Bij mij maakt unreal tournament allemaal Cache0000.tmp Cache0001.tmp etc... aan. Waar dienen deze voor en kan ik deze gewoon verwijderen zonder dat ut moeilijk gaat doen?

Verwijderd
            ik weet het niet maar ik zou zeggen probeer het.
kopieer die files eerst naar een andere dir.
verwijder ze en probeer ut te spelen.
ik denk zelf dat die files zijn voor opgeslagen internet servers, favourites enzo.
            kopieer die files eerst naar een andere dir.
verwijder ze en probeer ut te spelen.
ik denk zelf dat die files zijn voor opgeslagen internet servers, favourites enzo.
            Ik heb ze verwijderd en geen poblems 
btw favo's slaat de er niet in op.
            btw favo's slaat de er niet in op.
Verwijderd
            nee dat zijn stukken van een spel da je hebt gespeelt een soort savegames. (d8 ik uit me hoofd)

Als je veel online speelt, zijn dat de levels, mods, mutators etc. die je downloadt en worden in die directory opgeslagen. In cache.ini staat precies geschreven welk *.uxx bestand wat is. Op dit moment ziet cache.ini er zo uit bij mij:

Alleen staat daar geen extensie erachter maar dat lijkt mij ook een beetje overbodig[Cache]
5EE0FE2011D663A71000C2A34E0C0BA7=UTPureRC5v.u
5298E901489CFB941F418AA30D0DD3A6=BDBMapVote3Ex.u
            Die combinatie van getallen/cijfers zijn waarschijnlijk een soort CRC van het bestand (of GUID), zodat als er 1 byte veranderd word, de map niet meer gelijk is en dus het ID niet meer klopt, en dat dus de map/mod opnieuw gedownload wordt.
Tenminste, dat lijk mij 100% logisch, en zo zou ik het zelf ook doen

Tenminste, dat lijk mij 100% logisch, en zo zou ik het zelf ook doen
mja de topicstarter heeft het over cache0000.tmp bestanden, die heb ik ook al jaren, een stuk of 40, maar ik stoor me er niet aan dus lekker laten zittenOp dinsdag 02 juli 2002 08:22 schreef Robin Vreuls het volgende:
Als je veel online speelt, zijn dat de levels, mods, mutators etc. die je downloadt en worden in die directory opgeslagen. In cache.ini staat precies geschreven welk *.uxx bestand wat is. Op dit moment ziet cache.ini er zo uit bij mij:
[..]
Alleen staat daar geen extensie erachter maar dat lijkt mij ook een beetje overbodig
[edit] of als je je dr echt helemaal kapot aan irriteert kan je altijd nog proberen om ze te verwijderen wie weet
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Robin Vreuls heeft wel gelijk hoor, die cache bestanden krijg je als je een bestand download van een server als je online speelt.Op dinsdag 02 juli 2002 21:06 schreef TrehT het volgende:
[..]
mja de topicstarter heeft het over cache0000.tmp bestanden, die heb ik ook al jaren, een stuk of 40, maar ik stoor me er niet aan dus lekker laten zitten
[edit] of als je je dr echt helemaal kapot aan irriteert kan je altijd nog proberen om ze te verwijderen wie weet
            je hebt 2 verschillende cachefiles;
files worden in je cache dir van UT gezet worden C:\UnrealTournament\Cache\
en tmp files die in de root van de UT map worden gezet C:\UnrealTournament\
TMP files kan je zonder enige pardon verwijderen, als je *.uxx verwijdert dan heb je iets groter probleem; Je moet alles wat je met UT zelf gedownload hebt opnieuw downloaden als je een server joint, en je kan geen demo's meer afspelen die sommige van deze cachefiles nodig hebben.
Cachefiles kan je ook renamen naar de echte bestanden, volgens Cache.ini, en deze vervolgens in je UT maps gooien waar ze horen.
Favorites, saved passwords ed worden in je UnrealTournament.ini opgeslagen

files worden in je cache dir van UT gezet worden C:\UnrealTournament\Cache\
en tmp files die in de root van de UT map worden gezet C:\UnrealTournament\
TMP files kan je zonder enige pardon verwijderen, als je *.uxx verwijdert dan heb je iets groter probleem; Je moet alles wat je met UT zelf gedownload hebt opnieuw downloaden als je een server joint, en je kan geen demo's meer afspelen die sommige van deze cachefiles nodig hebben.
Cachefiles kan je ook renamen naar de echte bestanden, volgens Cache.ini, en deze vervolgens in je UT maps gooien waar ze horen.
Favorites, saved passwords ed worden in je UnrealTournament.ini opgeslagen
            Die getallen in je Cache.ini zijn inderdaad de GUID's van de betreffende packages. Ik kan je echter wel ten strengste afraden om die uit de cache te halen en in je System dir te smijten.
Als je dat bijvoorbeeld doet met BDBMapVote3Ex.u, dan zal je de eerstvolgende keer dat dat bestand op de server geupdate is gewoon een vette "package mismatch" krijgen ipv dat je de nieuwe versie gaat downloaden.
                    Als je dat bijvoorbeeld doet met BDBMapVote3Ex.u, dan zal je de eerstvolgende keer dat dat bestand op de server geupdate is gewoon een vette "package mismatch" krijgen ipv dat je de nieuwe versie gaat downloaden.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
            Dank je, heb ik net vorige week gedaan Gerco 
Maar meestal gaat het me om de maps.. die veranderen niet to zeer weinig. Trouwens als je de u file verwijdert is het probleem opgelost (zoals de standaard "de package mismatch")
            Maar meestal gaat het me om de maps.. die veranderen niet to zeer weinig. Trouwens als je de u file verwijdert is het probleem opgelost (zoals de standaard "de package mismatch")
Daar heb je gelijk in, maar aangezien er binnenkort weer een update van mapvote aan zit te komen, moet je die .u files maar weer eens deletenOp woensdag 03 juli 2002 08:22 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Ik hoop voor het weekeinde de update geinstalled te hebben.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Pagina: 1