Toon posts:

sub probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal heb een probleempje . ik heb namelijk een peugeot 106 rally fase 2 en ik heb 2 mtx subwoofers ieder 300 watt rms ja bah maar nu moet ik mijn kist aan passen en wil ik er iets moois van maken wie kan mij een site geven waar ik veel info vandaan kan halen plz thx

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:28

JT

VETAK y0

leestekens wil veel helpen aan de leesbaarheid van de tekst waardoor je tekst aantrekkelijker word hierdoor lezen meer mensen je topic is er meer interesse en krijg je meer antwoorden in het vervolg dus aub gebruiken voor elke speaker zijn bepaalde waarden waaraan je kast moet voldoen dus je kan niet zomaar een andere kast bouwen astu

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Op maandag 01 juli 2002 18:46 schreef JT het volgende:
leestekens wil veel helpen aan de leesbaarheid van de tekst waardoor je tekst aantrekkelijker word hierdoor lezen meer mensen je topic is er meer interesse en krijg je meer antwoorden in het vervolg dus aub gebruiken voor elke speaker zijn bepaalde waarden waaraan je kast moet voldoen dus je kan niet zomaar een andere kast bouwen astu
lol

Download my music on SoundCloud

• Sabian
  • Laatst online: 15-11-2023
kijk eens op www.showyoursound.nl

of ga 13 juli kijken bij de audio show van "Sound of Mars" in Leeuwarden (als dit in de buurt is)

of 8 September op de "Speed & Volume" in de IJsselhallen in Zwolle

Time is that quality of nature which keeps events from happening all at once.
Lately it doesn't seem to be working.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op maandag 01 juli 2002 19:07 schreef Sabian het volgende:
kijk eens op www.showyoursound.nl

of ga 13 juli kijken bij de audio show van "Sound of Mars" in Leeuwarden (als dit in de buurt is)

of 8 September op de "Speed & Volume" in de IJsselhallen in Zwolle
Zie icemania.be als belgie dichterbij is! Daarnaast hebben ze in belgie veel meer evenementen......

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• Sabian
  • Laatst online: 15-11-2023
Op maandag 01 juli 2002 19:52 schreef Jivecar het volgende:

[..]

Zie icemania.be als belgie dichterbij is! Daarnaast hebben ze in belgie veel meer evenementen......
He, je naam en je site kwamen me al zo bekent voor.. :?
Maar nu weet ik het.. ik heb wel eens een mailtje van je Ontvangen.. nu denk iedereen dat is toch niet zo bijzonder...
Wel als dit mailtje op 03-03-2000 om 20:57 is verzonden...
(ik heb hem nog steeds)

Je wilde je aanmelden voor de Dutch Car Audio WebRing/Car Audio Freakz Page...
Maar helaas is er niet veel van gekomen om die site af te maken.
Nu ben ik bezig, dit onder te brengen op www.dutchcaraudio.com, maar ook die project lig, door omstandigheden, al een 1jr stil.

Time is that quality of nature which keeps events from happening all at once.
Lately it doesn't seem to be working.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

* teacher verwijstevennaarzijneigentopic.
[topic=538287/1/25]
En gebruik leestekens en alinea's.
Dat zou wonderen doen voor je sub :P

Wise enough to play the fool

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Op dinsdag 02 juli 2002 00:10 schreef Sabian het volgende:

[..]

He, je naam en je site kwamen me al zo bekent voor.. :?
Maar nu weet ik het.. ik heb wel eens een mailtje van je Ontvangen.. nu denk iedereen dat is toch niet zo bijzonder...
Wel als dit mailtje op 03-03-2000 om 20:57 is verzonden...
(ik heb hem nog steeds)

Je wilde je aanmelden voor de Dutch Car Audio WebRing/Car Audio Freakz Page...
Maar helaas is er niet veel van gekomen om die site af te maken.
Nu ben ik bezig, dit onder te brengen op www.dutchcaraudio.com, maar ook die project lig, door omstandigheden, al een 1jr stil.
Kan idd wel kloppen, m'n site @ Nissan Micra :)

Is overigens wel via een ander e-mail adres gekomen..... voor GoT moet je een NIET GRATIS e-mail adres hebben !! En al mijn adressen zijn afkomstig van gratis e-mail providers, alleen m'n domme hogeschool adres niet.....

Ice-mania is iig wel een goede site voor belgische evenementen. Weet iemand trouwens of AMP in Tiel dit jaar nog iets doet? Daar was ik vorig jaar ook bij en ik heb van die jongens dit jaar nog niets gehoord.

SCAN en dB drag zijn in nederland zo ondergesneeuwd, helemaal niet leuk!!

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Pagina: 1