wireless desktop vs. televiewer

Pagina: 1
Acties:

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:29
ik heb een trust televiewer en nu heb ik dus vandaag een wireless desktop aangeschaft. Maar wanneer ik die televiewer aansluit voor de voeding op de toetsenbord ingang en ik sluit de ontvanger van de toetsenbord aan, dan doet het toetsenbord wel wat maar ik denk dat de televiewer zijn voeding wegtrekt (dus televiewer gebruikt alle voeding ipv wat over te laten voor ontvanger van tobo) mijn vraag dus hoe los ik dit op. Ik kan de televiewer niet weghalen wat de tv is de monitor en wil niet een vast tobo en muis gebruiken (anders kocht ik ook niet draadloos). Kan ik eventueel de voeding van de televiewer ergens anders wegtrekken?

HEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

(off topic) Hoe is de kwaliteit van zo'n televiewer? beter of evengoed als zo'n hollywood kaart?

• shure-fan
ik heb geen idee, kep nog niet de kwaliteit van een hollywood kaart mogen aanschouwen.

en we gaan nu weer ontopic

Verwijderd

1: test jij bij of veraf van je ontvanger? en staan er andere storende dingen in de buurt(tv/radio/versterker/monito)?

2: een verloop plugje maken van 5v naar ps2 zodat je je televiewer daarlangs stroom kan geven

• shure-fan
ik test em dichtbij misschien 2 meter afstand, en de tv staat een dikke meter hoger dan de ontvanger. Weet je misschien welke draden van de 5v zijn want dan maak ik dat verloopplugje wel even

Verwijderd

http://www.hardwarebook.net/connector/userinput/ps2mouse.html

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarebook.net/images/conn/minidin6f.gif
code:
1
2
3
4
5
6
7
Pin Name  Description 
1   DATA  Key Data 
2   n/c   Not connected 
3   GND   Ground 
4   VCC   Power , +5 VDC 
5   CLK   Clock 
6   n/c   Not connected

Verwijderd

wat wil je ook "TRUST" >:)

• shure-fan
kan ik em eventueel ook van de voeding aftappen (de voedong van mobo floppy en hdd dus)??

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 20:27 schreef shure-fan het volgende:
kan ik em eventueel ook van de voeding aftappen (de voedong van mobo floppy en hdd dus)??
dat bedoel ik ook, daarom geef ik ook tekeningetjes van de ps2, zodat je de 5v kan verplaatsen ;)

• shure-fan
precies wat ik wou

het waren toch de zwarte en rode draad aan de molex??

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 18:37 schreef shure-fan het volgende:
Maar wanneer ik die televiewer aansluit voor de voeding op de toetsenbord ingang en ik sluit de ontvanger van de toetsenbord aan, dan doet het toetsenbord wel wat maar ik denk dat de televiewer zijn voeding wegtrekt
Heb je de voeding van de Televiewer al op de PS/2 muis-poort geprobeerd ?

• shure-fan
ja al geprobeert maar ik krijg dan helemaal geen muis

Pagina: 1