ik lees nu net dit topic:
[topic=483532/1/25]
het gaat over ledenwerving van een NWN clan. ik zie 3 pages, dus ik denk: goh, nog geen modje gezien dan, voor degene die het niet duidelijk is, ik presenteer uit een quote uit de faq:
[topic=483532/1/25]
het gaat over ledenwerving van een NWN clan. ik zie 3 pages, dus ik denk: goh, nog geen modje gezien dan, voor degene die het niet duidelijk is, ik presenteer uit een quote uit de faq:
nu zie ik tot mijn grote verbazing dat hij toestemming heeft gekregen van itsnow, icestorm of whatever (iig, hij is rood en heeft met kouwe zooi te maken). en nu ook waarom: juist, er zitten got admins in (oa thewill), en dan is het plotseling wel toegestaan, terwijl de rest gewoon een slotje krijgt? beetje sneu mod's...Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.
Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij of ItSnows. Doe je dit niet gaat je topic gewoon simpelweg dicht.
En begin anders eens op www.clanbase.com. Dat is een site voor clans van UT/Q3/HL/CS.