GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Human Bobby
Met een beetje goede wil vind je wel een mailaccount met 100 MB opslagruimte, en veel grotere attatchments.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/538518
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Als ze er nog eens geld voor gaan vragen, gaat (bijna) iedereen naar de concurent.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Concurenten als yahoo en another.com zijn ook geld gaan vragen.Op maandag 01 juli 2002 18:36 schreef alexandervisser het volgende:
Microsoft gooit op deze manier zijn eigen ruiten in. Ze krijgen voldoende inkosmten uit de reclames bij hotmail en msn, anders waren ze er allang mee op gehouden.
Als ze er nog eens geld voor gaan vragen, gaat (bijna) iedereen naar de concurent.
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Als Microsoft zo blijft doorgaan, zul je in de toekomst zelfs moeten betalen voor je e-mail en zelfs je msn.Op maandag 01 juli 2002 18:41 schreef BrEeZeR het volgende:
msn blijft toch wel gratis hoop ik
Ik neem aan dat wanneer de grote chat- en mailproviders op een betaalde service overgaan, er wel weer gratis chatprogs zullen opduiken. Zo superveel bandbreedte is er ook niet voor nodig, het blijft immers een p2p-app. (Alleen voor aanmelden/afmelden en andere status-aangelegenheden is de server nodig)Op maandag 01 juli 2002 18:41 schreef alexandervisser het volgende:
Kan GoT of twekaers.net dan niet aan gratis e-mail en chatsoftware beginnen?
Op maandag 01 juli 2002 18:36 schreef MadMurdock het volgende:
Niemand had verwacht dat papa Bill dit bedoelde met: "640 Kb must be enough".
Nee, want dat kost veel en levert weinig opOp maandag 01 juli 2002 18:41 schreef alexandervisser het volgende:
Kan GoT of twekaers.net dan niet aan gratis e-mail en chatsoftware beginnen?
Ik heb het niet over ICQ en MSN, ik heb het over het proggie dat je zelf zou kunnen maken.. zucht..Op maandag 01 juli 2002 18:47 schreef Kjev het volgende:
[..]
Conversaties gaan bij MSN en ICQ via de server.
Das relatief low traffic (filetransfers zijn wel rechtstreeks), grote attatchments kosten heel wat meer volgens mij.Op maandag 01 juli 2002 18:47 schreef Kjev het volgende:
[..]
Conversaties gaan bij MSN en ICQ via de server.
Verwijderd
so: http://www.evilemail.com
Schande!! Van een gratis webmail service mogen we toch wel wat meer verwachten? Hoe durven ze ons reclame-kijkende klanten nog verder te limiteren?
[/sarcasme modus]
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
gratis of niet, je wekt bepaalde verwachtingen en het is dan zeker not-done om stapje bij stapje alles in te perken. Gratis wil niet zeggen dat de service slecht moet zijn of wat dan ook. Je had toch raar op staan kijken als je gratis euro-kit destijds, dat daar 5 munten in ontbraken... En ja voor me regular mail gebruik ik ook _betaald_ dds.Op maandag 01 juli 2002 21:15 schreef maartena het volgende:
[sarcasme modus]
Schande!! Van een gratis webmail service mogen we toch wel wat meer verwachten? Hoe durven ze ons reclame-kijkende klanten nog verder te limiteren?
[/sarcasme modus]
Bij een "gratis" service kun je geen eissen stellen, en is de dienst altijd "as is". Dit betekend dat de aanbieder van deze gratis service zonder enige repressailes de voorwaarden mag wijzigen, de dienst mag aanpassen, en zelfs compleet schrappen.
In de afgelopen jaren zijn vele gratis services door misbruik, te hoge kosten, en andere redenen steeds verder gelimiteerd, en in een aantal gevallen zelfs helemaal gestopt. Een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld NameZero, Yahoo POP mail, verschillende SMS services, en onlangs nog HetNet.
Dus waar jij "not done" vandaan haalt is me totaal onduidelijk want het limiteren van gratis diensten is duidelijk "done" in deze eeuw.
En nogmaals om het er in te rammen
Aan een gratis dienst kun je ab-so-luut geen eissen stellen, en ZEKER niet zeiken dat ze de dienst limiteren.
Als je iets wil met enige garanties, trek dan je portemonee open.
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Een Hotmail-adres is nog altijd wel handig voor je, bijvoorbeeld, aan te melden op sommige sites voordat je mag downloaden ofzo. Heb je tenminste geen Spam of andere troep op je 'serieuze' account.Op maandag 01 juli 2002 18:36 schreef justsomeone2002 het volgende:
ik kan niet begrijpen waarom mensen nog bijhotmail
blijven, het heeft niets extra's.
1. Ik trek mijn portemonee al open, want ik heb al 6 jaar een dds account en daar betaal ik nu netjes elke maand voor, terwijl die eerst ook gratis was.Op maandag 01 juli 2002 22:13 schreef maartena het volgende:
Gully, ik weet niet op welk onbewoond eiland jij de afgelopen jaren hebt gezeten.... dus voor jou nog een keer een uitleg.
Bij een "gratis" service kun je geen eissen stellen, en is de dienst altijd "as is". Dit betekend dat de aanbieder van deze gratis service zonder enige repressailes de voorwaarden mag wijzigen, de dienst mag aanpassen, en zelfs compleet schrappen.
In de afgelopen jaren zijn vele gratis services door misbruik, te hoge kosten, en andere redenen steeds verder gelimiteerd, en in een aantal gevallen zelfs helemaal gestopt. Een goed voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld NameZero, Yahoo POP mail, verschillende SMS services, en onlangs nog HetNet.
Dus waar jij "not done" vandaan haalt is me totaal onduidelijk want het limiteren van gratis diensten is duidelijk "done" in deze eeuw.
En nogmaals om het er in te rammen![]()
Aan een gratis dienst kun je ab-so-luut geen eissen stellen, en ZEKER niet zeiken dat ze de dienst limiteren.
Als je iets wil met enige garanties, trek dan je portemonee open.
2. De manier waarop hotmail het doet vind ik gewoon niet netjes. Beetje bij beetje je service beperken en dan maar hopen dat mensen gaan vallen voor een betaalde dienst in de toekomst. Dit kan ook op een andere manier, ipv die sneaky maniertjes die msn erop na houdt. Dat noem ik not done.
3. Aan alle geleverde diensten kan je eisen stellen. Ook aan gratis diensten. Niets is gratis, ik kijk nog altijd hun reclame. Dat is mijn tegenprestatie. Er staat geen geld tegenover maar reclame-uitingen. Commerciele omroepen worden ook eisen aan gesteld, terwijl deze voor de kijker zeer zeker gratis zijn (in principe, want je betaalt je kabelaar ervoor).
4. Je hoeft me niets in te wrijven, want ik weet echt wel waar ik het over heb. Ik internet al 6 jaar, en heb al die gratis diensten zien komen en gaan...
Verwijderd
Dat je het jammer vindt kan ik me voorstellen maar 'not done' is wel wat overdreven.
Voor niets gaat de zon op
Dit zijn alleen slecht gekozen voorbeelden. Hotmail krimpt uit eigen beweging in.Op maandag 01 juli 2002 22:13 schreef maartena het volgende:
NameZero moest er van de rechter mee op houden omdat ze aan domeinkaping deden (en domeinen hielden waarvan de gebruiker niet wilde betalen). De SMS services zijn niet gestopt, maar de netwerken in nederland zijn hen gaan blokkeren, dus dit voorbeeld gaat ook niet op. Van HetNet weet ik het niet, dit was volgens mij omdat de markt te klein wordt? Dat is bij Hotmail niet het geval, dus in het geval dat dit de reden was klopt ook dit voorbeeld niet.
Yahoo POP mail zijn ze over gestapt naar een betaald model, dat komt wel overeen met hotmail. Hoewel ze niet steeds meer functionaliteit van het gratis gedeelte afhalen dacht ik (gebruik geen Yahoo) zoals Hotmail wel doet.
Human Bobby
Wat is het probleem dan? Kun je met DDS (evt. met Twigger) geen grote attachments sturen?1. Ik trek mijn portemonee al open, want ik heb al 6 jaar een dds account en daar betaal ik nu netjes elke maand voor, terwijl die eerst ook gratis was.
Ik noem dat een simpel geval van de boel betaalbaar houden. Bovendien heeft Microsoft anderhalf jaar geleden bij de overname van Microsoft al aangekondigd in de toekomst een rendabele dienst te willen leveren.... ofwel eentje die geld opleverd, of eentje die weinig geld kost. Dit is gewoon een van de manieren om dat te bewerkstelligen.2. De manier waarop hotmail het doet vind ik gewoon niet netjes. Beetje bij beetje je service beperken en dan maar hopen dat mensen gaan vallen voor een betaalde dienst in de toekomst. Dit kan ook op een andere manier, ipv die sneaky maniertjes die msn erop na houdt. Dat noem ik not done.
Dus jij denkt echt dat reclame voor alles betaald? Ik zou de webmasters van tweakers.net maar eens vragen3. Aan alle geleverde diensten kan je eisen stellen. Ook aan gratis diensten. Niets is gratis, ik kijk nog altijd hun reclame. Dat is mijn tegenprestatie. Er staat geen geld tegenover maar reclame-uitingen. Commerciele omroepen worden ook eisen aan gesteld, terwijl deze voor de kijker zeer zeker gratis zijn (in principe, want je betaalt je kabelaar ervoor).
Het aantal users van een gratis dienst als Hotmail stijgt nog steeds explosief, en het kost ze alleen maar meer geld. Ik vindt het alleen maar logisch dat er steeds meer beperkingen op worden gezet.
Aan gratis diensten kun je echt GEEN eissen stellen. GEEN ENKELE. Wil je een bepaalde dienst afnemen dan dien je daar gewoon voor te betalen.
4. Je hoeft me niets in te wrijven, want ik weet echt wel waar ik het over heb. Ik internet al 6 jaar, en heb al die gratis diensten zien komen en gaan...
dan weet je dat het "DONE" is....
Proud to be an American.
Hier woon ik