Toon posts:

Externe tvuitgang opgeblazen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het (theoretisch) mogelijk dat ik de externe in-/uitgang van mijn tv heb "opgeblazen" :?. Ik heb met tv out de res eens op 2048x1536 gezet toen mijn tv 2e monitor was :? Nu dat ik een dvd wil afspelen op mijn 'losse' DvD-player heb ik zwart beeld :( en als ik mijn pxs er aan hang heb ik flikkerend beeld. Met het geluid is overigens nix mee aan de hand, gewoon duidelijk :|

Ik zal denk ik mijn tv maar eens grondig laten nakijken.

btw, is cheapy tv fl.600 55cm (5 jr. out, voeding 1x brak) met 1 ext. in-/uitgang.

verder:
Monitor: Daewoo 17"
Videocard: Radeon 8500LE
Drivers: 6.13.10.6094

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik denk niet echt opgeblazen, probeer eens de tv op de normale resolutie aan de praat te krijgen.
Normaal zit er ook een beveiliging op dat de res niet te hoog komt.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Er is iets extreem vaags aan de hand met die tv. Wanneer ik het vinkje "Extend my Windows desktop onto this monitor" krijg ik een omschakeling van mijn monitor naar zwart beeld en springt ie terug...

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

staat je refresh rate laag genoeg? (60)

You don't need eyes to see, you need vision

Verwijderd

Topicstarter
Ja net nog ff op 47 geprobeerd t wil niet lukken :(. Res staat wel op 1024x768 :| en die krijg ik ook niet naar 800x600 :?

http://members.home.nl/ivow/crap.jpg

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:25
Op maandag 01 juli 2002 22:13 schreef ivow het volgende:
Ja net nog ff op 47 geprobeerd t wil niet lukken :(. Res staat wel op 1024x768 :| en die krijg ik ook niet naar 800x600 :?

http://members.home.nl/ivow/crap.jpg
tv's zijn altijd (meeste dan) 800x600
probeer deze eens op 800x600 te krijgen en dus 60hz !
dan zou die het gewoon meoten doen tenzij tv kapoet is, lijkt me sterk dat je die tv-uitgang heb opgeblazen.

Verwijderd

Topicstarter
Dadelijk nog ff proberen dan (r-rate stond altijd op 60)

Ik kan ook niet meer dvd kijken of pxs-en dus het lijkt er sterk op...

(k ga t ook nog es met een andere tv proberen)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
hehe evil !!

altijd je res eerst op 800x600 + 60hz zetten voordat je tv aandoet !!

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
hehe ik had beter moeten weten maar eerst toen ik mijn tv out gebruikte stond de resolutie vast op 800x600. Alleen afgelopen weekend wilde ik weer tv-out gaan gebruiken dus ik kabels aangesloten tv master screen ivm video. toen kon ik wel opeens de res. aanpassen ik ben r nu achter dat ik dat beter niet had kunnen doen!!!

K ga zo ff beun-monteur bellen die m misschien wel kan fixen

tnkz for req.
Pagina: 1