Toon posts:

2.1 speaker set werkt niet onder stereo maar....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi , ik heb een soundblaster live op winxp die het eigenlijk altijd goed gedaan heeft , nu heb ik alleen sinds kort het probleem dat om de haverklap zomaar geen geluid meer te horen is , na wat instellingen na kijken bleek het dat de speaker in stelling naar 4.1 gegaan was , heb het toen terrug gezet en het werkte nog niet , heb gereboot en toen deed het nog niks , ik weer de setting terrug gezet naar 4.1 en het geluid werkt ! maar hoe kan dit aangezien ik een 2.1 speaker set heb :?

Ik denk ook dat het hierboven beschreven probleem de oorzaak is dat ik in het spel neverwinternights ook geen geluid heb maar goed , iemand een idee mischien ? :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

plug je speakers dan in de front in plaats van de rear uitgangen van je geluidskaart en het werkt altijd...

Over windows XP en het opstarten met 4 speakers is al veel geschreven, moet je ff de juiste zoektermen in de search ertegenaan gooien en dan vind je het eea aan oplossingen. (niet dat je het nodig hebt, want voorzover ik het zie gaat het ompluggen van je speakers al werken).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 00:36 schreef JvS het volgende:
plug je speakers dan in de front in plaats van de rear uitgangen van je geluidskaart en het werkt altijd...

Over windows XP en het opstarten met 4 speakers is al veel geschreven, moet je ff de juiste zoektermen in de search ertegenaan gooien en dan vind je het eea aan oplossingen. (niet dat je het nodig hebt, want voorzover ik het zie gaat het ompluggen van je speakers al werken).
oh god :o ik heb hier dus echt geen reply voor wat een domme fout van me :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

zullen we 'm dichtgooien om de schande te beperken? ;). Laat dan wel ff weten of dat ook daadwerkelijk de oplossing was :D.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 00:43 schreef JvS het volgende:
zullen we 'm dichtgooien om de schande te beperken? ;). Laat dan wel ff weten of dat ook daadwerkelijk de oplossing was :D.
Het was inderdaad de oplossing voor mijn "probleem" , bedankt voor de oplossing en ik zal volgende x wat beter opletten hehe :P
En ja hij mag op slot