Toon posts:

Etymotic ER20 earplugs gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand waar ik (bij voorkeur ik België, anders via online order oid) Etymotic ER20 of gelijkaardige earplugs zou kunnen vinden?

Ik wil namelijk m'n Koss The Plug's gaan modden enzow, die foam plugs zijn na een weekje of 2 al aan vervanging toe! Heb dan liever iets rubberigs dat langer meegaat :)

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:34
koop de E1 oorplugjes van Shure veel beter, oja hangt wel prijsje aan

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 18:41 schreef shure-fan het volgende:
koop de E1 oorplugjes van Shure veel beter, oja hangt wel prijsje aan
Mja da's heel mooi, maar ik zou graag weten *waar* ik die dingen kan bestellen en liefst ook minder geprijst dan de koss earbuds zelf (zo'n $20)

Verwijderd

Topicstarter
Hmja, heb wat rond gezocht naar foto's en dit soort zoek ik dus net NIET. Ik krijg het als ik elke x weken/maanden andere schuime dingen moet gaan halen, als ik ze moet platknijpen en in me oor forceren, als ik me moet haasten om ze in m'n oor te prutsen en als ik ze ook nog eens enkele seconden moet vasthouden :D vandaar dus dat ik rubberen dingen zoek..

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:34
zij raden je alleen aan om het enkele seconden vast te houden, hoeft niet je kunt het gerust na 2 tellen weet loslaten. De plugjes redden zich wel

oja prijs is 210€ excl. verzendskosten

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 19:45 schreef shure-fan het volgende:
zij raden je alleen aan om het enkele seconden vast te houden, hoeft niet je kunt het gerust na 2 tellen weet loslaten. De plugjes redden zich wel

oja prijs is 210€ excl. verzendskosten
Het probleem is dat je die dingen vliegensvlug in je oor moet steken, en dat ze zich slechts voor vrij beperkte tijd gaan redden, which I deteste. Ik blijf bij m'n keuze, ik wil die rubberen dingen! Die zien er ook een stuk minder prutsig uit imho.

Ow ja, ik kocht ook de Koss dingen omdat die $20 waren, voor € 210,- koop ik mezelf bijna meteen ook weer even een nieuwe NS-MS9 :D maar toch bedankt!
Pagina: 1