• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik heb nu net een jaar m'n Nokia 8250 en nu heb ik een probleem:(

Af en toe (keer of 5 in de laatste week, daarvoor nooit :?) Blijft m'n telefoon 'hangen' :(

Symptomen:
-De tijd staat stil
-De toetsen werken niet meer
-Gaat niet meer uit via de normale manier, alleen via het verwijderen van de accu

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Graag alleen serieuze antwoorden en niet van "Draait zeker op Windows" of zoiets.

B.v.d.

webOS all the way!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dit heb ik vaak met de siemens 35 serie, is gewoon een kwaaltje. Bij de siemens helpt het om niet te snel te scrollen door het telefoonboek en sms'jes

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

mijn 3330 heeft dit ook wel eens :(
alleen batterij eruit helpt dan, oplossing weet ik ook niet :(

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 22:17 schreef C}{@0$ het volgende:
Dit heb ik vaak met de siemens 35 serie, is gewoon een kwaaltje. Bij de siemens helpt het om niet te snel te scrollen door het telefoonboek en sms'jes
Ik heb dit probleem tot vorige week nooit gehad. De telefoon heeft een jaar lang probleemloos gewerkt :) Dit lijkt me dus geen softwareprobleem...

Tevens is er niets geks met de telefoon gebeurd, geen water o.i.d.

Hij is ook niet gevallen...

webOS all the way!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb het ook 1 of 2 keer gehad met mn 6310. Hij crasht en reboot en dan doet hij het weer. ...
Heel vaag.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47

Korakal

Up up up!

En toch heb ik al een aantal keren meegemaakt dat zoiets een softwareprobleem is (ook na langere tijd!). Dit is tenminste wat de Nokia importeur ervan aangeeft (werk zelf bij een telecomwinkel dus kom regelmatig storingen tegen).

Opsturen en proberen garantie te claimen! (zit ie nou net óver het jaar of niet?). evt bij de Nokia Store proberen.

Verwijderd

De 8250 is dat niet de Aziatische versie van de 8210?
Want volgens mij kunnen ze dan niet zomaar even de software updaten oid omdat het geen Europees toestel is.
correct me if I'm wrong. :)

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 22:44 schreef Boba_Fett het volgende:
De 8250 is dat niet de Aziatische versie van de 8210?
Want volgens mij kunnen ze dan niet zomaar even de software updaten oid omdat het geen Europees toestel is.
correct me if I'm wrong. :)
Idd, ik denk ook niet dat ze dat kunnen en hij is echt net een weekje buiten de garantie :(

Zou het aan de accu kunnen liggen?

webOS all the way!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Er is ons toegezegd bij de verkoop dat Nokia (NL/B) 'm zou ondersteunen! dus als het goed is moet dat wbt het flashen wel goedkomen...

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
* Hermanvh heeft nog steeds het probleem met deze phone. Ik heb al een andere accu geprobeerd zonder resultaat :'( Het gebeurt zo'n 2-3 keer per week, niet echt storend, maar toch wel irri :(

Ik heb tijdens mijn vakantie in Tsjechië 2 weken een Tsjechische simkaart in m'n phone gehad, maar geen last gehad met het hangen van m'n phone.

Zou het gewoon aan m'n simkaart kunnen liggen?

webOS all the way!

Verwijderd

ja het zou best kunnen. Trouwens het komt best vaak voor dat "hangen" bij een nokia telefoon. Bij sommige telefoons minder dan bij andere, maar dat het bij jouw precies na een jaar garantie gebeurd is vaag..

• Korakal

Korakal

Up up up!

Hermanvh schreef op 10 september 2002 @ 08:56:
* Korakal heeft nog steeds het probleem met deze phone. Ik heb al een andere accu geprobeerd zonder resultaat :'( Het gebeurt zo'n 2-3 keer per week, niet echt storend, maar toch wel irri :(

Ik heb tijdens mijn vakantie in Tsjechië 2 weken een Tsjechische simkaart in m'n phone gehad, maar geen last gehad met het hangen van m'n phone.

Zou het gewoon aan m'n simkaart kunnen liggen?
Simswapje is meestal eerste keer gratis; zeker als je een probleem hebt.
Gewoon even langs een dealertje... niet geprobeerd... 8)7

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 10:42:
maar dat het bij jouw precies na een jaar garantie gebeurd is vaag..
DOH, toeval

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb zelf ook en 8250 gehad en weet dat er problemen met de software waren mbt de groepen waar je mensen/namen onder kan verdelen. Ben de naam ff kwijt maar je begrijpt me wel, Familie-werk-vrienden enz. Dat was een probleem waar de 8250 op blijft hangen. Alle namen uit die groepen halen helpt dan.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

wist je dat niet?

nokia heeft een chip ingebouwd dat een jaar na aankoop je nokia ermee ophoudt zodat je een nieuw (en duurder) model koopt. En dan klagen we over MS :P

ja hoax maar ik zie het veel te vaak bij nokias ik ben over gestapt op ericsson en ben zeer tevreden ermee :)

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
ederooij schreef op 11 september 2002 @ 00:22:
Ik heb zelf ook en 8250 gehad en weet dat er problemen met de software waren mbt de groepen waar je mensen/namen onder kan verdelen. Ben de naam ff kwijt maar je begrijpt me wel, Familie-werk-vrienden enz. Dat was een probleem waar de 8250 op blijft hangen. Alle namen uit die groepen halen helpt dan.
Ik neem aan dat je caller groups bedoelt... Daar maak ik geen gebruik van, dus dat kan het niet zijn....

webOS all the way!

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Is er een manier om zelf je software te updaten? Zo ja, welke kabel heb ik dan nodig? Is een M/F-Bus Cable afdoende?

webOS all the way!

Pagina: 1