Pasat Payment

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Topicstarter
Ik ben bezig met een online shop, hiermee wordt de betaling geregeld door het bedrijf Pasat Online ( http://www.4b.es/ )

Nu gebruik ik het programma oscommerce ( www.oscommerce.com ) om de online shop te laten werken, deze heeft echter niet de goeed betaal module tot zijn beschikking, heeft iemand ervaring hiermee, of heeft hij wel is een eigen module payment gemaakt?

btw, Pasat Online = onderdeel van Interpay !

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee nog nooit. Maar echt moeilijk kan het niet zijn toch? Gewoon aan beginenn en als je er niet uitkomt dan hier je specifieke vragen posten. Is alles client-side?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

Misschien nog even in Software Algemeen (SA) kijken.

tip

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 12:07

DeFeCt

je wéét toch

Biedt Pasat hierin geen support dan?

Weet dat Interpay destijds best bereidt was te helpen bij een project in Intershop dat wij deden.

Flickr

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
FLeSH schreef op maandag 01 juli 2002 @ 18:10:
Ik ben bezig met een online shop, hiermee wordt de betaling geregeld door het bedrijf Pasat Online ( http://www.4b.es/ )

Nu gebruik ik het programma oscommerce ( www.oscommerce.com ) om de online shop te laten werken, deze heeft echter niet de goeed betaal module tot zijn beschikking, heeft iemand ervaring hiermee, of heeft hij wel is een eigen module payment gemaakt?

btw, Pasat Online = onderdeel van Interpay !
Als je een beetje spaans kan, wat ik niet kan, heb ik hier wel een plugin voor osCommerce gevonden die werkt met 4b

Verwijderd

Het lijkt me toch wel dat FLeSH na 4 jaar zelf wel tot een oplossing gekomen is ;).

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat lijkt me ook wel. Voortaan eerst even naar de datum kijken voor je post. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.