Ik heb als een van de eerste in Maastricht in 2000 kabelinternet gekregen, was toen nog COM21 modem. Nu sinds deze week hebben ze het modem vervangen door een nieuw exemplaar (met de smoes oud netwerk gaat eruit, dus nieuw modem plaatsen...) nou goed. Ik vind het best zolang mijn snelheid okeej blijft (zeg ik tegen die meid aan de phone, want daar betaal ik voor, ja daar veranderd niks aan meneer). Ik denk ik heb hier alles op orde, mooi snel internet, 5 pc's eraan hangen, 3 ip adressen, alles werkt goed!
Vanmiddag ik nieuw modem testen, haal ik godver vanaf sommige sites waar ik normaal 300-400kb/sec vandaan download nog maar 30kb/sec.
Dit is toch niet normaal ofwel? Nog meer mensen met dit euvel na het plaatsen van het nieuwe modem, in Maastricht?
Graag jullie reactie!!!
Vanmiddag ik nieuw modem testen, haal ik godver vanaf sommige sites waar ik normaal 300-400kb/sec vandaan download nog maar 30kb/sec.
Dit is toch niet normaal ofwel? Nog meer mensen met dit euvel na het plaatsen van het nieuwe modem, in Maastricht?
Graag jullie reactie!!!