Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hey,
ik heb hem...hij maakr aardig wat geluid...maar je kunt hem softwarematig stiller instellen
) heel relax...maar als je dus even snel wilt copieren doe je 17x40 CAV aan 
en dan zoef heb je je files zo binnen hoor,
je moet een scsi adapter (kaartje) in je pc hebben...je kunt dan als je een scsi cdrom koopt en nog geen fikker hebt voor 450,- al een teaccdr56s kopen...of een 2e hands plextor misschien wel...zoek maar ff
maar je MOET niet bij een scsi cdrom een scsi brander...maar is wel beter
ik heb hem...hij maakr aardig wat geluid...maar je kunt hem softwarematig stiller instellen
en dan zoef heb je je files zo binnen hoor,
je moet een scsi adapter (kaartje) in je pc hebben...je kunt dan als je een scsi cdrom koopt en nog geen fikker hebt voor 450,- al een teaccdr56s kopen...of een 2e hands plextor misschien wel...zoek maar ff
maar je MOET niet bij een scsi cdrom een scsi brander...maar is wel beter
Verwijderd
PX-40TS is gewoon the best!
Qua lawaai, valt wel mee... keb ook een Asus 50x gehad, nou, die's pas hard! (maar wel VET!)
Qua lawaai, valt wel mee... keb ook een Asus 50x gehad, nou, die's pas hard! (maar wel VET!)
't is echt top of the SCSI!! 
Heeft ook bijna geen problemen met het lezen van die goedkope %*@# spindle CD's inc. krassen.
Ik heb em in combo met de 4x2x20 SCSI
't Is niet echt een snelle brander, maar ik hoef nooit te testen of zo..gewoon in 1 keer fikken!
Heeft ook bijna geen problemen met het lezen van die goedkope %*@# spindle CD's inc. krassen.
Ik heb em in combo met de 4x2x20 SCSI
't Is niet echt een snelle brander, maar ik hoef nooit te testen of zo..gewoon in 1 keer fikken!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Hij is niet bepaald stil ofzo, maar wel super goed.
This geen bijzonder lawaaige machine, zoals de CS-S400 of CD-S500 van Asus, maar een resonerende kast met dit ding geeft natuurlijk wel geluid. Voor de harcore CD user is er echter geen betere....:)
(UltraPlex 40x en 8/2/20 Adaptec AHA-2904 :):))
(UltraPlex 40x en 8/2/20 Adaptec AHA-2904 :):))
Verwijderd
Het is zeer verstandig om een combo te nemen van een Plextor CDROM en Plextor CD-fikker... Installeer zeker de plextool... En je kan gebruik maken van Discdupe... Gaan beide apparaten 1 op 1 met elkaar praten... SNEL!!!... BTW Audiorippen is het bommetje met een UltraPlex40
He, dat icoontje komt me bekend voor.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Plextor is stil genoeg, samen met een plextor brander, ik heb de 8x4x32 IDE is het helemaal geweldig. Ik geloof dat die op iets van 17x uitkomt met de test van Easy Cd-creator, on the fly met een 16x zou dus ook nog moeten kunnen
One of the animals has left its cage today.
Toch is het grappig in computerland, dat een apparaat van ongeveer een jaar oud, nog steeds het beste is, 
* Horus is ook al sinds jaar en dag de trotse bezitter van zo'n speeltje.
* Horus is ook al sinds jaar en dag de trotse bezitter van zo'n speeltje.
Verwijderd
Dan hebben we het nog niet over Asus T2P4 =)
Dit moederboard was officieel maar ondersteunt tot 233 MHz... 7mm koperdraaitje doet wonderen 417 MHz >) hhmm... 4 jaar oud beat that P2B owners...
Dit moederboard was officieel maar ondersteunt tot 233 MHz... 7mm koperdraaitje doet wonderen 417 MHz >) hhmm... 4 jaar oud beat that P2B owners...
Verwijderd
Een voordeel van Plextor is dat je wanneer je hem retail koop, je standaard 2 jaar garantie krijgt. Stil is inderdaad wat anders maar hij klinkt niet zo erg als schiphol.
Gewoon een perfecte cdrom speler.
Succes.
Gewoon een perfecte cdrom speler.
Succes.
Zo, nu komt m'n configuratie dichterbij, alleen nog over het scherm tobben
Russian Blue Neji
Kate Bush
Pagina: 1