Is het verschil in kwaliteit met het afspelen van een
dvd op de pc groot met het afspelen van een dvd in een standalone?
dvd op de pc groot met het afspelen van een dvd in een standalone?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
en als je zo een DVD-Add-on kaart in je pc doetOp maandag 01 juli 2002 21:01 schreef dreeke het volgende:
Een DVD op je pc scherm is vele malen scherper als op je TV.
Echter een stand-alone DVD speler geeft op een TV mooier beeld als de TV out van een videokaart.
Dat ben ik nu de laatste tijd aan het proberen; en het bevalt me meer dan uitstekend! (Hollywood Plus) Echt prachtig beeld, maar of het kan tippen aan een stand-alone weet ik niet, maar het beeld is bij mij al veel mooier dan het gem. tv-kanaal.Op maandag 01 juli 2002 21:06 schreef LingerieRipper het volgende:
[..]
en als je zo een DVD-Add-on kaart in je pc doet
en dan die tv out gebruikt
is het dan vergelijkbaar met een standalone dvd speler?
klinkt goed ik denk dat ik zo een kaartje ga halenOp maandag 01 juli 2002 21:07 schreef Cubix het volgende:
[..]
Dat ben ik nu de laatste tijd aan het proberen; en het bevalt me meer dan uitstekend! (Hollywood Plus) Echt prachtig beeld, maar of het kan tippen aan een stand-alone weet ik niet, maar het beeld is bij mij al veel mooier dan het gem. tv-kanaal.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
mijn geforce 4 mx 440 heeft dat niet heOp maandag 01 juli 2002 21:35 schreef JvS het volgende:
"standalone dvd speler" is ook wel een heel wijds begrip. Er zit ook vrij veel beeldkwaliteitverschil tussen DVD spelers onderling.
Nou zijn ze allemaal wel 'subliem' te noemen vergeleken met videorecorders, maar sommige zijn veel contrastrijker of hebben veel meer 'diepte' lijkt het wel. achtergronden die mooier zijn, donkere sequenties die veel gedetaileerder lijken...
Net als met TV-outs. Maar goede TV outs halen de kwaliteit van een mooie stand-alone DVD speler soms ook wel (een G400 bijvoorbeeld).
Ik had ze beide, een hollywood+ en ik heb nog steeds mijn pioneer 535, beeld kwaliteit is op mijn Sony KV-32FX60B gelijk. Hoewel de pioneer qua bediening een stuk makkelijker is, de zapper van de h+ was toch een stuk minder.Op maandag 01 juli 2002 21:36 schreef LingerieRipper het volgende:
is er mischien iemand die een standalone dvd speler heeft
en zo een dvd add on kaart?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik denk dat het komt omdat je PC aanstaat en met z'n ruis een stuk dynamiek wegpikt... Dat verneukt je details.Op maandag 01 juli 2002 21:40 schreef MeNTaL_TO het volgende:
[..]
Ik had ze beide, een hollywood+ en ik heb nog steeds mijn pioneer 535, beeld kwaliteit is op mijn Sony KV-32FX60B gelijk. Hoewel de pioneer qua bediening een stuk makkelijker is, de zapper van de h+ was toch een stuk minder.
Het grote voordeel van een standalone is toch dat ie een stuk stiller is als een pc, en bovendien een stuk sneller opstart.
Wel heb ik het gevoel dat de DD geluid van de pioneer beter is, maar dat kan ook komen omdat de coax van mijn pc langer was dan de optische kabel die nu tussen de dvd en receiver hangt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Of je een pc makkelijker op een beamer aansluit betwijfel ik, het is gewoon een kwestie van kabels inpluggen.Op maandag 01 juli 2002 22:15 schreef B-100 het volgende:
een pc met dvd sluit je makkelijker (en beter) op een projector aan
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq