef mlevd het volgende:
PC dumpdag geweest in de RAI zaterdag of zo ?
Dit mobo past niet in een Aopen kast
omdat de aansluiting aan de achterkant van het moederbord
zijn niet standaard ATX.
er zal dus geen achterkantje zijn waar je mobo voor past waar je je aansluiting zo kan insteken.
ook is de videokaart in deze kast niet hoog genoeg om hem in ATX kast te stoppen.
weet ook niet of je kaart precies voor een slede aan de achterkant van je kast uitkomt
zal dus niet gaan of je moet en je kast modden en je eigen opzetplaatje voor je video kaart.
omdat de aansluiting aan de achterkant van het moederbord
zijn niet standaard ATX.
er zal dus geen achterkantje zijn waar je mobo voor past waar je je aansluiting zo kan insteken.
ook is de videokaart in deze kast niet hoog genoeg om hem in ATX kast te stoppen.
weet ook niet of je kaart precies voor een slede aan de achterkant van je kast uitkomt
zal dus niet gaan of je moet en je kast modden en je eigen opzetplaatje voor je video kaart.
neej het gaat erom of het moederbord past ivm met die riser eropOp dinsdag 02 juli 2002 09:31 schreef KillerAce_NL het volgende:
Als het ATX is dan past het. Het is niet voor niets een standaard...
dat dus ook nietOp dinsdag 02 juli 2002 09:35 schreef Phant0m het volgende:
[..]
neej het gaat erom of het moederbord past ivm met die riser erop
edit:
Het past dus niet je riser zorgt er voor dat je pci kaarten dwars over je sloten komen. Daar past dus niets meer in.
volgens mij is de riser trouwens ook te hoog.
Ook je AGP kaart is afwijkend van formaat.
Het past dus niet je riser zorgt er voor dat je pci kaarten dwars over je sloten komen. Daar past dus niets meer in.
volgens mij is de riser trouwens ook te hoog.
Ook je AGP kaart is afwijkend van formaat.
wat dus ook niet, gaat het nou wel of nietOp dinsdag 02 juli 2002 09:42 schreef SimplyMe het volgende:
[..]
dat dus ook niet
praat eens NORMAAL!!
Ik KaNnN Ok HeEl IErRriI sChrEivEn HoOR!
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
wat is het nu van deze post??Op dinsdag 02 juli 2002 09:50 schreef decramy het volgende:
praat eens NORMAAL!!
edit:
deze heeft ook geen nut
deze heeft ook geen nut
Verwijderd
waar slaat dit nou weer opOp dinsdag 02 juli 2002 09:50 schreef decramy het volgende:
praat eens NORMAAL!!
Pagina: 1