• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-02 23:00
Hey...ik heb nou al 1 jaar ofzow een HP pc zo'n tering ding PIII 533 ,128 mb ram,48 speed cdrom. en da is dan ongeveer het toppunt :'( .Ik kon eerst met moeite media player kazaa en MSN tegleijk doen..dan flipte myn pc altyd kon geheugen blykbaar niet aan.ik heb er onlangs Xp opgezet..en ik weet niet hoe maar hy doet het opeens een stuk beter(kan ook ligeen da'k had geformatteerd voordat ik ut erop zette :o )
Nou om al myn problemen op te lossen wil en moet ik een nieuwe Pc kopen. Ik wil namelijk wel de komende 1 1/2 jaar vooruit met da ding later kan ik um altyd nog uitbreiden enz.
een vriend adviseert my het volgende :
P4 2,2 ,512 DDR,16 speed DVD speler,32/12/40 brander ,60 GB 7200 RpM,GeforceMX440 .

Nou is myn vraag aan jullie..hoeveel gaat dit ongeveer kosten..waar kan het het beste halen..en is het verstandig om dit te nemen ..of tog maar een andere combinatie.. |:(

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JE CAPS LOCK HANGT

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

VERKEERDE FORUM ;)

Zoek eens op wat topics zijn er zat over dit onderwerp.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Zoek ff in de pricewatch naar de goedkoopste onderdelen en flans hem in elkaar :?

echt goed staat dit ook niet btw :o

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 01 juli 2002 20:56 schreef KaAzKoP het volgende:
JE CAPS LOCK HANGT
En je zit in een verkeerd forum -> [forum=6]
Daar zul je het volgende sticky topic zien (topic dat bovenaan de lijst blijft staan)
[topic=218256/1/100]

Uiteraard heb je aan bovengenoemde onderdelen niet genoeg, je moet ook o.a. een moederbord en kast hebben. Maar lees eerst maar even het topic wat ik noemde ;).

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verkeerde forum, verkeerde vraag. Zie [topic=218256/1/100]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.