Hey...ik heb nou al 1 jaar ofzow een HP pc zo'n tering ding PIII 533 ,128 mb ram,48 speed cdrom. en da is dan ongeveer het toppunt
.Ik kon eerst met moeite media player kazaa en MSN tegleijk doen..dan flipte myn pc altyd kon geheugen blykbaar niet aan.ik heb er onlangs Xp opgezet..en ik weet niet hoe maar hy doet het opeens een stuk beter(kan ook ligeen da'k had geformatteerd voordat ik ut erop zette
)
Nou om al myn problemen op te lossen wil en moet ik een nieuwe Pc kopen. Ik wil namelijk wel de komende 1 1/2 jaar vooruit met da ding later kan ik um altyd nog uitbreiden enz.
een vriend adviseert my het volgende :
P4 2,2 ,512 DDR,16 speed DVD speler,32/12/40 brander ,60 GB 7200 RpM,GeforceMX440 .
Nou is myn vraag aan jullie..hoeveel gaat dit ongeveer kosten..waar kan het het beste halen..en is het verstandig om dit te nemen ..of tog maar een andere combinatie..
Nou om al myn problemen op te lossen wil en moet ik een nieuwe Pc kopen. Ik wil namelijk wel de komende 1 1/2 jaar vooruit met da ding later kan ik um altyd nog uitbreiden enz.
een vriend adviseert my het volgende :
P4 2,2 ,512 DDR,16 speed DVD speler,32/12/40 brander ,60 GB 7200 RpM,GeforceMX440 .
Nou is myn vraag aan jullie..hoeveel gaat dit ongeveer kosten..waar kan het het beste halen..en is het verstandig om dit te nemen ..of tog maar een andere combinatie..