hangt van de voeding en de fans af
op de voeding staat meestal max. amperage
tel maar op die fans.
op de voeding staat meestal max. amperage
tel maar op die fans.
Meer dan 20 zeker lijkt me...
Of wil je een windtunnel maken en weten hoeveel voedingen je nodig hebt?!? Dan moet je het ff uitrekenen...
Of wil je een windtunnel maken en weten hoeveel voedingen je nodig hebt?!? Dan moet je het ff uitrekenen...
Verwijderd
Een molex is parallel geschakeld ana je voeding, dus de spanning is gewoon bij alle molexen gelijk, maar de stroomsterkte is dan wel variabel (dacht ik). Dit zou je in je user manual op moeten zoeken. Het verschilt per voeding zover ik weet.
Geen probleem..Op dinsdag 02 juli 2002 09:23 schreef LaswA het volgende:
dus als ik 3 fans en 30 ledjes op 1 molex kabel wil aansluiten kan dat?
Sowieso trekken fans niet zoveel stroom dus da's al geen probleem..
Waar je inderdaad op moet letten is de maximale stroom die je voeding kan leveren (bij 12V), en verder kan een te hoge stroom bij dunne draden een probleem zijn, maar ook dit laatste zal wel meevallen..
en let er ook op dat je hdd`s (en andere onderdelen) niet al je vermogen weg nemen... het hangt er gewoon vanaf wat er aan vermogen over blijft...
maareh, is dit al een paar keer langsgekomen???
[topic=254768/1/50]
[topic=422782/1/50]
[topic=496205/1/50]
[topic=110764/1/50]
ff de search

Edit: jah, de vragen zijn soms iets anders, maar da antwoorden overal t zelfde
maareh, is dit al een paar keer langsgekomen???
[topic=254768/1/50]
[topic=422782/1/50]
[topic=496205/1/50]
[topic=110764/1/50]
ff de search
Edit: jah, de vragen zijn soms iets anders, maar da antwoorden overal t zelfde
Alle molex'en zitten in de voeding uiteindelijk weer aan elkaar, dus je kan in princiepe alle hardware aan één connector hangen. Moet je alleen oppassen dat je draadje niet smelt
Verwijderd
het kan wel, vraag me alleen af of de draadjes van de molex niet al te warm zullen worden!Op dinsdag 02 juli 2002 09:23 schreef LaswA het volgende:
dus als ik 3 fans en 30 ledjes op 1 molex kabel wil aansluiten kan dat?
Verwijderd
ja die zullen warm worden als je er meer als 150 watt uithaalt. maar dan heb je iets van 75 fans of zo.Op dinsdag 02 juli 2002 12:27 schreef Aryante het volgende:
[..]
het kan wel, vraag me alleen af of de draadjes van de molex niet al te warm zullen worden!
Verwijderd
ok dan, na mn verjaardag heb ik alle spullen, dus kan ik (eindelijk
) beginnnen met mn casemod. Thnx voor de repleis, en jullie zien t resultaat nog wel
Pagina: 1