AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft. Misschien heb je je koe nu niet aanstaan ofzo ?
Van die Athlon temperatuurmetingen moet je niet teveel aantrekken, het is imo vaak bijzonder rommelig geïmplementeerd... Dit is ook weer zo'n voorbeeld.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik denk niet dat dat geheugen daar echt iets mee te maken heeft, lagere omgevings temperatuur ofzo ?
Ok dit is ver gezocht maar ;
Kan het zijn dat door xtra RAM je HD minder/niet hoeft te swappen. HD wordt hierdoor koeler waardoor casetemp zakt. Indirect is het dus zo dat je proc ook koeler word !
Kan het zijn dat door xtra RAM je HD minder/niet hoeft te swappen. HD wordt hierdoor koeler waardoor casetemp zakt. Indirect is het dus zo dat je proc ook koeler word !
dikzak
Verwijderd
euhm.. je reken capaciteit word groter door de uitbereiding, valt best wel wat voor te zeggen als je cpu minder warm wordt,
als ik een cpu was zou ik ook blij zijn met een verdubbeling van mijn reken capaciteit
als ik een cpu was zou ik ook blij zijn met een verdubbeling van mijn reken capaciteit
Misschien dat je cooler er niet helemaal lekker op stond en dat je hem net een tikkie hebt gegeven tijdens het installeren zodat ie nu weer goed zit
Waar heb je het over man?Op dinsdag 02 juli 2002 13:07 schreef Enquisitor het volgende:
euhm.. je reken capaciteit word groter door de uitbereiding, valt best wel wat voor te zeggen als je cpu minder warm wordt,
Rekencapaciteit hangt nauwelijks samen met je geheugen. Je CPU gebruikt je geheugen om dingen tijdelijk op te slaan, je CPU moet alles uitrekenen.
Je zou hoogstens kunnen zeggen dat die 10 graden verschil veroorzaakt wordt doordat je je case open hebt laten staan...
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
enige wat ik mij kan bedenken is doordat je geheugen in je bak heb bijgeplaatst dat je onbewust de airflow in je case wat heb verbeterd.
bijv kabels weggedrukt oid.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Dat scheelt hoogstens een graad of 2...meer niet.Op dinsdag 02 juli 2002 13:32 schreef mkleinman64 het volgende:
enige wat ik mij kan bedenken is doordat je geheugen in je bak heb bijgeplaatst dat je onbewust de airflow in je case wat heb verbeterd.
Heb je je kast wel dicht gedaan? Dat scheelt bij mij ook 8 graden...
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
Haal die nieuwere geheugen er even uit en check je temp. weer even.. en gewoon even kijken of het daar echt aan ligt.
Je kan ook bijvoorbeeld die "oudere geheugen" ff vervangen met die nieuwere...
Je kan ook bijvoorbeeld die "oudere geheugen" ff vervangen met die nieuwere...
dit is gewoon onzin hoor, het heeft niets met elkaar te maken, je hebt perongeluk iets aangeraakt zodat het koeler werd, of je meet je temperatuur niet op het zelfde moment als net (kijk hoe lang je pc aanstaat, wat je allemaal draait enzo)...
en inderdaad, van die temp metingen klopt meestal niet veel
en inderdaad, van die temp metingen klopt meestal niet veel
Pagina: 1