Wat is het slechte spel dat je hebt gekocht ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 414 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Empire Earth, Goede game maar niks voor mij.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Quake III Team Arena
Het leek zoveel belovend, maar was niet meer dan een Q3A addon met wat extra power ups (alsof Q3A nog niet genoeg power ups kent). De community is ook volledig doodgebloed. Er draait nog een enkel servertje met bots.

• k7of9
  • Laatst online: 25-10-2025
Supercar Street Challenge, niet eens zo lang geleden |:( Op de doos leek het wel wat, maar wat een beneden elk niveau spel was dat zeg. Het heeft het hooguit 10 minuten op m'n schijf uitgehouden.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Black & White, wat een klotespel... En ik kan je vertellen dat ik hier heel wat legaal spul uit 2001 en 2002 heb liggen, maar Black & White was echt het grootste stinkspel dat ik ooit gespeeld had... Zelfs Screamer 4x4 boeide me nog langer.

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Tiberian Sun :r rotspel

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 09:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

* Demo koopt alleen goede spellen :7
Ik heb van geen enkel spel dat ik gekocht heb spijt eigenlijk...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Quote uit dat goedkoopste spel topic.
Op maandag 01 juli 2002 20:41 schreef M@NIC het volgende:
Een spel over een mugje bij de Blokker.
Jaar geleden ofzo, zag er wel grappig uit en koste 5gulden ofzo :o

En ik kocht vroeger wel eens van die spelletjes op diskettes bij Computer Beursen, geen flauw idee wat dat altijd koste.
Ook zoiets denk ik.
Das dus m'n slechtste :D

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

:r Braveheart :r

Thy will see the light...

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 22:12 schreef BlubberZwijn het volgende:
Tiberian Sun :r rotspel
inderdaad, die heb ik helaas ook origineel

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 18:38
A2 Racer :r
En dan is er zelfs nog een 2e deel gekomen ook... Die uiteraard niet gekocht

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
Quake 3 :{

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27

Maxow

Hidden Sound System

Mijn slechtste spel ooit gekocht is duidelijk traffic giant :r wat een zaad spel. 100 guldens aan uitgegeven, egt gewoon NIX aan

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

SC3000, een tegenvaller t.o.v. 2000 ...

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Dennahz
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

rayman designer.. het laatste spel dat ik orgineel heb gekocht..

Twitter

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

GTA3 leek me leuk maar vond ik dus echt erg snel vervelen (puur geweld is boring)dus heb mijn ps2 een paar dagen later verkocht met gta3 erbij kon ik een maand later weer een cube kopen

This space is occupied

Verwijderd

Fade to Black

Irritante besturing!!!

• diertje
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

- Spec Ops II (gelukkig als budget titel gekocht. Die heb ik ,serieus, maar 15 sec. gespeeld. Toen werd ik afgeknald en nooit meer gespeeld)
- Need For Speed II SE (zeg maar een jaar geleden --> kutgraphics dus)
- Shadowman (verhaal boeide me gewoon niet)
- Hidden & Dangerous (beetje buggy en ik vond 'm te moeilijk)

Ik, geheel anders

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:42

Flexx

This side up

Shockwave Assault. ooit 5 gulden voor betaald. Als je de dood bekijkt en de plaatjes achterop ziet het er super mooi uit, ga je het spel doen blijkt dat het (zeer slecht) gerenderde filmpjes zijn waarvan ze foto's op de doos hebben gezet.

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Conquest Earth, leuk idee maar blaat uitgewerkt.

De vos loopt door het bos.

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
black en white :7 en jah.. verder heb ik nie zo heel veel gekocht :P

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 22:32 schreef LegalAlien het volgende:
-- Shadowman (verhaal boeide me gewoon niet)
- Hidden & Dangerous (beetje buggy en ik vond 'm te moeilijk)
Woooot die spellen ownen :9

Ik vond Jurassic Parc zuigen :r

Verwijderd

Ape escape op de psx, echt een F*CK spel!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

Fuelke

Forza Ferrari

Achteraf gezien toch wel Red Faction, niet helemaal uitgespeeld, en ook daarna maar 1 keer gespeeld. Ligt hier dus meer stof te verzamelen dan wat anders. En dat terwijl de demo wel vaak herspeelbaar bleek. :(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

braveheart is echt :r ik heb hem de dag daarna weer ingewisseld en kreeg een ander spel.
final fantasy is ook :r
voor de rest koop ik alleen goede spellen

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op maandag 01 juli 2002 22:41 schreef Peter_o het volgende:
Ape escape op de psx, echt een F*CK spel!
uh.. die ownt man

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Death or alive 3, schitterend spel maar vind er geen hol aan ;)

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03-2025
Paar gekochte spellen + beschrijving van slechtheid

RED FACTION, ik had echt superverwachtingen van dat spel. Ik zag het al helemaal voor me om in een multiplayer level alles kapot te schieten en overal muren in te zien storten etc.
Maar toen ik de multiplayer uiteindelijk zag tjezus ik heb nog nooit zoies slechts gezien. Je kon in zo een fucking level allen maar precies op uitgerekende plekken iets wegschieten. De poppetjes leken wel te vliegen en toen heb ik na 5 minuten het spel weer gedeinstalleerd.

Black&white, heb ik 1x opgestart en na 2 uur spelen en hopen dat het leuk zou worden eraf gegooid. Wat een ontiegelijk saai spel was dat.

QUAKE III, ik was onwijs UT verslaafd, dus ik dacht dat ik dit ook wel tof zou vinden. Maar op 1 of andere manier is het zo anders dan UT, dat ik het maar 10x opgestart heb en daarna nooit meer. Toen ik UT speelde zat ik soms zo geconcentreerd te multiplayeren dat het zweet op me voorhoofd stond, en met Quake had ik dat totaal niet.

Simcity 3000,1x geprobeerd me stad na te bouwen, daarna nooit meer opgestart.

Max Payne, de eerste 10 keer zo een bullet-time gebruiken was nog tof, maar daarna vond ik het niet meer interessant en gebruikte het ook niet meer. Ik speelde net zolang totdat ik ergens langer dan 5 minuten niet verder kwam en toen gedeinstalleerd.

Traffic Giant, nou ik snap niet waarom dit bij de spellen stond, het leek meer op een interactieve simulatie van bewegende blokjes :7

Operation Flashpoint, Ook maar 2x gespeeld. Ik werd zo ontiegelijk gestoord van die irritante kutstem die de hele tijd door je speakers dingen omriep :'( Ik ging me zelfs zo ergeren aan het geluid dat ik het gewoon helemaal uit had gezet. En maar 3x gespeeld.

SOF II, op 1 of andere manier kan het me op geen enkele manier boeien. Na 4x een hoofd weggeschoten te hebben had ik wel gezien, en de Multiplayer tsja.. gewoon maar weer meer vanhetzelfde he... :(

Dungeon Siege, wat een klote spel is dat zeg. alleen maar beetje met je muis op vervelende monstertjes klikken.

Nahja ik geloof dat zo een beetje elk spel dat ik heb gekocht klote is, behalve 2 die nu nog op me pc staan:

RTCW, de multiplayer is zo fucking verslavend. Helaas werkt het niet meer omdat me cd key opeens niet meer werkte :?
Geen bonnetje meer dus tsja pech... :(

GTA3, dit spel gaf me echt weer zo een idee van fuck dit is anders, dit is echt tof. Die schade aan die auto's, die zon, die stad die echt helemaal leeft, echt vet gewoon. Ik hoop echt dat er meer van dit soort spellen komen.

Wel jammer dat van de 14 spellen die ik ooit gekocht heb er maar 2 tussenzitten die ik echt leuk vind.

Owjah unreal tournament vind ik nog steeds 1 van de beste spellen ooit, maar die heb ik nooit gekocht :)

*Edit*
beetje lang geworden maarja ben stoned en heb een tiepbui :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

A2 racer!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:52

Sport_Life

Solvitur ambulando

Powerboat racing, 5 jaar geleden ofzo, voor 110 gulden gekocht, een maand later lag ie in de budgetbak voor 25 gulden |:(.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

max payne :X

die klote strip verhaal zooi dat er steeds doorheen kwam , 1e level 1x gespeeld toen was er geen ene zak meer aan :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Heeeeeel lang geleden wel eens een voetbalspel van Davilex. Oranje Kampioen was de naam. Damn, wat was dat dom zeg :P Altijd raak vanuit dezelfde hoek enzo...

Tijdje later kwam fifa 95. Das was toen een hele ervaring vergeleken met dat :)

M'n meest gespeelde voetbalspel is trouwens Konami Soccer voor de MSX (uit 1985 denk ik). Dat is gewoon nog steeds leuk :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23
Op maandag 01 juli 2002 19:57 schreef Matthijz het volgende:
Nou wat is je grootste miskoop ooit geweest?

Bij mij is dat A2 racer. Dat spel was echt slecht (daarom heb ik hem ook maar snel terug gebracht)

/ :( zit een fout in de topic titel/
idem hierzo.
heb hem trouwens niet terug gebracht

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:44 schreef Mary Wana het volgende:
max payne :X

die klote strip verhaal zooi dat er steeds doorheen kwam , 1e level 1x gespeeld toen was er geen ene zak meer aan :(
Weet je zeker dat je die legaal gekocht heb?? Kan me niet voorstellen dat je het na 1 level niet meer leuk vond. Ik heb m ook gekocht voor 100 piek, 1x uitgespeeld en daarna ook op de boekenplank gezet. maar ik kan me echt niet voorstellen dat je nah 1 level m heb weg gedaan :s als je m voor 100piek heb gekocht

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Yoshi's Story op de N64.

Dat hoef ik echt niet toe te lichten hoop ik!

Verwijderd

hmmm ff denken, ik heb nooit echt spellen gekocht? tja, theme hospital, maar dat was zooo cool :D

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-01 20:28
Nerf: Arena ofzo en Heavy Gear, die ik alleen heb gekocht voor de doos (damn die zag er tof uit :9)

Verwijderd

Conquest Earth

Ik snap NIET waarom dit spel overal hoge cijfers kreeg :r

Ring

Mooi spel met mooie muziek maarre.. waar is de gameplay :?

Dune 2000

Red Alert in een ander (zand)jasje, had ik daar nou 100 piek voor uitgegeven :? :(

• BaRF
  • Laatst online: 26-01 08:19

BaRF

bijna kerst

Op maandag 01 juli 2002 23:32 schreef Flyduck het volgende:
Paar gekochte spellen + beschrijving van slechtheid

RED FACTION, ik had echt superverwachtingen van dat spel. Ik zag het al helemaal voor me om in een multiplayer level alles kapot te schieten en overal muren in te zien storten etc.
Maar toen ik de multiplayer uiteindelijk zag tjezus ik heb nog nooit zoies slechts gezien. Je kon in zo een fucking level allen maar precies op uitgerekende plekken iets wegschieten. De poppetjes leken wel te vliegen en toen heb ik na 5 minuten het spel weer gedeinstalleerd.

Black&white, heb ik 1x opgestart en na 2 uur spelen en hopen dat het leuk zou worden eraf gegooid. Wat een ontiegelijk saai spel was dat.

QUAKE III, ik was onwijs UT verslaafd, dus ik dacht dat ik dit ook wel tof zou vinden. Maar op 1 of andere manier is het zo anders dan UT, dat ik het maar 10x opgestart heb en daarna nooit meer. Toen ik UT speelde zat ik soms zo geconcentreerd te multiplayeren dat het zweet op me voorhoofd stond, en met Quake had ik dat totaal niet.

Simcity 3000,1x geprobeerd me stad na te bouwen, daarna nooit meer opgestart.

Max Payne, de eerste 10 keer zo een bullet-time gebruiken was nog tof, maar daarna vond ik het niet meer interessant en gebruikte het ook niet meer. Ik speelde net zolang totdat ik ergens langer dan 5 minuten niet verder kwam en toen gedeinstalleerd.

Traffic Giant, nou ik snap niet waarom dit bij de spellen stond, het leek meer op een interactieve simulatie van bewegende blokjes :7

Operation Flashpoint, Ook maar 2x gespeeld. Ik werd zo ontiegelijk gestoord van die irritante kutstem die de hele tijd door je speakers dingen omriep :'( Ik ging me zelfs zo ergeren aan het geluid dat ik het gewoon helemaal uit had gezet. En maar 3x gespeeld.

SOF II, op 1 of andere manier kan het me op geen enkele manier boeien. Na 4x een hoofd weggeschoten te hebben had ik wel gezien, en de Multiplayer tsja.. gewoon maar weer meer vanhetzelfde he... :(

Dungeon Siege, wat een klote spel is dat zeg. alleen maar beetje met je muis op vervelende monstertjes klikken.

Nahja ik geloof dat zo een beetje elk spel dat ik heb gekocht klote is, behalve 2 die nu nog op me pc staan:

RTCW, de multiplayer is zo fucking verslavend. Helaas werkt het niet meer omdat me cd key opeens niet meer werkte :?
Geen bonnetje meer dus tsja pech... :(

GTA3, dit spel gaf me echt weer zo een idee van fuck dit is anders, dit is echt tof. Die schade aan die auto's, die zon, die stad die echt helemaal leeft, echt vet gewoon. Ik hoop echt dat er meer van dit soort spellen komen.

Wel jammer dat van de 14 spellen die ik ooit gekocht heb er maar 2 tussenzitten die ik echt leuk vind.

Owjah unreal tournament vind ik nog steeds 1 van de beste spellen ooit, maar die heb ik nooit gekocht :)

*Edit*
beetje lang geworden maarja ben stoned en heb een tiepbui :)
Wow dude :) Nou, over SOFII ben ik het in elk geval eens :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Mortyr :r
RTCW ( was leuk totdat je die rare figuren tegen je krijgt )

Vergat er nog 1 : Railroad Tycoon, die is echt bagger ! :Z

Yoshi's Story op de N64 vond ik wel kewl, beetje makkelijk maar wel melig :P

Verwijderd

- Mortyr
- Genewars
- Fists of fury (ofzoiets)

edit: tegenwoordig koop ik geen slechte spellen meer :)
/me is nu zeg maar een "all round full/beta tester" :P
maar als ik dan besluit dat spel online te gaan spelen, dan koop ik het ook

• kamerplant
  • Niet online
Red Baron uit de budgetbak. Vreselijk spel zeg, hij deed het eerst niet eens, en toen hij het eindelijk deed vroeg ik me af waarom ik al die moeite er voor had gedaan. :r

🌞🍃

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:47 schreef OProg het volgende:
Heeeeeel lang geleden wel eens een voetbalspel van Davilex. Oranje Kampioen was de naam. Damn, wat was dat dom zeg :P Altijd raak vanuit dezelfde hoek enzo...

M'n meest gespeelde voetbalspel is trouwens Konami Soccer voor de MSX (uit 1985 denk ik). Dat is gewoon nog steeds leuk :)
Sensible soccer is nog steeds mijn #1 :) :P

Verwijderd

Roland Carros 2002 ik krijg de hele tijd een pixel fout melding te zien. En dan sluit hij het spel af. Hij start het spel niet eens op.

• sh4d0wman
  • Laatst online: 16:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

GTA 3! Het draait niet soepel ondanks alle instellingen, nieuwe drivers en andere blah blah. :(

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 19:58 schreef Turismo het volgende:
Black&white
Op maandag 01 juli 2002 20:02 schreef robertos het volgende:
Black&White
Op maandag 01 juli 2002 20:19 schreef Johny58 het volgende:

Black & White
Op maandag 01 juli 2002 21:04 schreef SPOXER het volgende:

black and white.
Op maandag 01 juli 2002 21:17 schreef 007 het volgende:
Black & White, wat een klotespel...
Op maandag 01 juli 2002 22:40 schreef xilebo het volgende:

black en white
Op maandag 01 juli 2002 23:32 schreef Flyduck het volgende:

En toch wil ik Black&White proberen. Ik hou namelijk wel van spellen waarbij je lang bezig bent om iets op te bouwen en ik vind niet zo snel iets saai.

Is er iemand die het tegen een zacht prijsje aan mij wil doneren? Liefst de Engelse versie maar NL is ook goed, dan download ik de Engelstalige patch wel.

pollo_diablo@hotmail.com

• PROnline
  • Laatst online: 23:29
Op dinsdag 02 juli 2002 09:50 schreef sh4d0wman het volgende:
GTA 3! Het draait niet soepel ondanks alle instellingen, nieuwe drivers en andere blah blah. :(
Ligt dat aan het spel of aan je computer? En maakt dat het tot een slecht spel? Volgens mij niet. Denk eerder een slechte aankoop.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

waaah fighting force 2 voor de dreamcast :r :r

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:47 schreef OProg het volgende:

hahaha..EK'96 bedoel je, dat spel had ik ook, echt zeer kansloos spel idd
Ik vind International Superstar soccer op de SNES nog leuker

• pickatchoo
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Uh... nou daar gaan we dan...

Spearhead
Stronghold (SAAAAI!!!)
Q3 team arena (meer van utzelfde...)
Severance
Summoner
Gorasul
Spiderman
Gothic
Commandos
Mig Alley
Battle of Britain

...and the list goes on and on, meeste games hebben een playability van een paar uur, daarna trek ik ut egnie meer.

Paar van de games die ik erg veel speel:
Red Alert 2 + Yuri
UT
Operation Flashpoint
M1 Tank Platoon 2 (oldie maar een goldie *D )
Baldur's Gate 1&2
Morrowind

(en ja, is allemaal orsjineel gekocht. Heb hier een fortuin aan games staan |:( )

• The End
  • Laatst online: 20:32

The End

!Beginning

Het ergste spel aller tijden:
:r Lands of Lore II :r

Het duurste spel wat ik ooit gekocht heb en ook meteen het slechtste. Slechte gameplay, slecht verhaal, slechte graphics, erug veel bugs, 3 of 4 CD's en geen normaal filmpje te bekennen. Ow ja, er was geen monster die met je wilde vechten. (Dat maakt het spel zo spannend he)

Verwijderd

quakeIII mappack+update+shit
had eerst origineel nodig :9
50 piek voor die box, dacht dat ut volledig spel was *D

Verwijderd

Mijn slechtste spel dat ik gekocht heb:
-RTCW->De graphics deden me denken dat het een vet spel was, maar de single player was alleen bij het begin leuk. Tot er van die vage monsters kwamen :(

Mijn beste :D
-Resident Evil 1->Nog voor een aardig prijsje ook(60 piekies!) en dat voor zo'n 4 jaar geleden ofzo. Lekker spelen met me pentium 100-tje :D, dat schopte kont.

Verwijderd

C&C renegade , tjee wat een bud engine :(

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07-2025
Tomorrow Never Dies (PSX)
Emperor: Battle for Dune (boutbesturing en slecht overzicht)
Hidden and Dangerous
Fifa 2000
Fifa 2001
Phantom Menace

het beste (ook leuk uiteraard):
Flight Simulator 2002
Rogue Spear
Collin Mcrae Rally 2.0

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

huh kan je spellen ook kopen? :P
commando's
daarvond ik nou niks aan
net als windows 95 kreeg dat spel ook niet aan de praat
aldoor was je af en kreeg je weer een blauw scherm

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Wom
  • Laatst online: 20:03

Wom

Sega GT ( gekocht in een opwelling )
Black & White ( zo gehyped dat er nix meer aan was )
Oni ( dat was ik al heel snel beu, ook erg saaie levels )

Verwijderd

Conquest Earth, was zogenaamd het spel dat Red Alert zou doen verbleken.
Maar uiteindelijk was het gewoon een zwaar bagger spel, gelukkig dat ik em voor 25 piek gekocht had. :P

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
force 21 vond ik een superboutspel.
evenals sudden strike en thief2 the metal age

TMAXTINT

• Mitt3nz
  • Laatst online: 17-01 09:53
Black & White

Verwijderd

Black&White.. Ik heb er echt spihjt van dat ik 99 lieve guldens eraan heb uitbesteed :'(

Verwijderd

Bij mij is het slechtste spel echt:
Fifa Soccer Manager :r

• Hahn
  • Laatst online: 17:53
Het slechtste spel dat ik ooit gekocht heb, was Super Taxi Driver. Tering wat was dat een kut spel! En hij kostte ook nog eens 15 gulden :(

The devil is in the details.

Verwijderd

zo'n vaag wolfenstein ripp of spel Mortyr. Vol met bugs en gewoom een kutspel

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

A2 Racer
Binnen een uur uitgespeeld en meteen weer teruggebracht
(Heb gezegd dat het spel niet deed)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• _Administr8or_
  • Laatst online: 26-01 12:43
- Grand Prix 3
- Tiberian Sun

Verwijderd

A2 racer :r
later maar snel aan mn neefjes meegegeven.

• BlackMage
  • Laatst online: 23-01 00:24
Ik koop houd geen slechte spellen eigenlijk. Ik heb street fighter 2 voor gba gekocht. Maar die had ik nog kunnen ruilen. Het minst leuke spel dat ik heb is giants: citizen kabuto

• Kwartjuh
  • Laatst online: 26-01 09:39
ik koop niet zo vaak wat...
Maar A2 racer was k*t, en heb ook nog Swat2.
Was even leuk, maar niet te doen. (chaos)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 11:40 schreef armageddon_2k1 het volgende:
Tomorrow Never Dies (PSX)
Emperor: Battle for Dune (boutbesturing en slecht overzicht)
Hidden and Dangerous
Fifa 2000
Fifa 2001
Phantom Menace

het beste (ook leuk uiteraard):
Flight Simulator 2002
Rogue Spear
Collin Mcrae Rally 2.0
hahahaha, als je fifa 2000 al slecht vind, waarom heb je dan 2001 ook nog gekocht :?

• Wom
  • Laatst online: 20:03

Wom

Op dinsdag 02 juli 2002 14:54 schreef ThaDaywalker het volgende:
Bij mij is het slechtste spel echt:
Fifa Soccer Manager :r
Vind ik niet. Heb er echt megalang mee gespeeld. Het stadion bouwen was gewoon het vetste eigenlijk, maar toch :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:13
A2 Racer.

• Ashen
  • Laatst online: 30-12-2025
Kheb een spel dat duidelijk het allerbrakst was van wat ik ooit gespeeld heb, namelijk Genewars. Khad em gelukkig als budget gekocht maar dis echt het enige strategiespel waar totaal geen gameplay in zit ;)

Daarnaast is Black & White denk ik ook wel een miskoop geweest, alhoewel ik het nog redelijk wat gespeeld heb, maar twas zeker geen 100 piek waard :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm slechtste?

Genderwars denk ik. OMFG wat was dat een lame klote spel... (gelukkig ook niet zo duur en wel een erg gave doos ;)).

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

éhrm... hmm, ik zal nu heel wat tere OFP speler hartjes breken Operation Flashpoint is mijn slechtste spel allertijden... tja, ik ben niet zo'n shooter fanaat... soms 's een shooter is wel grappig maar OFP vond ik niets aan :{

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Mijn miskoop was gelukkig gratis en dat was wild metal voor de dreamcast, toch heb je soms best wel eens zin in saaie spellen en aangezien ik dat verleden jaar veel had heb ik hem nog uitgespeeld ook.Ook C&C tiberian sun dat een meer bekender spel is, veel A's weinig B's.mmh wacht ik ben ingelogd als mn broer...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

black & white, wat een kut spel, wat een kut ingame taal, en , wat een lelijke mannetjes

emperor batlle for dune, vond ik geen zak aan.

tropico, was ook best wel kut spel voor 40 euro dan.

echelon, was eerst leuk, na 1 dag ook kut.

Het beste spel/prijs verhouding is trouwens zeker weten Alice van american mcgee! kost nu maar 8 euro!!!!!!! echt topper

• mbr
  • Laatst online: 18-01 14:49

mbr

1) Prince of Persia 3D; nog helemaal uitgespeeld ook maar wat een brak spel! :) .

2) Outcast; 3x gespeeld daarna uninstall.

3) Black and White; saai en na een paar keer spelen erafgegooid.

4) Emperor Battle For Dune; Wat een mislukking is dit spel.

5) Star Trek Voyager Elite Force expansion pack; Waarom ik dit gekocht heb is voor mijzelf al een raadsel, waste of money.

6) "Team Arena" quake III; Wat een geldklopperij. Spijt dat ik dit ooit gekocht heb |:(

Verwijderd

Startrek : hidden evil......gewoon een scheit game.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op maandag 01 juli 2002 19:57 schreef Matthijz het volgende:
Nou wat is je grootste miskoop ooit geweest?

Bij mij is dat A2 racer. Dat spel was echt slecht (daarom heb ik hem ook maar snel terug gebracht)

/ :( zit een fout in de topic titel/
Me2

• Looki
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

counter-strike 1.4/1.5.. tis niet te koop.. maar wel super slecht.. 1.3 was nog goed!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Rafe
  • Laatst online: 27-06-2025
Giants: Citizen Kabuto (na paar potjes multiplayer nooit meer gespeeld) en Black and White (gekocht omdat iedreen hem had :()

Verwijderd

A2 racer (1) tssssss. benzine ligt op de weg??? en er rijden 10 verschillende soorten autos rond. triest, diep triest.

Verwijderd

alle games zijn brak
ik speel liever spelletjes op mijn vriendin
of met andere vriendinnen
dat zouden jullie ook wat vaker moeten doen
als ik dit allemaal zo lees zitten jullie vast gekluisterd aan die pc van jullie

Verwijderd

alles van davilex
en ms trainsim...

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Op woensdag 03 juli 2002 16:48 schreef tijgertje het volgende:
alle games zijn brak
ik speel liever spelletjes op mijn vriendin
of met andere vriendinnen
dat zouden jullie ook wat vaker moeten doen
als ik dit allemaal zo lees zitten jullie vast gekluisterd aan die pc van jullie
:? zie profiel: "Studierichting: ik ga informatica doen "

• Wolfje666
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Mijn slechtste spel tot nu toe gekocht is overduidelijk Operation Flashpoint! Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/madgo.gifAfbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/madgo.gifAfbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/madgo.gif
Verschrikkelijk goede recensies gelezen, dacht bij mezelf dat moet wel een goed spel zijn.
Mega-afknapper die graphics.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

• Hahn
  • Laatst online: 17:53
Op dinsdag 02 juli 2002 16:02 schreef sbonestroo het volgende:
zo'n vaag wolfenstein ripp of spel Mortyr. Vol met bugs en gewoom een kutspel
Ja die had ik ook voor 15 gulden gekocht, maar daar was ik ook niet helemaal blij mee :P

The devil is in the details.

• JER00N
  • Niet online
Warlords 3: reign of heroes ofzo :) :p

Toen hadden we net een computer dus ik wilde een spel..
echt saai :) een strategiespel met turns enzo :Z

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Commando's 2

Eerste level gespeeld en daarna in de kast gepleurd. Jammer want deel 1 was cool.

Ow en ik vergeet Gran Turismo 3 voor de PS2. Ook waardeloos en zo fucking saai.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:10
A2 Racer... gare davilex meuk

Verwijderd

Dat zal Dark Earth zijn. 5 minuten gespeeld, toen van frustratie ceedee door midden gebroken.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

daikatana
|:(

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

heart of darkness
kiss psycho circus.....

wat een troep |:(

Allebei erug goedkoop, dat scheelt :7

Verwijderd

Gta3

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 18:15

Garrett

Watercooler

In 1995, Phantasmagoria.. zonde van de 7 cd's |:(

Heb het uiteindelijk weggegeven aan een collega :D

I love watercooling

Verwijderd

Conquest Earth, heeel erg naar uitgekeken op de beurs een import versie van gekocht en maar 10 minuten gespeeld omdat het bagger was :)

Verwijderd

ik heb nog nooit een spel gekocht :)

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 08:22 schreef Wolfje666 het volgende:
Mijn slechtste spel tot nu toe gekocht is overduidelijk Operation Flashpoint! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Verschrikkelijk goede recensies gelezen, dacht bij mezelf dat moet wel een goed spel zijn.
Mega-afknapper die graphics.
Daarentegen was ge gameplay zaaalig :)!

Mijn 2 miskopen:
Evil Twin en Severance: Blade of Darkness. Allebei nooit aan de praat gekregen :).

Verwijderd

Virtua Tennis - PSX

kreeg nb nog een 95 in PU.. :(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik heb Maffia (1) voor 15 piek gekocht.
J*zus wat een boutspel.
Snapte er niks van en zo lelijk als de nacht.

Outpost 2 ook SUUUUUUUUUPER slecht!!!
Echt totaal geen opvolger van deel 1
Outpost 1 vond ik wel gaaf! daarom had ik deze gekocht.
Was echt een hele slecht ruimte strategie spel geworden dat echt oer en oer lelijk was.
Deel 1 was nog mooier zelfs.

Kheb er nog meer maar kan er zo 123 niet op komen.
Pagina: 1 2 Laatste