Toon posts:

Internetbankieren: een groot drama!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn god wat heb ik een hekel aan dat internetgeklooi. Ik heb in mijn bezit:
- ING Internetbankieren (zakelijk)
- ABN Amro Internetbankieren (privé)
- Rabo Internetbankieren (zakelijk)
En alleen rabo komt matig uit de test, ABN en ING zijn een doffe ellende. 3, 4 keer inloggen voordat we wat data op het scherm krijgen, pagina's die helemaal niet gevonden kunnen worden en een gemiddelde downloadsnelheid van 0,5kb/sec (volgens DU meter).

Zijn er meer mensen die gebruik maken van bovenstaande paketten en gemiddeld 2 minuten mogen wachten voor er ook maar een klein beetje saldo-info op het scherm staat?

Vooral cool met die zakelijke rekeningen waar het geen uitzondering is als ik op een dag 30 fakturen moet inboeken |:(

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:46
Zelf heb ik internetbankieren via ABN-AMRO en @home en moet zeggen dat het gewoon snel gaat

<leeg>

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 21:26 schreef mario007 het volgende:
Zelf heb ik internetbankieren via ABN-AMRO en @home en moet zeggen dat het gewoon snel gaat
Oh ja? Kijk nu dan eens....
Bartraag hier (via het altijd snelle chello)
Serieus... van snelle sites haal ik met gemak 160kb/sec.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40
Heb je een firewall? Ik denk dat je de oorzaak toch bij jezelf moet zoeken, of misschien een trage computer waardoor het langzaam wordt vanwege de 128bit beveiliging?

• mario007
Ik doe het meestal 's morgens of na het werk maar idd het is nu iets trager maar dat ik kan zeggen..jee wat langzaam, nee.

<leeg>

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 21:30 schreef mario007 het volgende:
Ik doe het meestal 's morgens of na het werk maar idd het is nu iets trager maar dat ik kan zeggen..jee wat langzaam, nee.
Ik ben op de site van abn al sinds ik het topic opende aan het wachten tot ik een opdracht mag authorizeren met mijn passreader... de site werkt wel, da's het gekke. Firewall van XP staat uit, geen rare programma's resident, behalve dan een DU meter die van rood naar groen knippert omdat er op de abn site bijzonder weinig dataverkeer te bespeuren is.

• mario007
Heb zelf ook XP.

Zou het vreemd vinden als het aan Chello zou liggen

<leeg>

Verwijderd

Topicstarter
Update: ik heb op OK mogen klikken... het wachten is op het volgende scherm met 0,1kb/sec....

Vreemd is dat andere sites wel razendsnel zijn....

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 10:53

Opa

Nu Multifocaal!

ABN Amro hier. No problemo eigenlijk...
(met Norton Internet Security 2002 en laatste IE security patches)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik internetbankier via de SNS-bank en heb nog nooit enige problemen gehad. Zelf on-line storneren werkt prima! Echt geen klachten...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

ik heb rabo met zo'n digipass hier onder xp, maar thuis wel zo'n kastje eraan (nog zo'n oude van philips). Dat gaat traag, maar die internetbankieren met dat rekenmachientje gaat best goed hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 21:34 schreef Allardie het volgende:
ik heb rabo met zo'n digipass hier onder xp, maar thuis wel zo'n kastje eraan (nog zo'n oude van philips). Dat gaat traag, maar die internetbankieren met dat rekenmachientje gaat best goed hoor!
Rabo werkt op het moment ook redelijk snel...
ING en ABN doen praktisch niks...

• mario007
Heb er geen zinnig antwoord voor

<leeg>

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
Ik heb ABN-AMRO internetbankieren.

Gaat lekker snel, ben erg tevreden

alhoewel, op dit moment gaat ie niet echt snel, maar normaal gesproken wel

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 21:24 schreef ZeroX15 het volgende:

En alleen rabo komt matig uit de test, ABN en ING zijn een doffe ellende.
Welke test?

Ik gebruik overigens internetbankieren van SNS en dat werkt hier als een trein...

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik vind het ook vooral zo kansloos dat dat internetbankieren van de ABNAMRO nog voor geen meter werkt, maar ze al wel stoppen met Homenet :(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 21:45 schreef Coen het volgende:

[..]

Welke test?

Ik gebruik overigens internetbankieren van SNS en dat werkt hier als een trein...
Mijn test...

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan heb je nog geeneens de Postbank geprobeerd das pas doffe elende ...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik gebruik Rabo Telebankieren op 12.000 km afstand van de dichtsbijzijnde Rabobank server >:) Ik woon in de USA maar hou een rekening aan in Nederland.... elektronisch bankieren is dan wel een must als je wat wil betalen ;)

Ik heb absoluut geen problemen met de performance, zelfs niet als ik met een 56k inbel om ff wat te doen. Ik heb nu DSL, maar tot voor kort kon ik door de slechte lijn kwaliteit (die voor de DSL oplevering aangepast was) slechts op 26400 bps verbinden, en zelfs dat ging goed.

Ik gebruik IE6.0 voor rabobank internet bankieren.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Vroeger had ik met rabo vaak problemen erg langzaam lege pagina's enzo, maar de laaste tijd loopt tie lekker.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik zit bij de rabo...en echt niets over te klagen,nog geen problemen mee gehad :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik ben dus Ook bij de Postbank (zie ook hier) en op zich ben ik over de snelheid best tevreden. Ik ben minder te spreken over de "openingstijden" die de Postbank hanteert voor z'n internet site, maar dat is een ander verhaal. De snelheid van de werkende Postbank site is iig goed te noemen!

Wees consequent, maar niet altijd

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Postbank en ABN hier. Postbank is na de laatste actie van enige weken geleden nu eindelijk vlot te noemen. Met ABN nooit snelheidsproblemen. Alleen had ik in het begin met de firewall van XP, maar daar was is gelukkig snel achter :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Bij ABN Amro zijn er storingen geweest. Dit kwam doordat één van de servers niet beschikbaar was. Daardoor konden de meeste mensen gewoon inloggen, maar anderen hadden problemen. Als het goed is, is de storing nu weer opgelost en gaat alles weer zo als normaal, lekker snel.

Waarom ik dit weet? Kijk maar in mijn profiel ;)

Verwijderd

Zelf heb ik Rabo internet bankieren. Ik heb een 128k lijntje maar het is supersnel. Heb echt geen klachten.

• Gugger
  • Laatst online: 17-07 21:29
Ik heb ABN Amro inet bankieren en het bevalt me eigenlijk erg goed, altijd snel en nooit problemen! :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Graham
  • Laatst online: 24-06 23:35
Ik heb Chello, gebruik Kerio Personal Firewall en ABN-AMRO Internetbankieren.

Nooit problemen met de snelheid maar heb wel eens last gehad van het feit dat ik niet naar de site kon komen. :? Maar dat was de volgende dag weer opgelost en heb er nooit meer last van gehad.

Verder alles naar wens.
Pagina: 1