Ik zat hier achter m'n stuurtje een beetje te racen bedacht ik me dat dat ding best saai eruit ziet. Te eerst die lamjes kunnen een andere kleur krijgen. Deze zijn nu saai groen. Dan nog iets anders om in dat ding in te bouwen wat weet ik nog niet. Is er iemand die dit al gedaan heeft, graag iedeen, + pics
jammer, hij heeft al force feedback, anders ken je dat erin bouwen (toen ik de titel las hoppte ik dat dat gedaan was).
een mooi kleurtje geven kan je doen,
versnellingspook verchromen ofzo. of een leren dashboard ervan maken met een lappie leer.
een mooi kleurtje geven kan je doen,
versnellingspook verchromen ofzo. of een leren dashboard ervan maken met een lappie leer.
kan je er niet zo serie ledje in maken hoe hard je het gas indouwt ?
ja vast makkelijk te maken...Op maandag 01 juli 2002 21:12 schreef _ferry_ het volgende:
jammer, hij heeft al force feedback, anders ken je dat erin bouwen (toen ik de titel las hoppte ik dat dat gedaan was).
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Ja, das een cool ideeOp maandag 01 juli 2002 22:04 schreef fleppuhstein het volgende:
kan je er niet zo serie ledje in maken hoe hard je het gas indouwt ?
En dan in het stuurtje bouwen , lijkt me echt tof. Jammer dat ik geen stuurje heb
Verwijderd
er moet vast wel een proggie zijn waarmee je van een ltp kabel en een vu meter een snelheidsmeter kan maken!
Goed idee lijkt me best lache zon meter, maar om dat op het stuur zelf te maken lijkt me vrij lastig.
Kun je me uitleggen hoe ik zoiets kan maken??
Verwijderd
gaatjes voor de ledjes boren in je stuur, printplaatje in elkaar knutselen dat je maar ergens moet vinden (geen flauw idee waar maar misschien dat je wat aan deze universele ledmeter hebt --> http://casemods.pointofnoreturn.org/cpumeter/ )Op dinsdag 02 juli 2002 12:13 schreef ruudjansen83 het volgende:
Goed idee lijkt me best lache zon meter, maar om dat op het stuur zelf te maken lijkt me vrij lastig.
dat printplaatje om die leds te sturen ergens in je stuurtje dauwen, kabeltje naar je computer. en hopen dat je wat kan met die software.
Pagina: 1