Nieuwe pc nodig,Advies graag!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 23:00
hey..ik heb nou al ongeveer een jaar een pc van HP.Egt zo een triest ding PIII 533,10Gb,128Mb en voor de rest alleen maar verrote digen plus een 48 speed Cd-rom speler.
Al vanaf het begin deed ie al moeilijk..telkens als ik Kazaa,MSN,en Media Player tegelyk aan had..lukt het de pc niet meer om stabiel te blyven en kon het geheugen dit blykbaar niet aan .Nou heb ik Xp geinstalleerd en doet alles het perfect en veel beter dan ooit(zal wel liggen aan dat ik de pc heb geformateerd :d)
Majah..ik heb dus een nieuwe pc nodig waar ik een jaartje of anderhalf mee vooruit kan..zonder elke 3 maadnen iets nieuws ervoor te hoeven kopen..een vriend van my (veel verstand van pc enzow) adviseerde my het volgende :
P4 2,2 ,512 Ddr-ram,60 Gb 7200 Rpm ,16 speed DVD,32 speed brander,Geforce 4 Mx 440,Creative Audigy nou is myn vraag aan jullie..hoeveel dit ongeveer gaat kosten..waar ik het het beste kan kopen..en of ik deze combinatie meot aanhouden of is er een betere(hoeft niet persé duurder te zyn tog??).

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

voor gamen zou ik in elk geval een ander videokaart nemen, een ti4200 is de snelste "budget" kaart
maar hij is eigenlijk de traagste topkaart :)
die zal een STUK langer meegaan dan die mx :)
succes
verder ok systeem :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• DonCorleo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2021

DonCorleo

Jif, omdat er geen andere if

Lees eerst [topic=218256/1/25] maar

De decolleté is als de zon: je mag er naar kijken maar je moet er niet in staren.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tip: koop ook een moederbord! (dat adviseerde hij je niet?) ;)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

btw, dr is ook op tweakers iets over systemen en de prijzen
bijvoorbeeld
internetpc
high end game pc
en dan de components en prijzen :)
daar kan je ook even anar kijken
is van juni :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 21:14 schreef Cubix het volgende:
Tip: koop ook een moederbord! (dat adviseerde hij je niet?) ;)
:D

En koop ook een fatsoenlijke monitor !!! Bezuinig dus iig niet op je monitor omdat je daar de hele tijd naar moet kijken.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hee. ik had deze gesloten!
Nogmaals:

Verkeerde vraag, verkeerd forum. Zie [topic=218256/1/25]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.