IK zoek een ICQ uin,...
Kan ik met een proggie zijn uin achterhalen als ik het IP heb en probeer te tracken via IP??
Thx
Kan ik met een proggie zijn uin achterhalen als ik het IP heb en probeer te tracken via IP??
Thx
Verwijderd
Verwijderd
met trillian nog steeds hoor, dus die functie zit nogsteeds in het protocol.Op maandag 01 juli 2002 20:10 schreef CyBeRSPiN het volgende:
Je kon vroeger nog zien welk ip een ander had, dus met nieuwe versies niet meer mogelijk..
Verwijderd
het heeft niet zozeer met het protocol te maken, maar het is een directe connectie zonder tussenkomst van een andere server, dus ip's moeten worden uitgewisselOp maandag 01 juli 2002 20:21 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
met trillian nog steeds hoor, dus die functie zit nogsteeds in het protocol.
Verwijderd
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
hmmmm, idd erg leuke scripts, alleen werken beide niet echt goed (geen ftp draaien volgens dat ding en wel doen enzo) en het proggie loopt bij bij na 49 poorten telkens vastOp maandag 01 juli 2002 23:38 schreef Flat© het volgende:
http://fluweelblad.leidenuniv.nl/wimjan/ip2uin/
dat was de eerste hit van google...
't ding werkt bij mij niet trouwens (dus vindt m'n IUN niet), en IP2name levert ook helemaal niets op, behalve dat ik 'n webserver draai...
wel twee erg mooie en leuke scripts