Modem probleem

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik heb pas voor een kennis een PC-tje in elkaar geflanst. Een AMD 1700+ met 512 mb 60 gb erin in een AOpen kastje kortom een leuk dingetje...tenminste dat d8 ik!!!

Ik heb windows 2000 geinstalled met daarover een upgrade XP (mn XP copie was niet bootable dus...). Dit werkt perfect de PC loopt als een zonnetje.

Toen wilde ik een modem installen die ze in hun oude PC hadden zitten. Dit is een Trust 56k PCI modempje. Deze werkte goed. Op de cd die erbij zat stonden alleen drivers voor win2k. Deze werkte dus niet. Ik de goede drivers opgehaalt bij Trust maar hij blijft zoeken naar een bestand (HAM50.sys) die hij probeerde te installen bij de win2k driver.

Ik heb al bij intel de intel en ambient driver gebrobeert. Telkens geeft hij dezelfde melding: De hardware kon niet worden geinstalleerd.

Er zit een Ambient chipset op: MD5628D-L-A

Ik heb nu volgens mij wel de goede drivers maar kan ze toch niet installen...iemand een id? |:(

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Roeligan
Een van die drivers heb ik al geprobeerd maar daar kom ik niet verder mee...ik pile wel verder...iig thnx

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zoek die HAM50.sys op op internet en zet hem ergens op de HDD?
En gewoon een standaard 56K modem instellen werkt ook niet?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:08 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Zoek die HAM50.sys op op internet en zet hem ergens op de HDD?
dat bedoelde ik ook met mijn link, niet die driver zelf :). Ik denk dat dat moet werken.
En gewoon een standaard 56K modem instellen werkt ook niet?
dat is natuurlijk ook altijd te proberen :)

• Roeligan
dat d8 ik ook. Probleem is dat ik de standaar dook niet geinstalled krijg :? IIg zal ik proberen om die ham50.sys op de schijf te zetten. (Hij stond wel op de cd-rom, maar dat waren dus de win2k drivers.) IIG thnx voor de id's

RatPack #814

Pagina: 1