TV-Out probleem, Fullscreen Video Mirror Control?

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Ik wil het beeld op mijn TV graag fullscreen krijgen, nu heb ik diverse topics doorgelezen uit de search en lees ik een paar keer 'Fullscreen Video Mirror Control', gezien de verhaaltjes om de bovengenoemde regel heb ik het idee dat dit is wat ik zoek, mijn vraag is echter waar deze optie zit? Ik kan hem namelijk nergens vinden..

kheb een Point of View GF2 MX-200

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik denk dat je dat alleen met Tv-tool goed voor elkaar krijgt.
(welk OS draai je?)

* Gutteguttegut heeft ook nog vragen over SETI, kunnen we dat ff over icq doen?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 23:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk dat je dat alleen met Tv-tool goed voor elkaar krijgt.
(welk OS draai je?)

* Gutteguttegut heeft ook nog vragen over SETI, kunnen we dat ff over icq doen?
W2K, TV-Tool vond ik maar een raar ding (al geprobeerd); ik heb dat 'Fullscreen Video Mirror Control' ondertussen al gevonden, maar ik blijf balken houden (links en rechts), mijn TV is een Sharp 54GS-61S.

en over dat setivraagje, check je mail ;)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
welke drivers kan ik het best gebruiken voor mijn Point of View GF2 MX-200 64Mb? ik heb nu de nieuwste detonators geinstalleerd maar blijk dus nog zwarte randen te hebben, die moeten weg natuurlijk! :P

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:33
Op dinsdag 02 juli 2002 12:50 schreef Sequence het volgende:
welke drivers kan ik het best gebruiken voor mijn Point of View GF2 MX-200 64Mb? ik heb nu de nieuwste detonators geinstalleerd maar blijk dus nog zwarte randen te hebben, die moeten weg natuurlijk! :P
Ik ben bang dat je dat toch alleen met TVTool gaat lukken, aangezien de NVidia drivers uit zichzelf geen overscan ondersteunen.

TVTool is even wennen, maar als je het eenmaal goed hebt ingesteld is er goed mee te werken. Zo makkelijk als met een Matrox-kaart zal het wel nooit worden, maar goed, je moet roeien met de riemen die je hebt :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
net tv-tool nog weer een keer geprobeerd, maar daar wordt * Sequence echt niet blij van..

iemand moet toch een oplossing weten hoe dit kan zonder tv-tool

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:46

Nobby

Nuts!

Je kunt handmatig een aantal resoluties instellen en volgens mij kun je die resoluties zo instellen dat je die randen niet meer hebt.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 23:53 schreef DAlchemist het volgende:
Je kunt handmatig een aantal resoluties instellen en volgens mij kun je die resoluties zo instellen dat je die randen niet meer hebt.
waar, hoe en welke resolutie? :?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

Wat gaat er mis met tvtool?

k'vind divx met overscan zo leuk dat het nu zowat mijn enige stukje legale software is :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
het beeld is nogal streperig, en tevens is het voor mij geen echt oplossing omdat ik twinview wil (tvtool vertelt zelf dat dat niet goed is voor de monitor als je dat door tvtool laat regelen) aangezien mijn tv in een andere kamer staat en ik zonder twinview niet kan zien wat ik doe..

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 03 juli 2002 09:37 schreef Sequence het volgende:
het beeld is nogal streperig, en tevens is het voor mij geen echt oplossing omdat ik twinview wil (tvtool vertelt zelf dat dat niet goed is voor de monitor als je dat door tvtool laat regelen) aangezien mijn tv in een andere kamer staat en ik zonder twinview niet kan zien wat ik doe..
Vreemd, bij mn broertje waar ik tvtool heb draaien op een MX400 werkt het perfect hij kan zowel op zn monitor als op zn tv tegelijk kijken.
Zn monitor gaat dan wel naar 50Hz maar is nog prima te gebruiken om een filmpje te starten.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1