Uploadsnelheid minderen?!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 08:28
Aangezien ik direct connect gebruik via @home, die jammer genoeg maar een upload van 15kb/s heeft :(, heb ik een probleem met de hoeveelheid slots die open moeten zijn. Wil ik nog lekker kunnen internetten naast DC zoek ik dus een progje zodat ik kan instellen dat DC bijv. max 10kb/s toegewezen krijgt, zodat er wel gedownt kan worden en ik toch nog normaal kan internetten.
Weet iemand zoiets dat al KLAAR is dus niet iets da ik moet programeren. Het is voor WinXP en mbv de search ben ik nix wijzer geworden. tenminste niet in wat ik zocht.

B.v.d.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[topic=508007/1/100] misschien dit?

Check ook z'n website ff.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
-edit-

hmm blijkbaar is er toch wel wat ;)
Op maandag 01 juli 2002 18:38 schreef blackd het volgende:
[topic=508007/1/100] misschien dit?

Check ook z'n website ff.

• EricHuyn
My bad maar klein excuus als je de search gaat doorspitten wordt je na een tijdje knetter van de vele dingen die je niet nodig hebt :P

• blackd
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 18:43 schreef eheijckers het volgende:
My bad maar klein excuus als je de search gaat doorspitten wordt je na een tijdje knetter van de vele dingen die je niet nodig hebt :P
De vraag is of het werkt. Je moet namelijk via een proxyserver verbinding maken, en het is nog wat buggy, dus of 't werkt is even testen.

• EricHuyn
nice try maar t is toch niet wat ik zoek van dit prototype knijpt de totale bandbreedte af en niet per app zoals ik dit graag wou want nu kan ik nog niet fatsoenlijk internetten ernaast aangezien de totale upload gewoon lager ligt en ik dus nieteen beetje upload 'over'heb bestaat zonpropgje eigenlijk wel????????? :?

• blackd
  • Niet online
Mja, kan je direct connect niet als enige voor die proxy instellen, zo heb je alsnog je Direct Connect als enige gecapt.

Die proggies die je zoekt bestaan nauwelijks, of zijn heel duur. Er zijn wat hardware-versies van de proggies die je bedoelt, maar die zijn ook heel erg duur ;(

Oja, je kan ook Linux proberen, die kan dat wel ;)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is niet het eerste topic over dit probleem.

[search=bandbreedte beperken]

[topic=380630/1/100]
[topic=401840/1/100]
[topic=447515/1/100]
[topic=68986/1/100]

Ik denk dat je met die topics wel ff uit de voeten kan lijkt me zo.

Wat heeft Got toch een super search funtie zeg ik verbaas me er iedere keer weer over :P

Verwijderd

Je kan denk ik toch dat programma gebruiken wat hierboven vermeld is. Je moet dan alleen bij dat ene programma wat je wil beperken de proxy instellen en bij je andere programma's niet instellen. Dan is alleen dat ene programma beperkt kan je nog gewoon op volle snelheid andere dingen doen. Maar mijn ervaring is dat dat proxyprogrammatje niet met elke stukje software kan samenwerken dus het is wel een kwestie van geluk hebben

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 18:54 schreef [Airwolf] het volgende:
Dit is niet het eerste topic over dit probleem.

[search=bandbreedte beperken]

[topic=380630/1/100]
[topic=401840/1/100]
[topic=447515/1/100]
[topic=68986/1/100]

Ik denk dat je met die topics wel ff uit de voeten kan lijkt me zo.

Wat heeft Got toch een super search funtie zeg ik verbaas me er iedere keer weer over :P
Jammer dat niet iedereen 'm altijd op de juiste wijze gebruikt >:)

Naar de search verwijzen is leuk en kan behulpzaam zijn, maar kijk dan wel verder dan je neus lang is.

De topictitels lijken te kloppen, maar kijkt voor je roept ook eens naar de inhoud van de topics (waarvan er notabene één van jezelf is!!!), dan zie je dat de meeste topics doodgebloed zijn, of dat er ook naar de zoekfunctie verwezen wordt. Zo komt het circeltje wel rond he? :P

Moraal van het verhaal: kijk ook inhoudelijk naar de topics die je als voorbeeld geeft, want anders sla je een modderfiguur.

Voor de topicstarter: er is wel een heleboel te vinden met de zoekfunctie, dus maak daar aub gebruik van. Als je het met windows' ingebouwde functie wil doen kan dat met Quality of Service (windows 2000 of XP) of anders zul je een third party tool moeten gebruiken.

Andere mogelijkheid is om een linuxrouter te gebruiken, linu biedt ongekende mogelijkheden wat dat betreft. Voor meer informatie kun je terecht bij de zoekfunctie :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.