Toon posts:

Kan geen Cd'tjes meer rippen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik gebruik CDex om Cd'tjes te rippen, en hij heeft het altijd prima gedaan. Maar nu doet ie het opeens niet meer. Hij gaat eerst vrij snel naar de 99% terwijl die met de CD niets doet, en vervolgens gaat ie nog eens van de CD lezen, en daarna heb ik een MP3'tje waarvan de lengte goed is, maar waarbij ik niets hoor. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Iemand een idee?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CDex er een keertje opnieuw opgooien? Misschien foutje met codec of driver ofzo. Heb je al andere cd's geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ehmz, mjah, CDex heb ik net al opnieuw geinstalleerd. Zal even een andere CD proberen. Maffe is dat er volgens mij voortdurend gelezen wordt vanaf de CD. Lijkt wel alsof er programma'tje is die steeds kijkt wat er op de CD staat, maar ik zou niet weten welk programma dat zou kunnen zijn.

edit:

Net even een CD geprobeerd die ik al een keer eerder wel geripped had met hetzelfde programma. Ging ook niet goed, precies zelfde euvel. 'k denk toch dat 't iets met m'n CD-drive te maken heeft.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je meerdere cd drives of maar eentje? En ja, ik zou een ander cd rip prog gebruiken/proberen. Kweet alleen niet zo snel een andere voor je...

Verwijderd

Topicstarter
Ehmz, ik heb twee fysieke drives. Een brander en een lezer, de brander gebruik ik meestal omdat die sneller is, 40x en de lezer is maar 24x. Daarnaast heb ik nog een aantal virtual drivers van Nero ImageDrive en Virtual CD.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, heel maf dit, opeens zijn alle schijven (HD's en CD'roms) SCSI devices, terwijl het toch echt allemaal IDE apparaten zijn :?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mezach/scsi.jpg
Pagina: 1