I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Als de test voorbij is, neem ik aan dat de 'oude' HK weer te gebruiken is (al zal mij dat niet zo gek veel boeien)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Tijdelijk wel jahOp dinsdag 02 juli 2002 07:42 schreef -=Arjan=- het volgende:
Dus eigenlijk zit er nu een slotje op...
En die

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Helaas, ook wij kunnen niet replyen daar. Vandaar dat volgens mij die topics gewoon op slot op hun plaats moeten blijven staan.Op dinsdag 02 juli 2002 07:38 schreef Traag het volgende:
Modjes kunnen wel replyen en voor zover ik weet is het niet mogelijk om één topic naar Parse te moven.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
arghl.. als je op die link klikt wil die gatorware installerenOp dinsdag 02 juli 2002 09:27 schreef Grrrrrene het volgende:
Dat was idd handiger geweest, maar move.to/HK is zo ingebakken

Hmm, toen ik daar op klikte kreeg ik inees dit:Op dinsdag 02 juli 2002 09:27 schreef Grrrrrene het volgende:
Dat was idd handiger geweest, maar move.to/HK is zo ingebakken

Moet ik nou eens even ad-aware erover heen draaien of is dit zo'n site wat troep op je PC wilt hebben
🌞🍃
Op slot was nooit de bedoeling, maar aangezien er nu niet gereplied kan worden lijkt 't me handig om gewoon een move to -> SG te doen.Op dinsdag 02 juli 2002 09:18 schreef Courage het volgende:
[..]
Helaas, ook wij kunnen niet replyen daar. Vandaar dat volgens mij die topics gewoon op slot op hun plaats moeten blijven staan.
Verwijderd
Een HK topic hoort in HKOp dinsdag 02 juli 2002 09:45 schreef -=Arjan=- het volgende:
[..]
Op slot was nooit de bedoeling, maar aangezien er nu niet gereplied kan worden lijkt 't me handig om gewoon een move to -> SG te doen.
Plaats 'm gewoon opnieuw maar dan meteen in de HK
Zodra de normale database weer gebruikt wordt, kan je weer verder gaan in dat topic. Helaas voor eventjes
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Is 't nou zo moeilijk om 'm naar de test omgeving te moven...
Ja. Het kan nietOp dinsdag 02 juli 2002 21:27 schreef -=Arjan=- het volgende:
Is 't nou zo moeilijk om 'm naar de test omgeving te moven...
* -=Arjan=- kan misschien behulpzaam zijn
Nou, het kan best welOp dinsdag 02 juli 2002 21:28 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ja. Het kan niet
Het is alleen nogal veel werk enzo
Dat is een testforum niet waard
sorry, kon het niet laten even eigenwijs te doen
Uhm ja in je enthousiasme vergeet je weleens watOp dinsdag 02 juli 2002 21:27 schreef -=Arjan=- het volgende:
He guys, nu gebeurt hier exact hetzelfde
Thetallguy is een beetje *click*happyOp dinsdag 02 juli 2002 21:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Uhm ja in je enthousiasme vergeet je weleens wat
Op dinsdag 02 juli 2002 21:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Uhm ja in je enthousiasme vergeet je weleens wat
Euhm, sorry, maar dat is gewoon een V3 URL die wel geinig was destijds met alle move.to/HK messagesOp dinsdag 02 juli 2002 09:36 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Hmm, toen ik daar op klikte kreeg ik inees dit:
[afbeelding]
Moet ik nou eens even ad-aware erover heen draaien of is dit zo'n site wat troep op je PC wilt hebben
Sorry daarvoor, was niet de bedoeling nml
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verder is het gewoon pech voor degenen die nu een topic in SG openen, wat eigenlijk een HK-topic is: die _kunnen_ gesloten worden, maar ik move ze gewoon naar HK.
Nee, idd heb je er dan in principe niks aan, maar als alles weer goed wordt gezet, dan is het er iig nog
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
w00t
De rest van GoT gaat er niet naartoe... Parse is een afleidingsmanoeuvre, ze gaan binnenkort weer terug naar UBBOp dinsdag 02 juli 2002 21:43 schreef Robbie007 het volgende:
Oke en als die test voorbij is. Hoelang gaat het dan duren voordat heel GOT er naartoe word geplaatst. En hoelang gaat dat duren? Een dag? 2 Dagen?
Ik kan het niet. En ik denk ook niet dat men gaat regelen dat modjes dat wel kunnenOp dinsdag 02 juli 2002 21:30 schreef SH007 het volgende:
[..]
Nou, het kan best wel
Het is alleen nogal veel werk enzo
Dat is een testforum niet waard
Zowieso snap ik de ophef over dit topic niet.
'T is verdorie vanaf het begin een HK topic. Waarom wordt dat niet in de HK gestart
Ook onder normnale omstandigheden sluit ik HK ook topic's die niet in de huiskamer staan. Nu gebeurt er eigenlijk hetzelfde
[edit: "ook" added :)]
Misschien kan je die "ook" beter een woordje naar voren zetten, want nu klopt de zinsconstructie niet helemaal meerOp dinsdag 02 juli 2002 21:59 schreef Jaymz het volgende:
Ook onder normnale omstandigheden sluit ik HK ook topic's die niet in de huiskamer staan. Nu gebeurt er eigenlijk hetzelfde
[edit: "ook" added :)]