Soms doet keyboard het niet :(

Pagina: 1
Acties:

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 16:03
Ik ben sinds vrijdag een trotse bezitter van een Aopen AK77 333 moederbord met een aamd ahtlon XP1800+ en kingston 256MB DDR PC2700 geheugen nou heb ik alleen een probleem dat als ik soms mijn pc opstart dan krijg ik een keyboard erro dat ie niet is aan gesloten. dan moet ik de pc uitzetten zeker er in en er uitdoen en dan weer aanzetten en da doet ie het gewoon weer. ik vindt dit behoorlijk verveelend weet iemand hoe ik dit kan oplossen???

alvast bedankt,

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je de aansluiting gecontroleerd? (let op de details, zoals losse pins, etc) Heb je een ander toetsenbord geprobeerd? Heb je ook geprobeerd om in de BIOS deze foutmelding uit te schakelen om te kijken of ie het uiteindelijk wel gewoon in Windows werkt of niet?

• koffercomputer
  • Laatst online: 19-08 09:16
Aan de hoeveelheid dubbele en missende letters in je stukje zou je haast gaan denken dat je toetsenbord toch echt kapot is. Een losse kabel veroorzaakt niet zoveel foutjes.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op dinsdag 02 juli 2002 10:27 schreef koffercomputer het volgende:
Aan de hoeveelheid dubbele en missende letters in je stukje zou je haast gaan denken dat je toetsenbord toch echt kapot is.
Zo zou je het inderdaad ook kunnen stellen :Y)

• Wdrawing
Nou ik zit nu op mijn werk dus dat zal moeilijk gaan dat mijn toetsenbord stuk is. maar ja ff nog vedere uitleg op mijn probleem. ik heb een andere toetsenbord geprobeert en daar krijg ik het zelfde probleem :( en ik mis ook geen pinnetjes in mijn aansluiting.

• koffercomputer
  • Laatst online: 19-08 09:16
Mijn antwoord was cynisch bedoeld, maar als ik jou was zou ik je toetsenbord op je werk dan ook maar eens gaan nakijken.. Die mist ook een paar geloof ik. :+

Is je computer thuis overgeklokt, want een losse verbinding zal dit soort problemen niet veroorzaken.
Dan moet je eerder denken aan synchronisatie problemen, te lage voedingsspanning voor het toetsenbord, defecte keyboardcontroller, toetsenbord op muispoort aangesloten en dat soort dingen.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Wdrawing
ik vergeet meschien letters in te typen maar ik ben geen n00b met computers hoor. maar ik snap van dit probleem echt geen hol van. en ik heb mijn comp niet overclockt dus daar kan het ook niet aan liggen en ik heb mijn keyboard echt niet op mijn muis poort aangesloten hoor.

• Wdrawing
allemaal bedankt maar ik heb net ff een mail gestuur naar de zaak waar ik hem gekocht heb en ik mag hem terug bregen en krijg een ander mee.

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Volgens mij zit je keyboard connector los (aan de kant van je moederbord). Zo iets heb ik ook op mijn oude computer. Daar is het overigens wel temperatuursafhankelijk.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Pagina: 1