Toon posts:

Kabelfoon klachten hier posten!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik ben het zat! Kabelfoon te Naaldwijk levert echt klote internet. Ik woon zelf in Pijnacker, ik kan met moeite 4 gb downloaden (circa 70kb/s) per maand de rest van de tijd is het netwerk down en onbereikbaar! ik betaal wel elke maand 37.50 €
ik heb een download limiet van 10gb per maand!
maar pingen is deels niet mogelijk, en snelheidterugval naar 0.1kb/s internetten niet meer mogelijk!

ik vraag bij deze wie baalt van de ranzigheid van kabelfoon te Naaldwijk! servicedesk is trouwens ook weer onbereikbaar.

Ik ga binnenkort naar Consumentenbond als directie van kabelfoon :r alles negeert

Alexie begint na circa 2 jaar dit te worden :( :( :(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Kabelfoon? Bestaat dat nog? Geez.
Werken die lui nog steeds met kabelmodems die je op de compoort van je PC hangt met dus als max 11 kb/s of zijn ze inmiddels op sneller spul overgestapt?

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:27
Ze zijn al lang bezig met het demos modem uit het netwerk te trappen. Kijk op de kabelfoon site voor de abonnementen.

Maar ik neem aan dat je al de helpdesk ed gebeld hebt om te vragen voor een monteur. Kijk desnoods of je buren er ook last van hebben.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
Weer een vandaag :P
[topic=539385] <- vorige

Ik heb een abbo wat een downsnelheid van 96 zou moeten halen...

zoals ik in de vorige al aangaf zijn de kabelfoonsnelheden bagger
Ok momenteel is de internetverbinding weer "wat" minder om te laten zien dat kabelfoon echt niet stabiel een constante verbinding heeft heb ik hier 2 screenshots:
Screenshot nr.1: dataverbruikpagina (hierop kun je zien dat ik het premium abbonement heb)
Screenshot nr.2: Speedtest.nl (hierop kun je de snelheden die ik momenteel heb zien) (hier nog een directe link naar testdeel van site)

Zoals je kunt zien is mijn downloadsnelheid momenteel 10,5 Kbyte/sec en ik zat tijdens deze test absoluut NIETS anders te doen. De downloadsnel binnen kabelfoon is zelfs lager (dit is om de een of andere reden altijd zo) die snelheid is namelijk 7,7 Kbyte/sec

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:43

Rival24

I'll Be Back

niet zeuren alphega, met 6kb/s haal je ongeveer 6,25% van je max :9.

Maar ik haalde net overigens 8kb/s met die speedtest.nl test. :r x 100

Me is kabelfoon user.

Kunne we niet een mass-klacht indienen bij kabelku... uuhm kabelfoon

//edit: additional information added

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

http://www.cistron.nl/node.php?id=167
Pij
2641 GM
PIJNACKER
reeds opgeleverd
JA

Mxstream idem. Dus, ga gewoon naar een andere provider als het je niet bevalt en kom hier niet crossposten :Z

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik was laatst bij mensen die ook kabelfoon hadden, jemig hey, wat was dat brak. Dat verbinding maken ging al gewoon heel raar, dat moest weer via een programma van hun wat de helft van de keren niet werkte en dan was je online ging het zeer traag. :{
Maarja, die mensen hadden ook het goedkoopste abbonoment en konden ook het snellere chello nemen, dus dat is hun eigen schuld. :)

🌞🍃

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het gaat over Pijnacker, niet Naaldwijk :) Waar MXStream trouwens ook al is opgeleverd.

Verder moet je problemen niet hier verzamelen en naar de consumentenbond brengen want dat heeft geen zin.

Breng je probleem naar Kabelfoon, en als zij het niet willen oplossen, dan stap je gewoon naar een ander. Bovendien heeft MXStream geen limiet, als je de juiste provider uitkiest.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zoals eerder gezegd zijn er genoeg topics waar je je gram kwijt kan over de provider in kwestie, als wel providers in het algemeen, om nog eens een appart topic te maken lijkt me weinig toevoegen aan het forum ;) Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/smiles/slotje.gif
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.