Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Het leek zoveel belovend, maar was niet meer dan een Q3A addon met wat extra power ups (alsof Q3A nog niet genoeg power ups kent). De community is ook volledig doodgebloed. Er draait nog een enkel servertje met bots.
Verwijderd
Ik heb van geen enkel spel dat ik gekocht heb spijt eigenlijk...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Das dus m'n slechtsteOp maandag 01 juli 2002 20:41 schreef M@NIC het volgende:
Een spel over een mugje bij de Blokker.
Jaar geleden ofzo, zag er wel grappig uit en koste 5gulden ofzo
En ik kocht vroeger wel eens van die spelletjes op diskettes bij Computer Beursen, geen flauw idee wat dat altijd koste.
Ook zoiets denk ik.
Verwijderd
inderdaad, die heb ik helaas ook origineelOp maandag 01 juli 2002 22:12 schreef BlubberZwijn het volgende:
Tiberian Sunrotspel
En dan is er zelfs nog een 2e deel gekomen ook... Die uiteraard niet gekocht
This space is occupied
- Need For Speed II SE (zeg maar een jaar geleden --> kutgraphics dus)
- Shadowman (verhaal boeide me gewoon niet)
- Hidden & Dangerous (beetje buggy en ik vond 'm te moeilijk)
Ik, geheel anders
De vos loopt door het bos.
Verwijderd
Woooot die spellen ownenOp maandag 01 juli 2002 22:32 schreef LegalAlien het volgende:
-- Shadowman (verhaal boeide me gewoon niet)
- Hidden & Dangerous (beetje buggy en ik vond 'm te moeilijk)
Ik vond Jurassic Parc zuigen
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
final fantasy is ook
voor de rest koop ik alleen goede spellen
uh.. die ownt manOp maandag 01 juli 2002 22:41 schreef Peter_o het volgende:
Ape escape op de psx, echt een F*CK spel!
RED FACTION, ik had echt superverwachtingen van dat spel. Ik zag het al helemaal voor me om in een multiplayer level alles kapot te schieten en overal muren in te zien storten etc.
Maar toen ik de multiplayer uiteindelijk zag tjezus ik heb nog nooit zoies slechts gezien. Je kon in zo een fucking level allen maar precies op uitgerekende plekken iets wegschieten. De poppetjes leken wel te vliegen en toen heb ik na 5 minuten het spel weer gedeinstalleerd.
Black&white, heb ik 1x opgestart en na 2 uur spelen en hopen dat het leuk zou worden eraf gegooid. Wat een ontiegelijk saai spel was dat.
QUAKE III, ik was onwijs UT verslaafd, dus ik dacht dat ik dit ook wel tof zou vinden. Maar op 1 of andere manier is het zo anders dan UT, dat ik het maar 10x opgestart heb en daarna nooit meer. Toen ik UT speelde zat ik soms zo geconcentreerd te multiplayeren dat het zweet op me voorhoofd stond, en met Quake had ik dat totaal niet.
Simcity 3000,1x geprobeerd me stad na te bouwen, daarna nooit meer opgestart.
Max Payne, de eerste 10 keer zo een bullet-time gebruiken was nog tof, maar daarna vond ik het niet meer interessant en gebruikte het ook niet meer. Ik speelde net zolang totdat ik ergens langer dan 5 minuten niet verder kwam en toen gedeinstalleerd.
Traffic Giant, nou ik snap niet waarom dit bij de spellen stond, het leek meer op een interactieve simulatie van bewegende blokjes
Operation Flashpoint, Ook maar 2x gespeeld. Ik werd zo ontiegelijk gestoord van die irritante kutstem die de hele tijd door je speakers dingen omriep
SOF II, op 1 of andere manier kan het me op geen enkele manier boeien. Na 4x een hoofd weggeschoten te hebben had ik wel gezien, en de Multiplayer tsja.. gewoon maar weer meer vanhetzelfde he...
Dungeon Siege, wat een klote spel is dat zeg. alleen maar beetje met je muis op vervelende monstertjes klikken.
Nahja ik geloof dat zo een beetje elk spel dat ik heb gekocht klote is, behalve 2 die nu nog op me pc staan:
RTCW, de multiplayer is zo fucking verslavend. Helaas werkt het niet meer omdat me cd key opeens niet meer werkte
Geen bonnetje meer dus tsja pech...
GTA3, dit spel gaf me echt weer zo een idee van fuck dit is anders, dit is echt tof. Die schade aan die auto's, die zon, die stad die echt helemaal leeft, echt vet gewoon. Ik hoop echt dat er meer van dit soort spellen komen.
Wel jammer dat van de 14 spellen die ik ooit gekocht heb er maar 2 tussenzitten die ik echt leuk vind.
Owjah unreal tournament vind ik nog steeds 1 van de beste spellen ooit, maar die heb ik nooit gekocht
*Edit*
beetje lang geworden maarja ben stoned en heb een tiepbui
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
die klote strip verhaal zooi dat er steeds doorheen kwam , 1e level 1x gespeeld toen was er geen ene zak meer aan
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Tijdje later kwam fifa 95. Das was toen een hele ervaring vergeleken met dat
M'n meest gespeelde voetbalspel is trouwens Konami Soccer voor de MSX (uit 1985 denk ik). Dat is gewoon nog steeds leuk
idem hierzo.Op maandag 01 juli 2002 19:57 schreef Matthijz het volgende:
Nou wat is je grootste miskoop ooit geweest?
Bij mij is dat A2 racer. Dat spel was echt slecht (daarom heb ik hem ook maar snel terug gebracht)
/zit een fout in de topic titel/
heb hem trouwens niet terug gebracht
Verwijderd
Weet je zeker dat je die legaal gekocht heb?? Kan me niet voorstellen dat je het na 1 level niet meer leuk vond. Ik heb m ook gekocht voor 100 piek, 1x uitgespeeld en daarna ook op de boekenplank gezet. maar ik kan me echt niet voorstellen dat je nah 1 level m heb weg gedaanOp maandag 01 juli 2002 23:44 schreef Mary Wana het volgende:
max payne
die klote strip verhaal zooi dat er steeds doorheen kwam , 1e level 1x gespeeld toen was er geen ene zak meer aan
Dat hoef ik echt niet toe te lichten hoop ik!
Verwijderd
Verwijderd
Ik snap NIET waarom dit spel overal hoge cijfers kreeg
Ring
Mooi spel met mooie muziek maarre.. waar is de gameplay
Dune 2000
Red Alert in een ander (zand)jasje, had ik daar nou 100 piek voor uitgegeven
Wow dudeOp maandag 01 juli 2002 23:32 schreef Flyduck het volgende:
Paar gekochte spellen + beschrijving van slechtheid
RED FACTION, ik had echt superverwachtingen van dat spel. Ik zag het al helemaal voor me om in een multiplayer level alles kapot te schieten en overal muren in te zien storten etc.
Maar toen ik de multiplayer uiteindelijk zag tjezus ik heb nog nooit zoies slechts gezien. Je kon in zo een fucking level allen maar precies op uitgerekende plekken iets wegschieten. De poppetjes leken wel te vliegen en toen heb ik na 5 minuten het spel weer gedeinstalleerd.
Black&white, heb ik 1x opgestart en na 2 uur spelen en hopen dat het leuk zou worden eraf gegooid. Wat een ontiegelijk saai spel was dat.
QUAKE III, ik was onwijs UT verslaafd, dus ik dacht dat ik dit ook wel tof zou vinden. Maar op 1 of andere manier is het zo anders dan UT, dat ik het maar 10x opgestart heb en daarna nooit meer. Toen ik UT speelde zat ik soms zo geconcentreerd te multiplayeren dat het zweet op me voorhoofd stond, en met Quake had ik dat totaal niet.
Simcity 3000,1x geprobeerd me stad na te bouwen, daarna nooit meer opgestart.
Max Payne, de eerste 10 keer zo een bullet-time gebruiken was nog tof, maar daarna vond ik het niet meer interessant en gebruikte het ook niet meer. Ik speelde net zolang totdat ik ergens langer dan 5 minuten niet verder kwam en toen gedeinstalleerd.
Traffic Giant, nou ik snap niet waarom dit bij de spellen stond, het leek meer op een interactieve simulatie van bewegende blokjes
Operation Flashpoint, Ook maar 2x gespeeld. Ik werd zo ontiegelijk gestoord van die irritante kutstem die de hele tijd door je speakers dingen omriepIk ging me zelfs zo ergeren aan het geluid dat ik het gewoon helemaal uit had gezet. En maar 3x gespeeld.
SOF II, op 1 of andere manier kan het me op geen enkele manier boeien. Na 4x een hoofd weggeschoten te hebben had ik wel gezien, en de Multiplayer tsja.. gewoon maar weer meer vanhetzelfde he...
Dungeon Siege, wat een klote spel is dat zeg. alleen maar beetje met je muis op vervelende monstertjes klikken.
Nahja ik geloof dat zo een beetje elk spel dat ik heb gekocht klote is, behalve 2 die nu nog op me pc staan:
RTCW, de multiplayer is zo fucking verslavend. Helaas werkt het niet meer omdat me cd key opeens niet meer werkte![]()
Geen bonnetje meer dus tsja pech...
GTA3, dit spel gaf me echt weer zo een idee van fuck dit is anders, dit is echt tof. Die schade aan die auto's, die zon, die stad die echt helemaal leeft, echt vet gewoon. Ik hoop echt dat er meer van dit soort spellen komen.
Wel jammer dat van de 14 spellen die ik ooit gekocht heb er maar 2 tussenzitten die ik echt leuk vind.
Owjah unreal tournament vind ik nog steeds 1 van de beste spellen ooit, maar die heb ik nooit gekocht
*Edit*
beetje lang geworden maarja ben stoned en heb een tiepbui
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
RTCW ( was leuk totdat je die rare figuren tegen je krijgt )
Vergat er nog 1 : Railroad Tycoon, die is echt bagger !
Yoshi's Story op de N64 vond ik wel kewl, beetje makkelijk maar wel melig
Verwijderd
- Genewars
- Fists of fury (ofzoiets)
edit: tegenwoordig koop ik geen slechte spellen meer
/me is nu zeg maar een "all round full/beta tester"
maar als ik dan besluit dat spel online te gaan spelen, dan koop ik het ook
🌞🍃
Verwijderd
Sensible soccer is nog steeds mijn #1Op maandag 01 juli 2002 23:47 schreef OProg het volgende:
Heeeeeel lang geleden wel eens een voetbalspel van Davilex. Oranje Kampioen was de naam. Damn, wat was dat dom zegAltijd raak vanuit dezelfde hoek enzo...
M'n meest gespeelde voetbalspel is trouwens Konami Soccer voor de MSX (uit 1985 denk ik). Dat is gewoon nog steeds leuk
Verwijderd
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
En toch wil ik Black&White proberen. Ik hou namelijk wel van spellen waarbij je lang bezig bent om iets op te bouwen en ik vind niet zo snel iets saai.Op maandag 01 juli 2002 19:58 schreef Turismo het volgende:
Black&white
Op maandag 01 juli 2002 20:02 schreef robertos het volgende:
Black&White
Op maandag 01 juli 2002 20:19 schreef Johny58 het volgende:
Black & White
Op maandag 01 juli 2002 21:04 schreef SPOXER het volgende:
black and white.
Op maandag 01 juli 2002 21:17 schreef 007 het volgende:
Black & White, wat een klotespel...
Op maandag 01 juli 2002 22:40 schreef xilebo het volgende:
black en white
Op maandag 01 juli 2002 23:32 schreef Flyduck het volgende:
Is er iemand die het tegen een zacht prijsje aan mij wil doneren? Liefst de Engelse versie maar NL is ook goed, dan download ik de Engelstalige patch wel.
pollo_diablo@hotmail.com
Ligt dat aan het spel of aan je computer? En maakt dat het tot een slecht spel? Volgens mij niet. Denk eerder een slechte aankoop.Op dinsdag 02 juli 2002 09:50 schreef sh4d0wman het volgende:
GTA 3! Het draait niet soepel ondanks alle instellingen, nieuwe drivers en andere blah blah.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Verwijderd
hahaha..EK'96 bedoel je, dat spel had ik ook, echt zeer kansloos spel iddOp maandag 01 juli 2002 23:47 schreef OProg het volgende:
Heeeeeel lang geleden wel eens een voetbalspel van Davilex. Oranje Kampioen was de naam. Damn, wat was dat dom zegAltijd raak vanuit dezelfde hoek enzo...
Ik vind International Superstar soccer op de SNES nog leuker
Spearhead
Stronghold (SAAAAI!!!)
Q3 team arena (meer van utzelfde...)
Severance
Summoner
Gorasul
Spiderman
Gothic
Commandos
Mig Alley
Battle of Britain
...and the list goes on and on, meeste games hebben een playability van een paar uur, daarna trek ik ut egnie meer.
Paar van de games die ik erg veel speel:
Red Alert 2 + Yuri
UT
Operation Flashpoint
M1 Tank Platoon 2 (oldie maar een goldie
Baldur's Gate 1&2
Morrowind
(en ja, is allemaal orsjineel gekocht. Heb hier een fortuin aan games staan
Het duurste spel wat ik ooit gekocht heb en ook meteen het slechtste. Slechte gameplay, slecht verhaal, slechte graphics, erug veel bugs, 3 of 4 CD's en geen normaal filmpje te bekennen. Ow ja, er was geen monster die met je wilde vechten. (Dat maakt het spel zo spannend he)
Verwijderd
had eerst origineel nodig
50 piek voor die box, dacht dat ut volledig spel was
Verwijderd
-RTCW->De graphics deden me denken dat het een vet spel was, maar de single player was alleen bij het begin leuk. Tot er van die vage monsters kwamen
Mijn beste
-Resident Evil 1->Nog voor een aardig prijsje ook(60 piekies!) en dat voor zo'n 4 jaar geleden ofzo. Lekker spelen met me pentium 100-tje
Emperor: Battle for Dune (boutbesturing en slecht overzicht)
Hidden and Dangerous
Fifa 2000
Fifa 2001
Phantom Menace
het beste (ook leuk uiteraard):
Flight Simulator 2002
Rogue Spear
Collin Mcrae Rally 2.0
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
commando's
daarvond ik nou niks aan
net als windows 95 kreeg dat spel ook niet aan de praat
aldoor was je af en kreeg je weer een blauw scherm
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Black & White ( zo gehyped dat er nix meer aan was )
Oni ( dat was ik al heel snel beu, ook erg saaie levels )
Verwijderd
Maar uiteindelijk was het gewoon een zwaar bagger spel, gelukkig dat ik em voor 25 piek gekocht had.
evenals sudden strike en thief2 the metal age
TMAXTINT
The devil is in the details.
Binnen een uur uitgespeeld en meteen weer teruggebracht
(Heb gezegd dat het spel niet deed)
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Maar A2 racer was k*t, en heb ook nog Swat2.
Was even leuk, maar niet te doen. (chaos)
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
hahahaha, als je fifa 2000 al slecht vind, waarom heb je dan 2001 ook nog gekochtOp dinsdag 02 juli 2002 11:40 schreef armageddon_2k1 het volgende:
Tomorrow Never Dies (PSX)
Emperor: Battle for Dune (boutbesturing en slecht overzicht)
Hidden and Dangerous
Fifa 2000
Fifa 2001
Phantom Menace
het beste (ook leuk uiteraard):
Flight Simulator 2002
Rogue Spear
Collin Mcrae Rally 2.0
Vind ik niet. Heb er echt megalang mee gespeeld. Het stadion bouwen was gewoon het vetste eigenlijk, maar tochOp dinsdag 02 juli 2002 14:54 schreef ThaDaywalker het volgende:
Bij mij is het slechtste spel echt:
Fifa Soccer Manager
Daarnaast is Black & White denk ik ook wel een miskoop geweest, alhoewel ik het nog redelijk wat gespeeld heb, maar twas zeker geen 100 piek waard
Genderwars denk ik. OMFG wat was dat een lame klote spel... (gelukkig ook niet zo duur en wel een erg gave doos
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
emperor batlle for dune, vond ik geen zak aan.
tropico, was ook best wel kut spel voor 40 euro dan.
echelon, was eerst leuk, na 1 dag ook kut.
Het beste spel/prijs verhouding is trouwens zeker weten Alice van american mcgee! kost nu maar 8 euro!!!!!!! echt topper
2) Outcast; 3x gespeeld daarna uninstall.
3) Black and White; saai en na een paar keer spelen erafgegooid.
4) Emperor Battle For Dune; Wat een mislukking is dit spel.
5) Star Trek Voyager Elite Force expansion pack; Waarom ik dit gekocht heb is voor mijzelf al een raadsel, waste of money.
6) "Team Arena" quake III; Wat een geldklopperij. Spijt dat ik dit ooit gekocht heb
Me2Op maandag 01 juli 2002 19:57 schreef Matthijz het volgende:
Nou wat is je grootste miskoop ooit geweest?
Bij mij is dat A2 racer. Dat spel was echt slecht (daarom heb ik hem ook maar snel terug gebracht)
/zit een fout in de topic titel/
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Verwijderd
ik speel liever spelletjes op mijn vriendin
of met andere vriendinnen
dat zouden jullie ook wat vaker moeten doen
als ik dit allemaal zo lees zitten jullie vast gekluisterd aan die pc van jullie
Op woensdag 03 juli 2002 16:48 schreef tijgertje het volgende:
alle games zijn brak
ik speel liever spelletjes op mijn vriendin
of met andere vriendinnen
dat zouden jullie ook wat vaker moeten doen
als ik dit allemaal zo lees zitten jullie vast gekluisterd aan die pc van jullie

Verschrikkelijk goede recensies gelezen, dacht bij mezelf dat moet wel een goed spel zijn.
Mega-afknapper die graphics.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Ja die had ik ook voor 15 gulden gekocht, maar daar was ik ook niet helemaal blij meeOp dinsdag 02 juli 2002 16:02 schreef sbonestroo het volgende:
zo'n vaag wolfenstein ripp of spel Mortyr. Vol met bugs en gewoom een kutspel
The devil is in the details.
Toen hadden we net een computer dus ik wilde een spel..
echt saai
Eerste level gespeeld en daarna in de kast gepleurd. Jammer want deel 1 was cool.
Ow en ik vergeet Gran Turismo 3 voor de PS2. Ook waardeloos en zo fucking saai.
Verwijderd
Verwijderd
kiss psycho circus.....
wat een troep
Allebei erug goedkoop, dat scheelt
Heb het uiteindelijk weggegeven aan een collega
I love watercooling
Verwijderd
Verwijderd
Daarentegen was ge gameplay zaaalig :)!Op donderdag 04 juli 2002 08:22 schreef Wolfje666 het volgende:
Mijn slechtste spel tot nu toe gekocht is overduidelijk Operation Flashpoint! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Verschrikkelijk goede recensies gelezen, dacht bij mezelf dat moet wel een goed spel zijn.
Mega-afknapper die graphics.
Mijn 2 miskopen:
Evil Twin en Severance: Blade of Darkness. Allebei nooit aan de praat gekregen
J*zus wat een boutspel.
Snapte er niks van en zo lelijk als de nacht.
Outpost 2 ook SUUUUUUUUUPER slecht!!!
Echt totaal geen opvolger van deel 1
Outpost 1 vond ik wel gaaf! daarom had ik deze gekocht.
Was echt een hele slecht ruimte strategie spel geworden dat echt oer en oer lelijk was.
Deel 1 was nog mooier zelfs.
Kheb er nog meer maar kan er zo 123 niet op komen.