Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
Plastic geleidt hitte niet zo goed af als metaal. Dus als je drive lange tijd gaat draaien in een rack zou ik voor metaal gaan. Een fan helpt wel wat maar meestal zijn dat van die miezerige dingen die weinig effectiefs doen.
Verwijderd
Bij Cistron hebben ze goeie. Op vele scholen gebruiken ze dezelfde racks als die van Cistron. Daarom heb ik dezelfde
Mijn vrienden hebben namelijk ook dezlfde alleen dan van Metaal en die passen ook in mijn Rack. Ik vind die metalen wel mooier en beter maar die zijn bijna nergens te verkrijgen
Bedoel je Gistron ? Daar zijn ze ook niet duur, maar er staat niet bij of het plastic is of niet. Zal wel voor die prijs. En ik stop er maar een 5400rpm schijf in want koelen zal dus wel niet veel worden.Op maandag 01 juli 2002 20:11 schreef jbalk het volgende:
Bij Cistron hebben ze goeie. Op vele scholen gebruiken ze dezelfde racks als die van Cistron. Daarom heb ik dezelfdeMijn vrienden hebben namelijk ook dezlfde alleen dan van Metaal en die passen ook in mijn Rack. Ik vind die metalen wel mooier en beter maar die zijn bijna nergens te verkrijgen
(oh nee, ik ga geen inkoopactie voor onvindbare metalen racks beginnen
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Over het algemeen passen verschillende merken niet in/met elkaar.
Ik heb wel eens een 5400 rpm schijf een flinke tijd bezig laten zijn (5 GB backup). Daarna haalde ik de bracket eruit en die was aan de buitenkant (plastic) verschrikkelijk heet.
Ik heb wel eens een 5400 rpm schijf een flinke tijd bezig laten zijn (5 GB backup). Daarna haalde ik de bracket eruit en die was aan de buitenkant (plastic) verschrikkelijk heet.
Bij alternate heb ik laatst nog twee van deze racks gekocht.

Deze zijn volledig van metaal en met ventilator. Je kan je zelfs op slot doen. Racks waren € 39,00 per stuks.

Deze zijn volledig van metaal en met ventilator. Je kan je zelfs op slot doen. Racks waren € 39,00 per stuks.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Ik heb een plasic versie, met daarin een 18 GB 7200 schijf. Na een dagje draaien wordt die schijf ongeveer 50 graden.... dat is echt het absolute maximum denk ik... ik heb het idee dat m'n harddisk langzaam kapot aan het gaan is, de spin-down tijd wordt hoger en hoger (nu serieus iets van 10 seconden ofzo). Maar goed, hij zit er nu al een jaar of 1.5 in en hij doet het nog steeds, dus ik vind het wel best zo...
Voor een installatie ook 30 minuten m'n WD300BB (30 GB, 7200) erin gehad. Nou, na die 30 minuten heb ik hem eerst 30 minuten af moeten laten koelen voordat ik de schroefjes vast kon pakken... dat was dus niet zo'n success
M'n moeder heeft dezelfde bracket met een WD300AB (30 GB, 5400) en die wordt slechts lauw.
Dus ik zou eerst controlleren hoeveel Watt je harddisk uitstoot (Mijn waardes:
)
en dan kan enigzins schatten of je aan een plastic versie genoeg hebt...
Voor een installatie ook 30 minuten m'n WD300BB (30 GB, 7200) erin gehad. Nou, na die 30 minuten heb ik hem eerst 30 minuten af moeten laten koelen voordat ik de schroefjes vast kon pakken... dat was dus niet zo'n success
M'n moeder heeft dezelfde bracket met een WD300AB (30 GB, 5400) en die wordt slechts lauw.
Dus ik zou eerst controlleren hoeveel Watt je harddisk uitstoot (Mijn waardes:
code:
1
2
3
| 18 GB 7200: 7.3 - 10.1 30 GB 7200: 7.5 - 13.7 30 GB 5400: 6.18 - 9.96 |
)
en dan kan enigzins schatten of je aan een plastic versie genoeg hebt...
Ik heb hier een plastic rack, maar k'gebruik em enkel als iemand anders schijf problemen heeft of om data uit te wisselen, hangt dus af waarvoor je het gaat gebruiken als je het echt intensief doet gewoon voor een metalen gaan.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Pagina: 1