Toon posts:

2de scherm probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mij heb ik een scherm staan. Nu wil ik links van mij dat tweede scherm erbij plaatsen. Bedoeling: op dat linkse scherm alleen outlook en msn of zo.
Maar als ik nu even test met een 14 scherm, en ik kies voor horizontale uitbreiding, dan loopt mijn taakbalk door. Dus ook over mijn 2de scherm. Maar ik wil de taakbalk alleen op het scherm dat voor mij staat. Hoe kunt ge dat oplossen ? Ik hoop dat ge mij een antwoord kunt geven, ik ga deze vraag ook even op het forum gooien.

Het gaat om een gf4 ti4400

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Staan beide monitoren als hoofdmonitor ingesteld :?
Bij mij krijg ik die balk juist niet op die monitor, ook niet als ik met alle instellingen ga klooien.
En links een monitor... normaal staat ie toch rechts omdat daar de muis je eerste monitor verlaat.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

kun je dat niet met nview oplossen?! ik heb nl ook de 4400, maareuh, heb er nog een matrox g450 naast, zodat ik 2 'verschillende' desktops heb. .maar volges mij moet je dat ergens instellen met nview..

traktor scratch!

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost. Ik heb het tweede scherm eraan gehangen, booten en dan zie je bij instellingen(recht klikken op bureaublad, eigenschappen) onder de kader waar je de resolutie kan aanpassen, 2 opties erbij. Als je een vinkje zet bij "Het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor" dan krijg je het bureaublad op het andere scherm zonder de taakbalk. En kun je dus ook het scherm links of rechts van je plaatsen. Merci voor de reply's !!