Toon posts:

Superweb + DC = No Go ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier meer gebruikers van Superweb die problemen hebben met Direct Connect? Zodra ik via een andere provider inbel functioneert het naar behoren, maar wanneer ik echter via Superweb inbel werkt het niet. Connecten met een HUB gaat nog net, maar bijv. de online users bezichtigen lukt al niet meer.

Weet iemand misschien een oplossing hiervoor aangezien ik via Superweb 40% korting op mijn telefoonkosten heb...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

No shit, bestaat Superweb weer :D

Destijds hadden ze zo'n beetje alle poorten geblocked... alleen poort 80, 21 en 8080 werkten nog een beetje

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 20:33 schreef dreeke het volgende:
No shit, bestaat Superweb weer :D

Destijds hadden ze zo'n beetje alle poorten geblocked... alleen poort 80, 21 en 8080 werkten nog een beetje
Jup, het bestaat weer :P

Ik heb ook zo'n vermoeden dat er weer flink wat poorten dichtgesmeten zijn. Zou heel jammer zijn :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:53
Op maandag 01 juli 2002 20:35 schreef MoNkToNk het volgende:

[..]

Jup, het bestaat weer :P

Ik heb ook zo'n vermoeden dat er weer flink wat poorten dichtgesmeten zijn. Zou heel jammer zijn :(
dat zou gewoon naaien zijn...

erg lullig, aangezine je gewoon de volle prijs betaald..

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Nog wat vreemds: als ik met SW online C&C-Renegade wil gamen, connect ie ALTIJD met de US-server. Als ik via MyWeb ga, dan ALTIJD European...

Iemand een explanatie?

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even met Superweb contact opgenomen per e-mail waarna een medewerker mij netjes opbelde en mee deelde dat er geen poorten gesloten zijn. Ook hij kon geen verklaring geven voor het feit dat DC niet goed functioneert, maar zou het daar ff testen :)

Zeer netjes dus...

Ik heb ook even wat andere lui gevraagd en het schijnt dat het probleem zich voor doet bij bepaalde HUB's en bij andere weer niet. Ook ligt het niet alleen aan Superweb, want bijv. HCC-NET heeft er ook last van ... zeer vaag probleem :'(
Pagina: 1