Hey mensen ik wil mijn comprak P1 200mhz overclocken, maar hoe the fuck kom ik uberhaupt in de bios
Ik op DEL en weet ik veel allemaal rammen maar ik ga netjes naar windows?! Heb op DEl, F4 en F8 gedrukt, soms zei hij zelfs dat hij een probleem had met het keyboard
ctrl alt del is ook ooit een optie.... of tab om te zien loaden
En om het nog moeilijker te maken: F10 kan ook nog.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
f10?
Anders moet je ff op de compaq site kijken want de iets oudere biosen hebben een progje nodig om de bios te laden
Anders moet je ff op de compaq site kijken want de iets oudere biosen hebben een progje nodig om de bios te laden
<leeg>
Comprak gebruikt vaak F10 en F2 daarnaast hebben oude machines een bios in een partitie op je hd. Dit is ook vanaf floppy te laden. Daarvoor moet je ff soft downen van comprak site.
*empty*
Verwijderd
daar kun je niks in de bios opfokken dat gaat allemaal via jummers op de mobo met jummpers. daar kun je de multi mee veranderen en de fsb.
Verwijderd
Ik moet de 1e Compaq nog tegenkomen waar veel aan te tweaken valt. Allemaal eigen onderdelen. Zelfs het mobo. Idd meestal F10 om in de BIOS te komen. Maar zelfs dan .. weinig spul om te klooien hoor.
Sleuk zo'n Compaq als je er 100 van hebt op een werkplek. Lekkere eenheidsworst en vrij robuust. Maar als thuis PC erger je je er groen en geel aan als je meer wilt dan typen en mailen.
Sleuk zo'n Compaq als je er 100 van hebt op een werkplek. Lekkere eenheidsworst en vrij robuust. Maar als thuis PC erger je je er groen en geel aan als je meer wilt dan typen en mailen.
yep, mja heb hem ook maar 2e hands, en zodra als tie opstart ik als een gek f10 kapot rammen
maar nog steeds geen bios....is het trouwens wel zo verstandig deze als een backup station/server te gebriuken? Ga ik nu toch wel aan twijfelen..
F1 is ook nog een optie. Maar zoals HlpDsK al zei, er is weinig aan te passen in het bios.
nope kom er gewoon he_le_maal niet in
lukt echt niet, klote compaq 
<FONT COLOR=blue>Admin break: er zijn zoveel scheldwoorden, waarom dan meteen enge ziektes?</FONT>
<FONT COLOR=blue>Admin break: er zijn zoveel scheldwoorden, waarom dan meteen enge ziektes?</FONT>
Al op de site van compaq gekeken voor een progje om in je bios te komen?
<leeg>
damn, heb geen zin om weer een pc erbij te gaan kopen, en deze wil niemand meer hebben, en heb al een pc staan die ik aan de straatstenen niet kwijt kan 
En op de site kon ik nix vinden..
En op de site kon ik nix vinden..
p1 overklokken doen we met jumpers op het mobo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()