[SP] wat zijn dit voor grappen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik lees nu net dit topic:
[topic=483532/1/25]
het gaat over ledenwerving van een NWN clan. ik zie 3 pages, dus ik denk: goh, nog geen modje gezien dan, voor degene die het niet duidelijk is, ik presenteer uit een quote uit de faq:
Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.

Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij of ItSnows. Doe je dit niet gaat je topic gewoon simpelweg dicht.
En begin anders eens op www.clanbase.com. Dat is een site voor clans van UT/Q3/HL/CS.
nu zie ik tot mijn grote verbazing dat hij toestemming heeft gekregen van itsnow, icestorm of whatever (iig, hij is rood en heeft met kouwe zooi te maken). en nu ook waarom: juist, er zitten got admins in (oa thewill), en dan is het plotseling wel toegestaan, terwijl de rest gewoon een slotje krijgt? beetje sneu mod's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-10 15:47
De topics over ledenwerving die op slot gaan zijn van mensen die gewoon een topic op GoT zetten erover, zonder eerst toestemming te vragen. White Dust heeft hiervoor gewoon toestemming gevraagt en het gekregen, ik durf te wedden dat als andere mensen dat ook zouden doen, dat er dan niet altijd zomaar een slotje op komt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij of ItSnows. Doe je dit niet gaat je topic gewoon simpelweg dicht.

Wat is daar niet duidelijk aan?
• White Dust vroeg of het mocht;
• IceStorm zegt: ok.

In de periode dat ik mod ben is er volgens mij nog niet 1 keer Nee gezegd tegen een user, als men maar vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sm>la :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

[quote]
Wil je echt perse een clan voor het een of ander beginnen om vooral met GoT'ters te spelen, vraag het dan van te voren even aan mij of ItSnows
[/quote]

Ik wil even beginnen met het zeggen dat ik toestemming van IceSorm heb om dit topic te openen... (thx Ice)
Oftewel, hij heeft het dus heel netjes gevraagd. Wat is het probleem?

Daarnaast was The Will op dat moment nog geen lite-mod als ik het heel goed heb (toch?) maar ik heb eigenlijk geen idee waarom dat uitmaakt :).

edit:
Ik zeg zelden 'nee', zeker niet als het om een non-fps-clan gaat om het zo maar te zeggen. Daarvoor is het namelijk makkelijk leden werven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ik zit in een clan en nu wil ik members werven hier op GoT/Ik wil in een clan en ik kom me op GoT promoten.
Clans/squads zijn een bekend fenomeen in de online-gaming. Hoewel GoT een ideale plaats lijkt om in een clan te komen of om leden te werven, kun je je voorstellen dat als IEDEREEN zo denkt er erg veel topics ontstaan die alleen maar gaan over het 'clangebeuren'.
Wil je in een clan, speel dan gewoon op een vaste server en speel je zelf een beetje 'in the picture'. Ben je op zoek naar clanleden, kijk op een vaste server, leer mensen kennen en vraag ze gewoon voor je clan.
En begin anders eens op www.clanbase.com. Dat is een site voor clans van UT/Q3/HL/CS.
Duidelijk toch?
edit:

* LuCarD moet beter lezen IceStorm heeft het ook als gezegd

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-10 15:47
Op dinsdag 02 juli 2002 08:41 schreef IceStorm het volgende:

[..]

[/b]
[..]

Daarnaast was The Will op dat moment nog geen lite-mod als ik het heel goed heb (toch?) maar ik heb eigenlijk geen idee waarom dat uitmaakt :).
Jawel, toen was ik net 5 dagen lite-mod ofzo ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en even voor de goede orde een kleine aanvulling: ik maak onderscheid tussen clanwerving voor UT/Q3/HL/CS en andere games. Voor de eerste groep is een heel goed alternatief: www.clanbase.com :+
Pagina: 1