Ik had 128 Mb ram en dagt dat moet nodig eens upgegrade. koop 128Mb bij en steek hem
er verkeerd om in. Doorgebrand dus. Dus ruil hem en steek hem in het volgende slot. Heb 4 sloten heb een ASUS P3B-F moederbord. Nu doet hij het maar me pc gaat alleen maar trager en krakeriger???
Je hebt hopelijk toch wel geheugen gekocht die op de juiste snelheid draait (100MHz of 133MHz). Als je nl. 100MHz geheugen in een systeem prikt wat op 133MHz FSB draait zal het systeem eerder langzamer dan sneller worden.
Verkeerd om?
Dat past helemaal niet joh 
Edit:
Edit:
offtopic:
dagt en lecht? Dat moet precies andersom
dagt en lecht? Dat moet precies andersom
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zelfs dan niet, als het goed is, of je hebt nu een stukje van je dimm afgebroken, of van je dimmslot... Ik moet sowieso al hard duwen om ze erin te krijgen, maar verkeerd om, dan breek ik mijn mobo in 2-en.Op maandag 01 juli 2002 20:54 schreef sum182 het volgende:
jah met beetje duwen
Edit:
hij zat er denk ik ook dus niet goed in maar pc ging piepen en schreeuwen
haal hem eruit bloed heet hele gerantie stikkertje gesmolte
haal hem eruit bloed heet hele gerantie stikkertje gesmolte
Sorry hoor, maar als je er in slaagt om je geheugen verkeerd om in je mobo te proppen dan is dat toch echt wel een beetje, tsja, eeuh, dom en lomp....
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
'k Heb medelijden met je vriendinOp maandag 01 juli 2002 21:01 schreef sum182 het volgende:
jah moe donker en jah ben een disigner he
bij haar vind ik de gleuf wel goed hoor ook in donkerOp maandag 01 juli 2002 21:03 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
'k Heb medelijden met je vriendin
grote praat maar een dimm er goed in doen kan je niet dus richten zal ook wel moeilijk worden als vrouwen dit te lezen krijgen dan mag je er niet meer opOp maandag 01 juli 2002 21:06 schreef sum182 het volgende:
[..]
bij haar vind ik de gleuf wel goed hoor ook in donker
euhm dat bord wat jij gebruikt hoort gewoon pc100 of pc133 in maar wat jij hebt uitgespookt weet ik niet beetje vreemd
Ja, en 'm er dan ook met geweld omgekeerd in forceren zekerOp maandag 01 juli 2002 21:06 schreef sum182 het volgende:
[..]
bij haar vind ik de gleuf wel goed hoor ook in donker
Zonde, zonde. Mensen als jij die zulke borden zo lomp behandelen moesten ze kielhalen of zo...
Ik denk dat jouw P3B-F een beste klap heeft gehad, dat zal wel de oorzaak kunnen zijn van dat 'krakeriger' (
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Denk dat je daarvoor beter ff de search kunt gebruiken, dit is nml al vrij vaak gevraagd
zoek anders op google naar geheugen uitbreiden ofzo..Op maandag 01 juli 2002 21:14 schreef Grrrrrene het volgende:
Denk dat je daarvoor beter ff de search kunt gebruiken, dit is nml al vrij vaak gevraagd
het is een basic vraagje gewoon dicht
Wel, dit wordt zo niks
Ik denk dat de topic starter wel één en één kan optellen en kan concluderen dat z'n bord een beste tik heeft gehad....
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()