ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ik heb op m'n 'bakbeessie-pc' (p100/24m, dus ik *probeer* niet eens win2k te draaien...) ook zo'n sis6205 zitten. BTW, wat een kutding! Maarja, daar hebben we het nu niet over.
Ik heb hier op de floppy (of diskette, maar floppy klinkt vrolijker) die erbij zat nog een driver voor NT zitten (3.5 weliswaar, maar toch NT) als je die wilt moet je maar ff contact met me opnemen via icq.
Is anders win95 niet een optie? Deze kaart (nou ja, chip) is niet zo heel echt ingewikkeld wat betreft multimedia-mogelijkheden, kan je niet gewoon de w95 driver proberen? Als het niet werkt, probeer je gewoon iets anders.
Imp
Ik heb hier op de floppy (of diskette, maar floppy klinkt vrolijker) die erbij zat nog een driver voor NT zitten (3.5 weliswaar, maar toch NT) als je die wilt moet je maar ff contact met me opnemen via icq.
Is anders win95 niet een optie? Deze kaart (nou ja, chip) is niet zo heel echt ingewikkeld wat betreft multimedia-mogelijkheden, kan je niet gewoon de w95 driver proberen? Als het niet werkt, probeer je gewoon iets anders.
Imp
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
crosspost !
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 oktober 2000 00:05 schreef Majestic het volgende:
crosspost ![/quote]Als je de andere posting leest, lees je ook dat ik een verwijzing naar deze post heb gedaan, en de vraag om die dan maar te sluiten.
@#$@$!!
crosspost ![/quote]Als je de andere posting leest, lees je ook dat ik een verwijzing naar deze post heb gedaan, en de vraag om die dan maar te sluiten.
@#$@$!!
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Bedankt imp!
Nu het volgende probleem:
Deze driver voor NT4 wil niet geinstalleerd worden op w2k.
Ik heb het via de device manager geprobeerd, maar dan 'ziet' w2k de .inf wel, maar hij installeerd de driver niet. 'Geen driver gevonden' ofzoiets is de melding.
Ook installeren met rechtermuisklik in verkenner werkt niet.
Is er nog een mogelijkheid deze driver aan de praat te krijgen?
Oja, de win95 driver wil ook niet.
Nu het volgende probleem:
Deze driver voor NT4 wil niet geinstalleerd worden op w2k.
Ik heb het via de device manager geprobeerd, maar dan 'ziet' w2k de .inf wel, maar hij installeerd de driver niet. 'Geen driver gevonden' ofzoiets is de melding.
Ook installeren met rechtermuisklik in verkenner werkt niet.
Is er nog een mogelijkheid deze driver aan de praat te krijgen?
Oja, de win95 driver wil ook niet.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Niemand die uitleg kan geven waarom niet?
Of hoe het dan wel zou moeten?
please?
Of hoe het dan wel zou moeten?
please?
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1