Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
moet ik dat nou fijn vinden of niet?
hmmmmm....
Helpt het om de netwerk troep van de win98 bakken te herinstalleren? Of is er misschien een gerichte aanpak?
Internet delen gaat nu ook niet btw.
hmmmmm....
Helpt het om de netwerk troep van de win98 bakken te herinstalleren? Of is er misschien een gerichte aanpak?
Internet delen gaat nu ook niet btw.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 oktober 2000 22:16 schreef StratoFarmer het volgende:
De computers zien elkaar wel in het netwerk maar kunnen verder alleen hun eigen computer bekijken. [/quote]Als je iets precieser bent kan ik je misschien wel helpen.... heb je het hierboven over de netwerk omgeving van windows ofzo?!
De computers zien elkaar wel in het netwerk maar kunnen verder alleen hun eigen computer bekijken. [/quote]Als je iets precieser bent kan ik je misschien wel helpen.... heb je het hierboven over de netwerk omgeving van windows ofzo?!
Network Neigborhood ziet wel welke computers er aan staan en geeft ze dus ook aan in het netwerk venstertje. En volgens ping is er 100% packetloss....bij het pingen van de w2k-bak (deze heeft als enige een vast IP:192.168.0.1) vanaf een w98-bak. Vaag.
Je network neighbourhood is geen indicatie dat je IP configuratie goed is als je andere protocollen hebt geinstalleerd naast IP
Laat maar.. .
oke, maar ik heb dus ALLEEN maar TCP/IP geinstalleerd staan.
Pagina: 1