• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 23:34
Beste allemaal,

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een nokia 8910. Nu wilde ik via logomanager proberen om een ander operator logo erin te zetten.
Op het moment dat ik mijn 8910 voor de ir poort houd dan loopt mijn computer min of meer vast. Dit probleem had ik ook bij de 8310. (windows XP pro)
Bij een vriend van mij die ook een ir heeft en een 8310 en XP en bij hem werkt het wel.
Ik denk dat het aan de drivers van mijn ir poort ligt. Zou dat kunnen?? Of heeft iemand een ander idee. Ik kan alleen niet achterhalen van wat voor fabrikant mijn IR poort is. (aldi lifetec notebook pIII 667mhz)

Kan iemand mij helpen??? :Y)
Bedankt!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hmmz, wel een very expencive telefoon kopen, en dan besparen op een laptop, tja dan krijg je van die problemen :D

• vandenhende
lol. Je hebt wel een beetje gelijk. :z
Maar er moet toch een manier zijn om het geheel aan de praat te krijgen. Overigens is er met dat aldi spul niets mis hoor. :)
Iemand wel een idee??

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mischien moet je even in het bios kijken, of je de Ir poort op irda hebt staan.
Anders windows even opnieuw instaleren.

• vandenhende
heb win al opnieuw geinstalleerd. Werkt niet.
Overigens werte mijn oude nokia 8850 wel met deze ir poort. Dus daar ligt het niet aan.

• vandenhende
ik heb eens wat rondgebeld:

- naar de lifetec klantenservice (helpdesk van laptop)
Die kerel die ik daar sprak zei: er zijn geen drivers te vinden voor infraroodpoorten. IR poorten zijn standaard geaccepteerd binnen windows. Ook was de fabrikant niet bekend bij hen. Verder kon hij mij alleen helpen als ik het originele besturingssysteem zou gebruiken (Millenium Edition) Maar dat vind ik de grootste bagger windows ooit geproduceerd.

- nokia helpdesk. Deze waren ronduit bot en zeiden: het toestel is niet compatibel met de windows XP (net als de 8310) maar dat is gel*l want bij een vriend van mij werkt het wel.

Het is wel duidelijk dat deze mensen er niet veel verstand van hebben. Daarom stel ik mijn vraag hier. Hier zitten de echte kenners! 8-)

De informatie van mijn ir poort:
IrDA Fast Infrared Port
fabrikant: National Semiconductor

Als ik probeer te verbinden loopt mijn explorer vast. Wie o wie helpt mij wel?! Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
:+

• vandenhende
Nou ik heb het opgelost hoor!!!
Na veel gekloot met mijn IR instellingen dacht ik, ik zal de verbindingssnelheid eens iets lager instellen. En nu doet hij het!!! Bedankt voor de hulp. *D heb er wel niets aan gehad maar ben er toch uitgekomen!

mzzl

Verwijderd

heb jij dan een oplossing van mij hoe ik de
divert when busy optie kan gebruiken zonder dat ik em telkens moet uitschuiven ( en dus automatisch opneem :( )

amz...dit kost me elke keer belminuten...

Verwijderd

*schopje*

weet iemand al een oplossing voor me bovenstaande probleem

want ik moet telkens me klepje open hebben om hem te diverten anders kannet niet
Pagina: 1