[w2k] Final Banshee Driver Update

Pagina: 1
Acties:

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Ikkan zoeken wat ik wil, waar ik wil en hoe ik wil, maar nergens vind ik ook daadwerkelijk drivers voor mijn 3dfx Voodoo Banshee (Pci) die het doen onder Win2000.

Ik wil namelijk het spel "Red Faction" spelen onder windows 2000, maar elke keer net voordat ik "in-game" ga loopt heel mijn systeem vast.

Ik heb de allernieuwste direct x (8.1b) en heb het spel al eerder ana de praat gekregen, maar moest noodgedwongen mijn pc formateren, en nu kan ik hem niet meer laten lopen.

Nu is mijn vraag aan jullie, welke drivers gebruiken jullie onder w2k, die red faction WEL zouden kunenn laten lopen. Of het Uberhaupt doen met spellen die glide3x gebruiken. Wie mijn Red Faction weer kan latne lopen, krijgt iets leuks. Alvast bedankt.

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
weet je zeker dat het probleem niet in directx 8.1b zit?

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
Ik heb zelf ook een banshee tijdelijk onder winXp, gamen lukt niet echt, pc crashed random in Serious Sam II, kijk eens op voodoofiles voor drivers, zelf testen is de enige mogelijkheid, maar verw8 niet dat alles feilloos gaat werken, veel beter zou zijn om een TNT2 kaart op de kop te tikken van Diamond, Diamond omdat die altijd goed 2d hadden, dan installeer je gewoon de 23.xx detonators en huppa, alles doet het altijd, en ook nog eens sneller, een tnt2 van Diamond (viper serie) moet nog wel ergens te vinden zijn.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Yup het probleem zit zeker niet in Direct X.
Ik heb het al 2 keer opnieuw geinstaleerd.

En deze computer is zo ontzettend bagger, dat ik er geen geld ana ga besteden. En btw ik heb niet een een agp poort... dus vind ik het al helemaal zonde om ene Graphische kaart aan te schaffen.

Ik kan nog steeds geen fatsoenlijke drivers vinden, en die van Voodoofiles doen het al helemaal niet.

de beste sites voor de Voodoo Banshee zijn volgens mij

http://www.geocities.com/bansheedrivers
voor de "beste" drivers

en
http://www.arrakis.es/~canaima/info.htm
voor de beste Info.

ze verwijzne ook naar Xeno Drivers... maar geen idee wat het is en op die site verwijzne ze je gewoon weer terug, heeft er iemand Xeno Drivers voor w2k?