de pa van mijn vriendin heeft deze digitale camcorder. Nu wil hij beelden dus op zijn pc toveren maar de software van lifetec die meegeleverd is ondersteund dat type cam niet (staat in de hardware selectielijst). heeft iemand deze cam en weet een oplossing. Ik kan ook niets op hun site vinden (NL en DE). OS = win98 van hem.
Hoe wordt die cam op de pc aangesloten? Via een firewire kaart?
Zat die bij de cam, of los erbij gekocht? Want dan is de software niet van Medion I guess?
Zat die bij de cam, of los erbij gekocht? Want dan is de software niet van Medion I guess?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb ook deze camera en firewire kaart aangeschaft - werkt nog niet optimaal - ik krijg "tijdelijk" beeld. Software die bij camera zit is alleen bestemd voor de foto's uploaden via USB. Best is om aan video capture software te komen. Ik ga vanavond ff door-experimenteren - khou je op de hoogte.
Nou - dikke sorry - maar ik kom dus ook niet verder.
Ik heb een firewire card geinstalleerd......
Draait onder XP - als het aan de firewire zit - herkent de computer hem eerst als een Samsung DV apperaat - maar ik krijg een 2 seconden beeld in Windows Moviemaker - en dan is het vertrokken.
Rare is, dat ik hem ook maar op 1 van de drie firewire poorten (dynalink) kan zetten - bij die andere twee mag ik niet eens genieten van de 2 sec.beeld.
Drivers van Medion zijn niet te vinden - op zich al raar dat hij hem als een Samsung DV apperaat herkent....
Kweeniemeer....
Ik heb een firewire card geinstalleerd......
Draait onder XP - als het aan de firewire zit - herkent de computer hem eerst als een Samsung DV apperaat - maar ik krijg een 2 seconden beeld in Windows Moviemaker - en dan is het vertrokken.
Rare is, dat ik hem ook maar op 1 van de drie firewire poorten (dynalink) kan zetten - bij die andere twee mag ik niet eens genieten van de 2 sec.beeld.
Drivers van Medion zijn niet te vinden - op zich al raar dat hij hem als een Samsung DV apperaat herkent....
Kweeniemeer....
echt shit is dat ja. zal het hem zeggen dat ie maar eens moet proberen om te ruilen ofzo bij die dealer. er staat win98 op dus misschien biedt dat trouwens meer perspectief.
heb helaas zelf nog niet naar de pc kunnen kijken.
heb helaas zelf nog niet naar de pc kunnen kijken.
aldi regel: niet tevreden, geld terug
(nouwja.. eigenlijk niet, maar dat doen ze wel)
(nouwja.. eigenlijk niet, maar dat doen ze wel)
kga nog ff doorvogelen - rare is dat ik hem net goed aan de gang had - kweetnie waardoor....maar dat was van tijdelijke aard....
Heeft de "vader" ook al via firewire geprobeerd...??
Dat hij als Samsung herkend wordt is niet gek, meer hardware van Medion/Lifetec (tekentablau, scanners, digicams) worden als andere merken herkend.
Zijn ook gewoon dezelfde apparaten.
Probeer anders eens andere drivers te vinden voor het Samsung model dat je te zien kreeg.
Zijn ook gewoon dezelfde apparaten.
Probeer anders eens andere drivers te vinden voor het Samsung model dat je te zien kreeg.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
dat moet ik nog ff navragen (morgen), maar die heeft n00b ervaring dus... denk dat ik het zelf eerst moet checken op die pc.Op dinsdag 02 juli 2002 22:30 schreef Hen3s het volgende:
kga nog ff doorvogelen - rare is dat ik hem net goed aan de gang had - kweetnie waardoor....maar dat was van tijdelijke aard....
Probleem is dat het alleen maar aangeeft "samsung dv-camcorder".....tja - zoek daar dan maar eens de goede driver bij......pfffffffff
Misschien dat een andere medeon gebruiker dit al bij de hand heeft gehad...???
Misschien dat een andere medeon gebruiker dit al bij de hand heeft gehad...???
Pagina: 1