Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Je kunt gewoon van die flatcables kopen, en die wat smaller maken
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Electronica boer op de hoekOp dinsdag 02 juli 2002 00:48 schreef Alnitak het volgende:
maar bij wat voor winkel kan ik die flexible flat cable's kopen het snijden lukt zelf wel
Verder hoef je die kabels niet te snijden, je kunt er zo een paar draadjes "afscheuren".
Verwijderd
Volgens mij is het zo'n mini flat-cable zoals ze ook in laptops gebruikt worden, afscheuren is er dus niet bij.Op dinsdag 02 juli 2002 00:59 schreef SH007 het volgende:
Verder hoef je die kabels niet te snijden, je kunt er zo een paar draadjes "afscheuren".
moet aan de ene kant de connector's boven hebben en aan de andere kant onder
hoe ze het verzinnen weet ik ook niet
maar ik zal de stad morgen eens even afstruinen op zoek naar dit mooie kabeltje
Ow, zo'n ding. Dat zou natuurlijk ook kunnen('k zie het niet helemaal goed meer, zo laat op de avondOp dinsdag 02 juli 2002 01:02 schreef Houz74 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo'n mini flat-cable zoals ze ook in laptops gebruikt worden, afscheuren is er dus niet bij.
Dan moet je idd snijden met een scherp mes
Verwijderd
zou je me voor de rest gegevens kunnen mailen
( a.smit@netfirma.nl )
thnx
moeten we tegenwoordig al weer van die witte hebben?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
als je had gelezen had je gezien dat het voor het aansturen van een tft schermpie was ten tweede gaat het hier om een kabel die maar 1 cm breed is!Op dinsdag 02 juli 2002 09:31 schreef decramy het volgende:
is de normale IDE kabel niet meer goed genoeg?
moeten we tegenwoordig al weer van die witte hebben?
Verwijderd
Dan moet je aan de andere kant de aanluitingen strippen van isolatie. Als je de kabel omdraait kom je helemaal verkeerd uit...Op dinsdag 02 juli 2002 01:05 schreef Alnitak het volgende:
er is alleen nog 1 ( groot ) probleem
moet aan de ene kant de connector's boven hebben en aan de andere kant onder![]()
hoe ze het verzinnen weet ik ook niet
maar ik zal de stad morgen eens even afstruinen op zoek naar dit mooie kabeltje
Verwijderd
http://www.lc-design.de
en dan vooral op deze pagina:
http://www.lc-design.de/shop/en/k002u002s001.htm
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.