Toon posts:

2 vraagjes over mijn intern geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik 2x128 MB RIMM.

Is upgraden naar 512, dus nu te kopen, aan te bevelen? Ik ben bang dat het in de toekomst f*cking duur wordt, of zal het niet duurder dan nu worden?

Verder zag ik laatst dat mijn 4 banken gevuld zijn met 2x128 naast elkaar en daarnaast 2xdummy naastelkaar. Zou dit de oorzaak kunnen zijn vanwege mijn onstabiele pc? Ik heb nl eens gelezen dat je dit als 128 - dummy - 128 - dummy of zo moets plaatsen.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo hoor je het voor zover ik weet inderdaad te plaatsen, ik zou alleen niet nog een keer 2x128MB kopen, maar die 128MB wegdoen en 2x256MB kopen, dan hou je voor de toekomst de mogelijkheid om te upgraden naar 1GB of 1,5GB rimm :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Zou idd kunnen, ik heb nu Samsung-geheugen (zelfde als "no-name???).

Het wordt dan wel verschrikkelijk duur zeg....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Die RIMM's en CRIMM's (de dummies) staan wel goed, anders zou je bak het geen eens doen :)
Je kan bijvoorbeeld gewoon twee 256MB RIMM's bijplaatsen (heb je 768MB totaal) of twee maal 128MB, maar dan zit je gelijk zonder uitbreidingsruimte of je moet later een paar RIMM's verkopen. Wat is verstandig? Niemand weet wat de prijzen doen over een paar maand, daarom moet je het spul gewoon kopen als je denkt dat je het nodig hebt, simpel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Maar dan moet je natuurlijk wel de beschikking hebben over harde Eurootjes :P

Verwijderd

Topicstarter
Geld zat :P

Maar ik zit ook te denken aan een 17" TFT, kost ook een paar centen, niet dat het geld dan op is, maaruh ik hou toch nog graag iets over...
Pagina: 1